Strefa Wear_Fair marki 4F w Galerii Młociny
W Galerii Młociny powstała jedna z niewielu w Polsce stref Wear_Fair marki 4F. W ramach inicjatywy klienci centrum handlowego otrzymali możliwość oddania do ponownego użytku niechcianych ubrań, zamykając tym samym drugi obieg. Ponadto odwiedzający znajdą w strefie również produkty oznaczone metką Wear_Fair, które firma zebrała, wyczyściła, a następnie odnowiła, wprowadzając ponownie do sprzedaży.
Marka 4F w nowym roku wystartowała z projektem 4FChange, w ramach którego podjęła szereg działań mających na celu ochronę środowiska. Firma aktywnie edukuje swoich klientów na temat wpływu branży odzieżowej na planetę. W ramach inicjatywy stworzono m.in. cyrkularne strefy Wear_Fair, w których klienci mają możliwość oddania niechcianych ubrań, a także zakupienia produktów oznaczonych metką Wear_Fair – zebranych, odnowionych, a następnie wprowadzonych do ponownego użytku zgodnie z ideą Zero Waste. W styczniu 4F wystartuje także z wypożyczalnią on-line strojów narciarskich, które po sezonie zyskają drugie życie i zostaną wprowadzone do sprzedaży w ramach programu Wear_Fair. Jedna ze stref marki znajduje się w Galerii Młociny, a obiekt znany z angażowania się w liczne inicjatywy społeczne zachęca klientów do odwiedzin lokalu najemcy i oddawania niechcianej odzieży oraz kupowana ubrań z drugiego obiegu.
– Cieszymy się, że strefa Wear_Fair marki 4F znalazła się właśnie w naszym centrum handlowym. Bardzo cenimy zaangażowanie naszych najemców w kwestie związane z ochroną środowiska. Z dumą poinformowaliśmy, że jesteśmy pierwszym obiektem handlowym w Polsce, w którym klienci znajdą m.in. second-hand, a tematyka ekologii pozostaje nam bliska od początku istnienia. Serdecznie zachęcamy klientów od odwiedzin salonu marki 4F, a także pozostałych najemców do wdrażania tak istotnych dla społeczeństwa inicjatyw – mówi Emilia Zyskowska z Działu Marketingu Galerii Młociny.
4F to polska marka należąca do spółki OTCF specjalizująca się w tworzeniu, produkcji oraz sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Salon rodzimego producenta znajduje się w Galerii Młociny na poziomie 1, tuż obok Modivo.
Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.