Komunikaty PR

Strefa Wear_Fair marki 4F w Galerii Młociny

2022-01-21  |  16:30
Biuro prasowe

W Galerii Młociny powstała jedna z niewielu w Polsce stref Wear_Fair marki 4F. W ramach inicjatywy klienci centrum handlowego otrzymali możliwość oddania do ponownego użytku niechcianych ubrań, zamykając tym samym drugi obieg. Ponadto odwiedzający znajdą w strefie również produkty oznaczone metką Wear_Fair, które firma zebrała, wyczyściła, a następnie odnowiła, wprowadzając ponownie do sprzedaży.

 

Marka 4F w nowym roku wystartowała z projektem 4FChange, w ramach którego podjęła szereg działań mających na celu ochronę środowiska. Firma aktywnie edukuje swoich klientów na temat wpływu branży odzieżowej na planetę. W ramach inicjatywy stworzono m.in. cyrkularne strefy Wear_Fair, w których klienci mają możliwość oddania niechcianych ubrań, a także zakupienia produktów oznaczonych metką Wear_Fair – zebranych, odnowionych, a następnie wprowadzonych do ponownego użytku zgodnie z ideą Zero Waste. W styczniu 4F wystartuje także z wypożyczalnią on-line strojów narciarskich, które po sezonie zyskają drugie życie i zostaną wprowadzone do sprzedaży w ramach programu Wear_Fair. Jedna ze stref marki znajduje się w Galerii Młociny, a obiekt znany z angażowania się w liczne inicjatywy społeczne zachęca klientów do odwiedzin lokalu najemcy i oddawania niechcianej odzieży oraz kupowana ubrań z drugiego obiegu.

Cieszymy się, że strefa Wear_Fair marki 4F znalazła się właśnie w naszym centrum handlowym. Bardzo cenimy zaangażowanie naszych najemców w kwestie związane z ochroną środowiska. Z dumą poinformowaliśmy, że jesteśmy pierwszym obiektem handlowym w Polsce, w którym klienci znajdą m.in. second-hand, a tematyka ekologii pozostaje nam bliska od początku istnienia. Serdecznie zachęcamy klientów od odwiedzin salonu marki 4F, a także pozostałych najemców do wdrażania tak istotnych dla społeczeństwa inicjatyw – mówi Emilia Zyskowska z Działu Marketingu Galerii Młociny.

4F to polska marka należąca do spółki OTCF specjalizująca się w tworzeniu, produkcji oraz sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Salon rodzimego producenta znajduje się w Galerii Młociny na poziomie 1, tuż obok Modivo.

Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.