Świąteczne godziny pracy Manufaktury
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a w tym okresie Manufaktura będzie pracować nieco inaczej. Przedstawiamy świąteczny rozkład jazdy na najbliższe dwa tygodnie.
W weekend tuż przed Bożym Narodzeniem, tj. piątek (22.12) i sobotę (23.12) kompleks wydłuży godziny pracy tak, by wszyscy zapominalscy zdążyli jeszcze zrobić niezbędne zakupy. W te dwa dni, Manufaktura będzie pracować w godzinach 9-23.
Z kolei supermarket Auchan będzie pracował dłużej – do 29.12 otwarcie następować będzie już o godz. 7 rano. W piątki 22.12 i 29.12 zamknięcie następować będzie o godz. 23, tak samo w soboty 23.12 i 30.12.
Jednocześnie, warto przypomnieć, że tegoroczna Wigilia, zgodnie ze zmianami wprowadzonymi przez Sejm, będzie dniem wolnym od pracy i galeria handlowa tego dnia będzie zamknięta. Podobnie będzie w Pierwszy i Drugi Dzień Świąt (25-26.12). W czasie Świąt działać też będzie lodowisko na rynku Manufaktury, a także większość restauracji. Szczegóły dotyczące dokładnych godzin pracy będą dostępne na stronie www Manufaktury.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.