Specjalne promocje na otwarcie - Homla ma swój salon w CH Focus
Szukasz wyjątkowych dodatków do wnętrz? Wpadnij na zakupy do CH Focus i odwiedź salon Homla! Znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz do swojego domu. W sklepowej ofercie są produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki, ogrodu oraz na taras. Wśród nich tysiące dodatków i prezentów dla każdego oraz na każdą kieszeń. W Homla można robić zakupy już od 23 czerwca. W tym dniu klienci mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Salon znajduje się na parterze galerii, obok sklepu HalfPrice.
W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym lokalu, klienci znajdą produkty wyposażenia domu i ogrodu oraz mnóstwo artykułów dekoracyjnych. Można w nim kupić nie tylko tekstylia w najmodniejszych wzorach i kolorach czy stylowe dodatki, ale również praktyczne akcesoria do kuchni, łazienki, a także produkty wyposażenia wnętrz. Wśród nich znajduje się szeroka gama mebli, w tym różnobarwnych siedzisk oraz artykułów, które doskonale pasują do każdego wystroju – zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego.
Pierwsze zakupy klienci mogli w nim zrobić już 23 czerwca. Tego dnia, z okazji otwarcia salonu, zaplanowano dla nich akcję promocyjną – rabat w wysokości – 20% przy zakupach zrealizowanych na kwotę minimum 100 złotych.
– Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom Bydgoszczy szerszą i ciekawszą ofertę produktową w segmencie wyposażenia i dekoracji wnętrz. Otwarcie salonu Homla w Focusie to dobra wiadomość szczególnie dla miłośników urządzania i dekoracji własnego kąta, a także osób planujących metamorfozę mieszkania czy po prostu dla domatorów. W nowo otwartym sklepie znajdą mnóstwo inspiracji, ciekawych propozycji wystroju i konkretnych pomysłów – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, która łączy komfort, funkcjonalność i piękno. Wyróżnia ją wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie staje się prostsze i bardziej wygodne. Swoją ofertę kieruje do osób, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków do domu. Homla dostępna jest w 62 salonach na terenie całego kraju.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.