Komunikaty PR

Strefa Wear_Fair marki 4F w Galerii Młociny

2022-01-21  |  16:30
Biuro prasowe

W Galerii Młociny powstała jedna z niewielu w Polsce stref Wear_Fair marki 4F. W ramach inicjatywy klienci centrum handlowego otrzymali możliwość oddania do ponownego użytku niechcianych ubrań, zamykając tym samym drugi obieg. Ponadto odwiedzający znajdą w strefie również produkty oznaczone metką Wear_Fair, które firma zebrała, wyczyściła, a następnie odnowiła, wprowadzając ponownie do sprzedaży.

 

Marka 4F w nowym roku wystartowała z projektem 4FChange, w ramach którego podjęła szereg działań mających na celu ochronę środowiska. Firma aktywnie edukuje swoich klientów na temat wpływu branży odzieżowej na planetę. W ramach inicjatywy stworzono m.in. cyrkularne strefy Wear_Fair, w których klienci mają możliwość oddania niechcianych ubrań, a także zakupienia produktów oznaczonych metką Wear_Fair – zebranych, odnowionych, a następnie wprowadzonych do ponownego użytku zgodnie z ideą Zero Waste. W styczniu 4F wystartuje także z wypożyczalnią on-line strojów narciarskich, które po sezonie zyskają drugie życie i zostaną wprowadzone do sprzedaży w ramach programu Wear_Fair. Jedna ze stref marki znajduje się w Galerii Młociny, a obiekt znany z angażowania się w liczne inicjatywy społeczne zachęca klientów do odwiedzin lokalu najemcy i oddawania niechcianej odzieży oraz kupowana ubrań z drugiego obiegu.

Cieszymy się, że strefa Wear_Fair marki 4F znalazła się właśnie w naszym centrum handlowym. Bardzo cenimy zaangażowanie naszych najemców w kwestie związane z ochroną środowiska. Z dumą poinformowaliśmy, że jesteśmy pierwszym obiektem handlowym w Polsce, w którym klienci znajdą m.in. second-hand, a tematyka ekologii pozostaje nam bliska od początku istnienia. Serdecznie zachęcamy klientów od odwiedzin salonu marki 4F, a także pozostałych najemców do wdrażania tak istotnych dla społeczeństwa inicjatyw – mówi Emilia Zyskowska z Działu Marketingu Galerii Młociny.

4F to polska marka należąca do spółki OTCF specjalizująca się w tworzeniu, produkcji oraz sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Salon rodzimego producenta znajduje się w Galerii Młociny na poziomie 1, tuż obok Modivo.

Więcej informacji na temat atrakcji organizowanych w Galerii Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.