Streaming zakupowy z marką Lee Cooper w Galerii Młociny!
Galeria Młociny po raz kolejny stała się prekursorem nieszablonowych działań i rozpoczęła cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których stęsknieni klienci mogą dokonywać zakupów. Tym razem 2 lutego o godzinie 18:00 stylista Michał Karbowski zaprosi zainteresowanych do sklepu Lee Cooper, gdzie zaprezentuje ubrania i akcesoria znanej na całym świecie marki odzieżowej.
Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnić możliwość doświadczenia zbliżonego do zakupów stacjonarnych, postanowiła przenieść konsumentów do sklepów ulubionych brandów, w wirtualny sposób. Realizuje to, wykorzystując swój facebookowy profil, na którym odbywają się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy do sklepów Galerii Młociny zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, co nosić tej zimy oraz radzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.
Kolejnym sklepem, po marce Anataka, z którym Galeria Młociny rozpoczęła swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będzie salon marki Lee Cooper. Już 2 lutego o godzinie 18:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli ponownie rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji warszawskie centrum handlowe skontaktuje się z klientem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Lee Cooper to najstarsza, europejska marka produkująca odzież jeansową dla kobiet i mężczyzn. W ofercie brandu znajdziemy również buty i dodatki. Długoletnie doświadczenie, obecność w każdej subkulturze i eksport ubrań do wielu krajów sprawiły, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie.
Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl, a wydarzenie zostanie opublikowane na profilu centrum handlowego na Facebooku: www.facebook.com/galeriamlocinyofficial

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.