Summer Black Friday w Notino potrwa cały tydzień!
Letnie święto cenowych okazji w Notino każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów. Tegoroczna oferta Summer Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 11 lipca. Przez cały tydzień polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc. na prawie 300 popularnych i światowych marek kosmetyków do ciała, perfum, kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków do pielęgnacji włosów i wielu innych.
Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów
Od kilku lat Notino organizuje letnią promocję produktów zwaną Summer Black Friday. Akcja cieszy się dużą popularnością wśród stałych klientów perfumerii, ale również buduje zainteresowanie wśród nowych konsumentów.
Jak podają najnowsze dane, już 77% Polaków robi zakupy online[1]. Mając to na uwadze Notino cały czas poszerza swoją ofertę i organizuje cieszące się popularnością co roczne akcje promocyjne.
– Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają atrakcyjnych ofert zakupowych. Jak pokazują dane sprzedażowe nasza letnia akcja promocyjna każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem. Nieustająco sprawdzamy oczekiwania konsumentów rynku beauty i niezmiernie nas cieszy, że adekwatnie odpowiadamy na ich potrzeby – mówi Andrea Kabická, rzeczniczka prasowa Notino.
Oferta Summer Black Friday 2022 w Notino
Od 11 lipca przez cały tydzień klienci Notino będą mogli zakupić produkty prawie 300 popularnych i uznanych marek w cenach do 40 proc. niższych niż zazwyczaj.
Summer Black Friday to już coroczna tradycja i po jesiennym Czarnym Piątku, najbardziej ulubiona forma zakupów. Oprócz kuszących ofert, klienci mogą liczyć na atrakcyjne prezenty przy zakupie wybranych marek. W ofercie Black Friday Notino znajdą m.in.: Kérastase, Yves Saint Laurent, Clinique, Atelier Cologne, Glamglow, MAC Cosmetics czy Thayers.
Aby skorzystać z oferty Summer Black Friday wystarczy w koszyku zakupowym wpisać kod summer.
[1] „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.