Komunikaty PR

Spokój i bezpieczeństwo. W Galerii Klif rusza Food Court i usługi beauty

2020-05-23  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania Klif ( 0.18 MB )

W Galerii Klif można znów korzystać z oferty gastronomicznej Food Courtu na miejscu, a także z usług fryzjerskich. To, co klienci cenili sobie najbardziej, wróciło! Jest przytulnie, spokojnie, relaksująco i, co najważniejsze, całkowicie bezpiecznie.   

W poniedzialek 4 maja Galeria Klif otworzyła sklepy z odzieżą, obuwiem i wyposażeniem wnętrz, które, obok czynnych przez cały czas apteki, drogerii, sklepu spożywczego, zoologicznego i piekarni, z pewnością skłoniły już wiele osób do odwiedzin zakupowych. Od 18 maja powodów do odwiedzin jest już więcej.  Zakupy można znów łączyć z przyjemnością degustacji lodów, ciast i owocowych soków i koktajli w tak lubianych lokalach jak Grycan, Na Zdrowie! Fresh! czy Nice Ice. Otwarte są także lokale: Como Ristorante , Silver Dragon oraz House of Protein.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Galeria Klif kompleksowo wdrożyła zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokłada wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i jednocześnie mieli poczucie całkowitego bezpieczeństwa. Sprzedawcy i obsługa czuwają, by klienci zachowywali bezpieczną odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej. Pomagają w tym estetyczne okrągłe naklejki i stojące pionowe znaki.

- Mamy nadzieję, że nasi klienci na nowo odkryją urok spędzania czasu w progach galerii Klif, zwłaszcza, że powodów do odwiedzin przybywa. Naszym atutem pozostaje kameralna atmosfera i wysoki poziom usług, a także już dostępna szeroka oferta handlowa, tak bardzo ceniona przez klientów  – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

Galeria Klif jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 20.00.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.