Komunikaty PR

Spokój i bezpieczeństwo. W Galerii Klif rusza Food Court i usługi beauty

2020-05-23  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania Klif ( 0.18 MB )

W Galerii Klif można znów korzystać z oferty gastronomicznej Food Courtu na miejscu, a także z usług fryzjerskich. To, co klienci cenili sobie najbardziej, wróciło! Jest przytulnie, spokojnie, relaksująco i, co najważniejsze, całkowicie bezpiecznie.   

W poniedzialek 4 maja Galeria Klif otworzyła sklepy z odzieżą, obuwiem i wyposażeniem wnętrz, które, obok czynnych przez cały czas apteki, drogerii, sklepu spożywczego, zoologicznego i piekarni, z pewnością skłoniły już wiele osób do odwiedzin zakupowych. Od 18 maja powodów do odwiedzin jest już więcej.  Zakupy można znów łączyć z przyjemnością degustacji lodów, ciast i owocowych soków i koktajli w tak lubianych lokalach jak Grycan, Na Zdrowie! Fresh! czy Nice Ice. Otwarte są także lokale: Como Ristorante , Silver Dragon oraz House of Protein.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Galeria Klif kompleksowo wdrożyła zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokłada wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i jednocześnie mieli poczucie całkowitego bezpieczeństwa. Sprzedawcy i obsługa czuwają, by klienci zachowywali bezpieczną odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej. Pomagają w tym estetyczne okrągłe naklejki i stojące pionowe znaki.

- Mamy nadzieję, że nasi klienci na nowo odkryją urok spędzania czasu w progach galerii Klif, zwłaszcza, że powodów do odwiedzin przybywa. Naszym atutem pozostaje kameralna atmosfera i wysoki poziom usług, a także już dostępna szeroka oferta handlowa, tak bardzo ceniona przez klientów  – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

Galeria Klif jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 20.00.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.