Komunikaty PR

Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny!

2021-01-21  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.47 MB )

Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których stęsknieni klienci będą mogli dokonać zakupów.

Obostrzenia związane z pandemią sprawiają, że galerie handlowe wciąż pozostają zamknięte, a nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. W związku z tym Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i postanowiła przenieść ich do sklepu stacjonarnego bez wychodzenia z domu!

Uczyni to wykorzystując swój Facebookowy profil, na którym od 26 stycznia regularnie odbywać będą się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowie również, co nosić tej zimy oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.

Pierwszym sklepem, który wirtualnie odwiedzą klienci jest salon marki Anataka. Już 26 stycznia o godzinie 17:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji galeria skontaktuje się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.

Anataka to polska, marka kierująca się modelem etycznej mody, wspierająca lokalne krawiectwo powstała w 2012 roku w Łodzi. Anataka to marka tworzona przez kobiety dla kobiet, a sama nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. Dostępne w ofercie projekty nieograniczone są schematem tego, „jak powinno się wyglądać”. W szerokiej ofercie marki każda kobieta znajdzie coś dla siebie, a jest w czym wybierać! Wysokojakościowa odzież, biżuteria oraz eleganckie torebki i akcesoria dostępne są w wielu modelach i wariantach kolorystycznych.

Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.

Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl oraz Facebookowym profilu galerii https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial, a link do wydarzenia znajduje się pod poniższym linkiem:

https://www.facebook.com/events/852648528636144

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych Biuro prasowe
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów
Zakupy Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź
2024-05-08 | 13:30

Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź

Port Łódź, mając na uwadze dobro i komfort wszystkich swoich klientów, z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego projektu “Ciszej”. Projekt ten został
Zakupy Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-08 | 12:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.  M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Teatr

Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.