Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny!
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których stęsknieni klienci będą mogli dokonać zakupów.
Obostrzenia związane z pandemią sprawiają, że galerie handlowe wciąż pozostają zamknięte, a nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. W związku z tym Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i postanowiła przenieść ich do sklepu stacjonarnego bez wychodzenia z domu!
Uczyni to wykorzystując swój Facebookowy profil, na którym od 26 stycznia regularnie odbywać będą się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowie również, co nosić tej zimy oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.
Pierwszym sklepem, który wirtualnie odwiedzą klienci jest salon marki Anataka. Już 26 stycznia o godzinie 17:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji galeria skontaktuje się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Anataka to polska, marka kierująca się modelem etycznej mody, wspierająca lokalne krawiectwo powstała w 2012 roku w Łodzi. Anataka to marka tworzona przez kobiety dla kobiet, a sama nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. Dostępne w ofercie projekty nieograniczone są schematem tego, „jak powinno się wyglądać”. W szerokiej ofercie marki każda kobieta znajdzie coś dla siebie, a jest w czym wybierać! Wysokojakościowa odzież, biżuteria oraz eleganckie torebki i akcesoria dostępne są w wielu modelach i wariantach kolorystycznych.
– Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.
Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl oraz Facebookowym profilu galerii https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial, a link do wydarzenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://www.facebook.com/events/852648528636144

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.