Komunikaty PR

Statki w Łodzi – mega zabawa dla całej rodziny

2021-05-31  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania jpg ( 0.17 MB )

„Trafiony, zakupiony”– graj i pomagaj! 

Jeszcze przez ponad tydzień – do 9 czerwca – będzie można zgłaszać swoją załogę do udziału w zabawie „Trafiony, zakupiony”. Gra z wykorzystaniem kultowych szwedzkich mebli to nie tylko fantastyczna zabawa, ale również inicjatywa charytatywna, która wspomoże łódzki Dom Samotnej Matki. Warto stworzyć drużynę także ze swoją pociechą i wspólnie wziąć udział w wielkiej bitwie morskiej. Takie rodzinne zgłoszenie z pewnością będzie świetną niespodzianką dla wszystkich małych piratów z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka. 

KAŻDY WYGRYWA

Do gry w statki w wielkim stylu – a dokładniej – formacie XXL, będzie można zgłaszać się do przyszłej środy 9 czerwca. Jak wziąć udział w turnieju? Wystarczy zrobić zdjęcie sobie lub całej swojej dużynie i udostępnić je na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. Następnie oznaczamy Port Łódź, a w opisie podajemy, kto należy do naszej pirackiej drużyny i dlaczego to właśnie nasz zespół powinien zostać wybrany do turnieju. Zgłoszenie musi być także opatrzone hashtagiem #grajipomagaj. Grupy mogą składać się minimalnie z 2 i maksymalnie z 6 uczestników. Akcja skierowana jest do osób w każdym przedziale wiekowym – wystarczy, że kapitan będzie miał ukończone 18 lat. W rozgrywce wezmą udział 32 drużyny, a sam turniej rozegramy 17, 18 i 19 czerwca. Dla każdej drużyny przewidziana jest nagroda. Natomiast zwycięskie załogi z podium otrzymają karty podarunkowe do wykorzystania w sklepach IKEA o wartości: 3 000 zł, 2 000 zł i 1 000 zł. Kultowa gra w statki w turnieju „Trafiony, zakupiony” zyska zupełnie nowego wymiaru. Nie tylko rozegramy ją na specjalnej ogomnej planszy, która stanie w Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA), niezwykłe będą także same statki, w roli których wystąpią meble IKEA. Na planszy znajdą się między innymi klasyczne fotele „uszaki”, stoliki, biurka, krzesła czy lampy – ich dobór nie jest przypadkowy. Wszystkie produkty marki IKEA zostały uprzednio wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki w Łodzi. Po zakończeniu rozgrywek zostaną one przekazane do Ośrodka jako wyposażenie pokoi terapeutycznych.

Szczegóły dotyczące regulaminu konkursu można znaleźć pod linkiem: http://bityl.pl/pTTRl

 

STARCIE PRAWDZIWYCH WILKÓW MORSKICH

Honorową bitwę w turnieju rozegra ambasadorka Portu Łódź Ola Radomska, która do wspólnej rozgrywki zaprosiła inną łódzką influencerkę Michalinę Grzesiak, prowadzącą bloga „Krystyno nie denerwuj matki”. Dziewczyny będą walczyć o kartę podarunkową IKEA o wartości 3 000 zł, która zostanie przekazana przez zwyciężczynię do Domu Samotnej Matki w Łodzi. 

Po ponad roku pandemii wszyscy tęsknimy za tzw. „normalnością”. Uświadomiliśmy sobie jak nigdy wcześniej, że dobry jakościowo czas spędzony w gronie rodziny i przyjaciół jest bezcenny. Wszyscy potrzebujemy wziąć głęboki oddech i pozwolić sobie na chwilę odpoczynku i pozytywnych emocji. Dlatego postanowiłam zmierzyć się w grze statki ze swoją koleżanką po fachu, Michaliną Grzesiak, którą wyzwałam na pierwszy pojedynek! W tej bitwie wszyscy wygrywamy bo pomagamy! Wspólnie możemy zrobić wiele dobrego – mówi Ola Radomska, autorka książki „Mam wątpliwość” i bloga o tym samym tytule. 

MASZTY W CENTRUM ŁODZI

Na rogu ulicy Piotrkowskiej i al. Mickiewicza jeszcze do 9 czerwca zobaczyć można niezwykłą instalację stworzoną z przeskalowanych mebli na wzór tych oryginalnych z IKEA. Instalacja tworzy statek, który wypłynął z Portu Łódź by zaprosić wszystkich do wejścia na pokład i dołączenia do wielkiego turnieju. To także idealne tło to tego by zrobić sobie na nim zgłoszeniowe zdjęcie! Wśród ogromnych odpowiedników produktów szwedzkiej marki, znajdziemy takie klasyki jak np. model Landskrona czy Kivik.

Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.