Komunikaty PR

Starchaser i Sunlover – nowe, zaskakujące smaki lodów Magnum

2023-03-06  |  18:00
Biuro prasowe

Magnum wprowadza do sklepów dwa nowe smaki. Double Starchaser i Double Sunlover to zaskakujące, świeże propozycje dla smakoszy, którzy sięgają po lody przez cały rok.

Starchaser to lody oblane mleczną czekoladą Magnum z kawałkami karmelizowanej kukurydzy. Druga propozycja smakowa skierowana jest do tych, którzy wolą w lodach owocowe i egzotyczne nuty. Lody Sunlover to połączenie smaku kokosa oraz mango, oblane sosem o smaku mango i marakui. Ostatnią warstwę stanowi biała czekolada posypana wiórkami kokosowymi.

Coraz więcej konsumentów nie czeka na początek lata, by cieszyć się smakiem lodów. Dla nich sezon trwa cały rok. Są głodni nowości, szukają świeżych i nietypowych zestawień. Dlatego wprowadzamy nowe smaki już na początku roku. Najnowsze propozycje Magnum odpowiadają na potrzebę multisensorycznych doznań (obecnie jeden z głównych trendów konsumenckich), zapewniając przenikanie się smaków, warstw i struktur. Wszystko to zamknięte w porcji zimnego deseru dostępnego na wyciągnięcie ręki. – mówi Adam Gajczewski, Head of Marketing Ice Cream w Unilever.

Popcorn i karmel kojarzą się z odpoczynkiem, chwilą przyjemności na domowej kanapie lub w kinie. Kokos, mango i marakuja przywołują letnią, egzotyczną aurę, którą teraz możemy poczuć o każdej porze roku. Obie nowości różnią się od siebie jak awers i rewers – uzupełniają bogatą paletę Magnum, opartą o oryginalne smaki i tekstury.

Lody Starchaser i Sunlover są dostępne w dwóch formatach – na patyku (85 ml) oraz w kubku pint (440 ml). Konsument może więc sięgnąć po nie zarówno spontanicznie, jak i planując zakupy do domu.

– Dla fanów lodów znaczenie może mieć fakt, że pomimo oferowanego bogactwa smaków, Starchaser na patyku mają 233 kcal, a Sunlover 238 kcal. Zasadą jest, że wszystkie lody Magnum mają poniżej 250 kalorii w porcji. To ważny element polityki Unilever dotyczącej żywienia i wpływu na zdrowie publiczne – wskazuje Marta Linowska, Brand Manager Premium Ice Cream w Unilever.

Nowości Magnum są dostępne w sprzedaży już od lutego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.