Specjalne promocje na otwarcie - Homla ma swój salon w CH Focus
Szukasz wyjątkowych dodatków do wnętrz? Wpadnij na zakupy do CH Focus i odwiedź salon Homla! Znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz do swojego domu. W sklepowej ofercie są produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki, ogrodu oraz na taras. Wśród nich tysiące dodatków i prezentów dla każdego oraz na każdą kieszeń. W Homla można robić zakupy już od 23 czerwca. W tym dniu klienci mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Salon znajduje się na parterze galerii, obok sklepu HalfPrice.
W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym lokalu, klienci znajdą produkty wyposażenia domu i ogrodu oraz mnóstwo artykułów dekoracyjnych. Można w nim kupić nie tylko tekstylia w najmodniejszych wzorach i kolorach czy stylowe dodatki, ale również praktyczne akcesoria do kuchni, łazienki, a także produkty wyposażenia wnętrz. Wśród nich znajduje się szeroka gama mebli, w tym różnobarwnych siedzisk oraz artykułów, które doskonale pasują do każdego wystroju – zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego.
Pierwsze zakupy klienci mogli w nim zrobić już 23 czerwca. Tego dnia, z okazji otwarcia salonu, zaplanowano dla nich akcję promocyjną – rabat w wysokości – 20% przy zakupach zrealizowanych na kwotę minimum 100 złotych.
– Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom Bydgoszczy szerszą i ciekawszą ofertę produktową w segmencie wyposażenia i dekoracji wnętrz. Otwarcie salonu Homla w Focusie to dobra wiadomość szczególnie dla miłośników urządzania i dekoracji własnego kąta, a także osób planujących metamorfozę mieszkania czy po prostu dla domatorów. W nowo otwartym sklepie znajdą mnóstwo inspiracji, ciekawych propozycji wystroju i konkretnych pomysłów – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, która łączy komfort, funkcjonalność i piękno. Wyróżnia ją wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie staje się prostsze i bardziej wygodne. Swoją ofertę kieruje do osób, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków do domu. Homla dostępna jest w 62 salonach na terenie całego kraju.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na www: https://focusbydgoszcz.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.