Summer Black Friday w Notino potrwa cały tydzień!
Letnie święto cenowych okazji w Notino każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem polskich konsumentów. Tegoroczna oferta Summer Black Friday przygotowana przez czeskiego giganta branży kosmetycznej będzie dostępna od 11 lipca. Przez cały tydzień polscy klienci sklepu internetowego notino.pl skorzystają z atrakcyjnych promocji do nawet 40 proc. na prawie 300 popularnych i światowych marek kosmetyków do ciała, perfum, kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków do pielęgnacji włosów i wielu innych.
Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów
Od kilku lat Notino organizuje letnią promocję produktów zwaną Summer Black Friday. Akcja cieszy się dużą popularnością wśród stałych klientów perfumerii, ale również buduje zainteresowanie wśród nowych konsumentów.
Jak podają najnowsze dane, już 77% Polaków robi zakupy online[1]. Mając to na uwadze Notino cały czas poszerza swoją ofertę i organizuje cieszące się popularnością co roczne akcje promocyjne.
– Notino wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają atrakcyjnych ofert zakupowych. Jak pokazują dane sprzedażowe nasza letnia akcja promocyjna każdego roku spotyka się z ogromnym zainteresowaniem. Nieustająco sprawdzamy oczekiwania konsumentów rynku beauty i niezmiernie nas cieszy, że adekwatnie odpowiadamy na ich potrzeby – mówi Andrea Kabická, rzeczniczka prasowa Notino.
Oferta Summer Black Friday 2022 w Notino
Od 11 lipca przez cały tydzień klienci Notino będą mogli zakupić produkty prawie 300 popularnych i uznanych marek w cenach do 40 proc. niższych niż zazwyczaj.
Summer Black Friday to już coroczna tradycja i po jesiennym Czarnym Piątku, najbardziej ulubiona forma zakupów. Oprócz kuszących ofert, klienci mogą liczyć na atrakcyjne prezenty przy zakupie wybranych marek. W ofercie Black Friday Notino znajdą m.in.: Kérastase, Yves Saint Laurent, Clinique, Atelier Cologne, Glamglow, MAC Cosmetics czy Thayers.
Aby skorzystać z oferty Summer Black Friday wystarczy w koszyku zakupowym wpisać kod summer.
[1] „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.