Summer Black Friday w Notino potrwa cały tydzień!
Letnie święto cenowych okazji w Notino każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów. Tegoroczna oferta Summer Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 11 lipca. Przez cały tydzień polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc. na prawie 300 popularnych i światowych marek kosmetyków do ciała, perfum, kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków do pielęgnacji włosów i wielu innych.
Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów
Od kilku lat Notino organizuje letnią promocję produktów zwaną Summer Black Friday. Akcja cieszy się dużą popularnością wśród stałych klientów perfumerii, ale również buduje zainteresowanie wśród nowych konsumentów.
Jak podają najnowsze dane, już 77% Polaków robi zakupy online[1]. Mając to na uwadze Notino cały czas poszerza swoją ofertę i organizuje cieszące się popularnością co roczne akcje promocyjne.
– Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają atrakcyjnych ofert zakupowych. Jak pokazują dane sprzedażowe nasza letnia akcja promocyjna każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem. Nieustająco sprawdzamy oczekiwania konsumentów rynku beauty i niezmiernie nas cieszy, że adekwatnie odpowiadamy na ich potrzeby – mówi Andrea Kabická, rzeczniczka prasowa Notino.
Oferta Summer Black Friday 2022 w Notino
Od 11 lipca przez cały tydzień klienci Notino będą mogli zakupić produkty prawie 300 popularnych i uznanych marek w cenach do 40 proc. niższych niż zazwyczaj.
Summer Black Friday to już coroczna tradycja i po jesiennym Czarnym Piątku, najbardziej ulubiona forma zakupów. Oprócz kuszących ofert, klienci mogą liczyć na atrakcyjne prezenty przy zakupie wybranych marek. W ofercie Black Friday Notino znajdą m.in.: Kérastase, Yves Saint Laurent, Clinique, Atelier Cologne, Glamglow, MAC Cosmetics czy Thayers.
Aby skorzystać z oferty Summer Black Friday wystarczy w koszyku zakupowym wpisać kod summer.
[1] „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.