Świąteczna oferta Puccini w sklepach Biedronka
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Eleganckie paski skórzane damskie i męskie, klasyczne portfele i torebki to doskonałe propozycje upominków. Nowoczesny, prosty krój, modne kolory i dbałość o najmniejsze detale – to wyróżnia ofertę produktów Puccini, dostępnych w sklepach sieci Biedronka.
Klasyka zawsze w modzie
Mówi się, że kobiety kochają torebki i jest w tym sporo prawdy – dlatego zazwyczaj mają w swoich szafach torebki w różnych rozmiarach, stosowne do okazji. Sieć Biedronka, z myślą o współczesnych fashionistkach, wprowadziła do swojej oferty dwa rozmiary torebek. Małe (99,99 zł/ sztuka) to z jednej strony wielka wygoda na co dzień, ale też modny trend, pasujący do różnych stylizacji. Wykonane są ze skóry ekologicznej w uniwersalnych kolorach: czarnym i brązowym, z regulowanymi paskami i złotymi okuciami. W środku torebki zabezpieczone są sygnowaną wyściółką.
Dla fanek większej wygody i pojemności, Puccini razem z Biedronką przygotowało propozycje funkcjonalnych torebek typu shopper (99,99 zł/ sztuka), które także dostępne są w dwóch klasycznych kolorach: czarnym i beżowym. Wykonane są z najwyższej jakości skóry ekologicznej, a zdobione okuciami w kolorze srebra lub złota.
Dzięki trwającej już od kilku lat współpracy ze znanymi polskimi markami możemy zaoferować klientom ciekawe produkty, które mogą okazać się doskonałym świątecznym prezentem. Propozycją Biedronki jest właśnie limitowana kolekcja bestsellerów Puccini wyprodukowana specjalnie dla klientów sieci Biedronka.
Paulina Zając, kupiec odpowiedzialna za ofertę galanterii w sieci Biedronka
Galanteria skórzana na lata
Myśląc o udanym prezencie, warto wziąć pod uwagę nie tylko piękno, ale i jakość jego wykonania. Doskonałym prezentem będzie więc klasyczny pasek Puccini, wykonany w 100% ze skóry naturalnej. Paski Puccini dostępne są w wersji damskiej i męskiej (99,99 zł / sztuka) – wszystkie posiadają klamrę ze sprzączką i mają regulowaną długość. Równie pięknym prezentem są portfele wykonane ze skóry naturalnej (99,99 zł / sztuka) – damskie i męskie, z okuciami w kolorze srebrnym, z dodatkowym miejscem do przechowywania kart i innych dokumentów. Portfele dla pań występują w kolorach: klasycznym czarnym i efektownym bordowym. W przypadku propozycji dla panów króluje ponadczasowa czerń. Wszystkie portfele i paski zapakowane są w gustowne pudełka. Wystarczy je przewiązać świąteczną wstążką i schować pod choinką.
Oferta starannie wyselekcjonowanych skórzanych produktów Puccini jest dostępna w wybranych sklepach Biedronka od czwartku, 26 listopada do wyczerpania zapasów.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.