Komunikaty PR

Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween

2024-10-10  |  10:00
Biuro prasowe

Halloween zbliża się wielkimi krokami. To dzień, w którym spędzamy czas z przyjaciółmi oraz rodziną łącząc tradycje związane z duchami, magią i świetną zabawą. W tym roku wspólne chwile będą jeszcze smaczniejsze dzięki nowej edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout z nutą pikantności i egzotycznego smaku.

Niebanalne połączenie na najstraszniejszą noc w roku

Kultowe „duszki” Monster Munch od wielu lat są nieodłącznym elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny i uwielbiany przez konsumentów kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. W tym roku firma Lorenz stworzyła limitowaną edycję tej popularnej przekąski – Mango Chilliout. To niebanalne połączenie smaków -- słodkiego, tropikalnego mango i pikantnego chili to idealny dodatek niezapomnianych imprez, upiornych przyjęć czy jesiennych wieczorów filmowych.

Oprócz nowego, nietypowego smaku Monster Munch, chrupki wyróżniają się także projektem opakowania. Na ciemnogranatowym tle widoczne są charakterystyczne dla Halloween elementy dekoracyjne, które podkreślają wyjątkowość edycji limitowanej.

– Coraz więcej konsumentów docenia nietypowe, kontrastowe połączenia smaków. Jest to szczególnie widoczne w przypadku przedstawicieli generacji Z, których opinie były dla nas bardzo ważne podczas projektowania edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout – mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz i dodaje – Chcieliśmy, by nowy smak był intrygujący i zaskakujący, a więc spójny z klimatem panującym podczas halloweenowych imprez. Połączenie mango i chili świetnie wpisuje się w ten koncept, a dodatkowo stanowi doskonałe uzupełnienie innych wersji smakowych Monster Munch.

Kampania pełna emocji

Limitowana edycja Monster Munch Chilliout Mango jest już dostępna na sklepowych półkach. Chrupki o gramaturze 100 g są odpowiednie dla wegetarian i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.

Premiera przekąski zostanie wsparta szeroko zakrojoną kampanią w mediach tradycyjnych i digitalowych, obejmującą również emisję nowego spotu w TV. Firma Lorenz postawiła również na reklamę outdoorową. Informacja o Monster Munch Chilliout Mango będzie wyświetlana na ponad 600 nośnikach w największych miastach, a także w kinach – na plakatach, ścianach wideo w korytarzach oraz w formie spotu reklamowego emitowanego przed największymi premierami filmowymi tego roku. W mediach społecznościowych marki zostanie przeprowadzony specjalny konkurs z wyjątkowymi nagrodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.