Świąteczna oferta Puccini w sklepach Biedronka
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Eleganckie paski skórzane damskie i męskie, klasyczne portfele i torebki to doskonałe propozycje upominków. Nowoczesny, prosty krój, modne kolory i dbałość o najmniejsze detale – to wyróżnia ofertę produktów Puccini, dostępnych w sklepach sieci Biedronka.
Klasyka zawsze w modzie
Mówi się, że kobiety kochają torebki i jest w tym sporo prawdy – dlatego zazwyczaj mają w swoich szafach torebki w różnych rozmiarach, stosowne do okazji. Sieć Biedronka, z myślą o współczesnych fashionistkach, wprowadziła do swojej oferty dwa rozmiary torebek. Małe (99,99 zł/ sztuka) to z jednej strony wielka wygoda na co dzień, ale też modny trend, pasujący do różnych stylizacji. Wykonane są ze skóry ekologicznej w uniwersalnych kolorach: czarnym i brązowym, z regulowanymi paskami i złotymi okuciami. W środku torebki zabezpieczone są sygnowaną wyściółką.
Dla fanek większej wygody i pojemności, Puccini razem z Biedronką przygotowało propozycje funkcjonalnych torebek typu shopper (99,99 zł/ sztuka), które także dostępne są w dwóch klasycznych kolorach: czarnym i beżowym. Wykonane są z najwyższej jakości skóry ekologicznej, a zdobione okuciami w kolorze srebra lub złota.
Dzięki trwającej już od kilku lat współpracy ze znanymi polskimi markami możemy zaoferować klientom ciekawe produkty, które mogą okazać się doskonałym świątecznym prezentem. Propozycją Biedronki jest właśnie limitowana kolekcja bestsellerów Puccini wyprodukowana specjalnie dla klientów sieci Biedronka.
Paulina Zając, kupiec odpowiedzialna za ofertę galanterii w sieci Biedronka
Galanteria skórzana na lata
Myśląc o udanym prezencie, warto wziąć pod uwagę nie tylko piękno, ale i jakość jego wykonania. Doskonałym prezentem będzie więc klasyczny pasek Puccini, wykonany w 100% ze skóry naturalnej. Paski Puccini dostępne są w wersji damskiej i męskiej (99,99 zł / sztuka) – wszystkie posiadają klamrę ze sprzączką i mają regulowaną długość. Równie pięknym prezentem są portfele wykonane ze skóry naturalnej (99,99 zł / sztuka) – damskie i męskie, z okuciami w kolorze srebrnym, z dodatkowym miejscem do przechowywania kart i innych dokumentów. Portfele dla pań występują w kolorach: klasycznym czarnym i efektownym bordowym. W przypadku propozycji dla panów króluje ponadczasowa czerń. Wszystkie portfele i paski zapakowane są w gustowne pudełka. Wystarczy je przewiązać świąteczną wstążką i schować pod choinką.
Oferta starannie wyselekcjonowanych skórzanych produktów Puccini jest dostępna w wybranych sklepach Biedronka od czwartku, 26 listopada do wyczerpania zapasów.
CH Focus z nową ofertą dla dzieci
Port Łódź ze Strefą Kibica
Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.