Komunikaty PR

Streaming zakupowy z marką Lee Cooper w Galerii Młociny!

2021-01-29  |  12:15
Biuro prasowe

Galeria Młociny po raz kolejny stała się prekursorem nieszablonowych działań i rozpoczęła cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których stęsknieni klienci mogą dokonywać zakupów. Tym razem 2 lutego o godzinie 18:00 stylista Michał Karbowski zaprosi zainteresowanych do sklepu Lee Cooper, gdzie zaprezentuje ubrania i akcesoria znanej na całym świecie marki odzieżowej.

 

Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i  zapewnić możliwość doświadczenia zbliżonego do zakupów stacjonarnych, postanowiła przenieść konsumentów do sklepów ulubionych brandów, w wirtualny sposób. Realizuje to, wykorzystując swój facebookowy profil, na którym odbywają się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy do sklepów Galerii Młociny zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, co nosić tej zimy oraz radzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.

 

Kolejnym sklepem, po marce Anataka, z którym Galeria Młociny rozpoczęła swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będzie salon marki Lee Cooper. Już 2 lutego o godzinie 18:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli ponownie rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji warszawskie centrum handlowe skontaktuje się z klientem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.

 

Lee Cooper to najstarsza, europejska marka produkująca odzież jeansową dla kobiet i mężczyzn. W ofercie brandu znajdziemy również buty i dodatki. Długoletnie doświadczenie, obecność w każdej subkulturze i eksport ubrań do wielu krajów sprawiły, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie.

 

Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl, a wydarzenie zostanie opublikowane na profilu centrum handlowego na Facebooku: www.facebook.com/galeriamlocinyofficial

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.