Styczeń w CH Focus
Początek roku w CH Focus zapowiada się ciekawie i inspirująco! Wiele sklepów z markową odzieżą, obuwiem, bielizną czy akcesoriami skórzanymi, zaplanowało w styczniu duże wyprzedaże. Nie zabraknie także wydarzenia międzypokoleniowego z akcentem muzycznym – 21 stycznia w bydgoskiej galerii odbędzie się pierwsza w tym roku giełda płyt winylowych oraz CD, na którą zjadą wystawcy oraz pasjonaci winyli i poszukiwacze okazji z całej Polski.
W bydgoskim Focusie, podobnie jak w poprzednich latach, także w tym roku w okresie zimowym na klientów czekają atrakcyjne oferty oraz ciekawe wydarzenia. Do końca stycznia w wielu sklepach można skorzystać ze specjalnych przecen sięgających od kilkunastu do kilkudziesięciu procent zniżki. Wyprzedaże do – 70% zaplanowały m.in. salony Gatta i Wólczanka, a także marka Change Lingerie proponująca -50% na wybrane modele bielizny oraz sklep Solar, który przygotował rabaty do -50% na wybrane modele z kolekcji jesień–zima. Z ciekawych promocji trwających do 20 stycznia można skorzystać także w sklepach Kodano Optyk i Big Star. Atrakcyjne promocje oferują także marki Triumph, Unisono, Venezia oraz Wittchen. Na specjalne zniżki mogą liczyć klubowicze #maszokazje, m.in. w sklepie HalfPrice, w którym trwa promocja 3za2.
W styczniu nie zabraknie również wydarzeń kulturalnych. Po raz kolejny w CH Focus spotkają się melomani, aby kultywować pasję do kolekcjonowania muzyki na płytach gramofonowych, CD oraz kasetach magnetofonowych. Spotkanie miłośników muzyki analogowej i czarnych krążków odbędzie się w sobotę 21 stycznia w godzinach od 9.00 do 21.00. W wydarzeniu wezmą udział liczący się wystawcy z całej Polski oraz z regionu. Klienci CH Focus będą mogli wybierać spośród winyli, płyt i kaset z nagraniami różnych nurtów muzycznych i stylów – od jazzu, bluesa poprzez rock, disco, punk, folk, pop po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich znajdą się wielkie hity, bestsellery i albumy kolekcjonerskie. Nie zabraknie też perełek muzycznych wśród płyt CD i kaset. Z pewnością każdy z gości znajdzie dla siebie unikalną płytę z ulubioną muzyką. Stoiska wystawowe rozlokowane zostaną na parterze, w pobliżu sklepu Smyk.
- Z początkiem roku zadbaliśmy o atrakcyjne propozycje dla naszych klientów. Już teraz zapraszamy miłośników zakupowych wyprzedaży do naszej galerii, gdzie czekają na nich promocje, specjalne zniżki i przeceny. To doskonała okazja, aby uzupełnić i odświeżyć swoją garderobę, a także zakupić nowe produkty w promocyjnych cenach czy też pomyśleć o okolicznościowych upominkach dla najbliższych - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy. – W styczniu zapoczątkujemy też sezon kulturalny. Po raz kolejny zawitają do nas wystawcy z tysiącami płyt winylowych oraz CD w każdym gatunku muzycznym. Giełda Płytowa to cykliczne wydarzenie, które na stałe wpisało się w nasz harmonogram. Swój udział zapowiedziało wielu wystawców, dlatego jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla swoich zainteresowań oraz gustu – dodał dyrektor.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.