Komunikaty PR

STOICKI SPOKÓJ I NIESKAZITELNY BLASK W KOLEKCJI HARMONIC

2021-02-11  |  15:40
Biuro prasowe
Do pobrania Harmonic ( 0.48 MB )

Kolekcja Harmonic to jedna z tych odsłon płyt wielkoformatowych, które podkreślają szlachetność kamienia i jego użylenie w sposób wyjątkowo delikatny i niezmącony, niemalże organiczny. Pochodzący z Hiszpanii pulpis, do którego odwołują się tym razem projektanci marki Tubądzin, to ekskluzywny rodzaj materiału skalnego, wydobywanego w okolicy Santa Magdalena de Pulpis w prowincji Castellón. W odróżnieniu od barwnych ceramicznych azulejos, z jakimi na ogół kojarzy się Półwysep Iberyjski, kamień ten zachwyca spokojną kolorystyką i naturalnym designem. Taka też jest kolekcja Harmonic – jej łagodność i eteryczność, widoczne szczególnie w biało-szarej tonacji płytek, przeplatają się z charakterystycznym wybarwieniem i dyskretnym rysunkiem nitek, dając efekt bezkresnej, gładkiej tafli wody, która odbija księżycowy blask.

Uniwersalny design kolekcji Harmonic sprawia, że można ją interpretować na wiele sposobów. Propozycja ta może być więc idealną bazą do stworzenia różnorodnych kompozycji przestrzennych. Choć zamiast wyrazistych grafik, nasyconych barw czy odważnych faktur, znajdziemy tu raczej stonowane powierzchnie, jasne odcienie i prostą formę, to nadal aranżacja ta może imponować i zachwycać niepowtarzalnością, wprowadzając jednocześnie do wnętrza element oddechu i zachęcając do relaksu.

W kolekcji znajdziemy dwie propozycje płytek, które prezentują ponadczasowe piękno skał i stanowią swoje naturalne uzupełnienie. Harmonic White podkreśla nieskazitelną biel szlachetnego kamienia, a towarzyszący jej połysk kojarzyć się może z luksusem i lśnieniem pereł. Z kolei Harmonic Grey prezentuje się dostojnie i szykownie – świetliste szarości pulpisu to pomysł na wyrafinowane, ale wciąż odprężające wnętrze.

W ofercie Ceramiki Tubądzin dostępne są płytki gresowe o grubości 6 mm, w rozmiarze 1198 x 2398 mm i 1198 x 1198 mm, w cenie – odpowiednio – 349,94 zł za m2 i 259,90 zł za m2. W najbliższych miesiącach pojawią się także płytki o mniejszych gabarytach: 598 x 598 mm, 798 x 798 mm oraz 598 x 1198 mm. Kolekcja charakteryzuje się wykończeniem w polerze i przeznaczona jest do użytku wewnętrznego. Doskonale sprawdzi się w łazience czy salonie, tworząc efektowną i komfortową przestrzeń. Ze względu na rodzaj wykończenia, płytki z kolekcji Harmonic odbijają dużo światła i dają tym samym efekt lustra, który może optycznie powiększyć małe wnętrze, a dużemu dodać jeszcze więcej przestronności.

Płytki wielkoformatowe z kolekcji Harmonic, choć proste i stonowane w swojej estetyce, nie wymagają wcale dużej ilości dodatków. Najlepiej prezentują się w zestawieniu z niewymuszonymi dekoracjami i meblami o klasycznej formie. Pięknie komponują się ze złotymi lub srebrnymi akcesoriami, które dodają wnętrzu ekskluzywności. W otoczeniu bieli wprowadzają natomiast do przestrzeni element spokoju i kompozycyjnego balansu, a w połączeniu z ciepłymi odcieniami brązu i drewnianymi komponentami sprawiają, że wnętrze wydaje się bardziej przytulne. Kolekcja ta znajdzie także uznanie wśród miłośników nowoczesnych, niekiedy ascetycznych aranżacji, inspirowanych starożytną łaźnią, z niewyszukaną, ale stylową sztukaterią, oraz osób, które lubią kontrastowe połączenia wielkich płyt z tymi klasycznymi, w kształcie cegiełek i poszukują dla nich uniwersalnego i subtelnego tła.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.