Startuje loteria urodzinowa Castorama, w której pula nagród wyniesie blisko 1,5
Ruszyła loteria z okazji 25 lat obecności Castorama w Polsce. Codziennie przez kolejne 25 dni – od 23 marca do 16 kwietnia br. – klienci największej sieci home improvement w kraju, będą walczyć o nagrodę główną – 25 tys. zł na wymarzoną kuchnię, łazienkę czy idealny ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych.
Od 23 marca do 16 kwietnia br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę, odbierze paragon z kodem i zarejestruje go na stronie, weźmie udział w losowaniu nagrody głównej o wartości 25 tysięcy złotych. Aby nagroda była jak najlepiej dopasowana do potrzeb klientów, Castorama postawiła dać każdemu możliwość wyboru projektu, na który przeznaczy wygraną np. aranżację kuchni, łazienki czy też ogrodu marzeń. Zwycięzcy będą mieli szeroki wybór zarówno wyposażenia, jak i dodatków dostępnych w sklepach Castorama, a także projektowania kuchni, czy łazienki. Dodatkowo skanując paragon w sklepie, można wziąć udział w losowaniu 25 tysięcy nagród natychmiastowych – w tym ponad 9000 kart przedpłaconych o różnej wartości do 100 zł, 1000 zestawów narzędziowych,100 zestawów wierteł i bitów Bosch, 500 akumulatorowych wkrętarek Bosch czy blisko 3000 ogrodowych lamp solarnych.
- 25. urodziny Castoramy to dla nas szczególna okazja do świętowania, gdyż już od ćwierć wieku możemy wspierać Polaków w spełnianiu ich marzeń o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Na przestrzeni tych lat nieustannie podążamy za zmieniającymi się trendami i potrzebami Klientów, wzbogacając ofertę o kolejne produkty i kompleksowe usługi. Wiemy, jak ważna jest możliwość wyboru i dopasowanie rozwiązań do indywidualnych oczekiwań, dlatego zwycięzcy nagród głównych w naszej loterii urodzinowej sami zadecydują na co chcieliby przeznaczyć wygraną kwotę. To od nich zależy, czy stworzą wspólnie z nami wymarzoną kuchnię, łazienkę czy też ogród. Mamy nadzieję, że tak pomyślana formuła oraz szeroki wachlarz nagród dodatkowych sprawi naszym Klientom ogrom radości i zachęci do wspólnej zabawy – powiedział Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
Loteria urodzinowa jest jednym z wielu elementów, przygotowanych przez firmę z okazji dwudziestopięciolecia. Szczegóły loterii znajdziemy w specjalnie przygotowanym z tej okazji spocie dostępnym pod linkiem: CASTORAMA 25 URODZINY - LOTERIA - YouTube. Regulamin loterii urodzinowej oraz wyniki codziennych losowań nagród głównych dostępne są na stronie www.loteria-castorama.pl
Castorama swój pierwszy sklep w Polsce otworzyła w 1997 roku na warszawskich Włochach. Od tego czasu, chcąc być jeszcze bliżej swoich klientów, firma sukcesywnie rozwija się na terenie całego kraju. Obecnie możemy znaleźć ją w 90 lokalizacjach. Poza ofertą stacjonarną Castorama zapewnia dostęp do szerokiej gamy produktów i usług dostępnych on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób. Bogata oferta sklepu idzie w parze z rozwojem marki. Obecnie są to nie tylko produkty dostępne na miejscu, ale również wsparcie i doradztwo w zakresie projektowania oraz urządzania wnętrz.
Za przygotowanie spotu zapraszającego klientów do urodzinowej loterii Castorama, odpowiada dom produkcyjny Watchout Studio, za kreację 2012 Agency, natomiast za obsługę mediową Mindshare Polska.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.