Świąteczne rozdanie w Atrium Mosty!
Choć świąteczna atmosfera w Atrium Mosty panuje od dawna, to w najbliższych dniach emocje klientów rozgrzeje wyjątkowa akcja. Przedświąteczne zakupy w centrum handlowym uprzyjemnią im gwiazdkowe upominki! W dniach 19-22 grudnia galeria obdaruje kupujących dekoracyjnymi wiankami, symbolizującymi nadejście świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie klienci będą mogli także skorzystać z bezpłatnej usługi pakowania prezentów.
Wszyscy lubimy dostawać prezenty. Nawet drobny upominek może wywołać wiele radości i wprawić nas w pozytywny nastrój. Dla Atrium Mosty nachodzące święta są doskonałą okazją do tego, aby odwiedzającym centrum gościom uatrakcyjnić przedświąteczne zakupy.
Z myślą o nich, w dniach 19-22 grudnia, Atrium Mosty rozda prezenty w postaci dekoracyjnego wianka na wigilijny stół, który wprowadzi w każdym domu prawdziwie świąteczny nastrój. Gwiazdkowy upominek mogą otrzymać klienci, którzy w czasie trwania akcji, w godzinach 10.00-19.00, zrealizują zakupy na kwotę minimum 250 zł i zgłoszą się do punktu odbioru nagród. Dołączony do zakupów ozdobny wianek będzie wspaniałą dekoracją na Święta Bożego Narodzenia.
Akcja promocyjna to nie jedyna przedgwiazdkowa atrakcja w płockim centrum. Klienci, którzy zdecydują się w czasie trwania promocji, na zakup podarunków w Atrium Mosty, będą mogli skorzystać z bezpłatnej oferty pakowania prezentów na podstawie okazania paragonu. Stanowisko pakowania świątecznych upominków będzie czynne w dniach 19-22 grudnia w godzinach 10.00 – 19.00. Punkt odbioru nagród znajdować się będzie obok Grycana, natomiast punkt pakowania prezentów zlokalizowany będzie w pobliżu Biedronki.
- Grudzień to okres kupowania upominków dla najbliższych i załatwiania przedświątecznych sprawunków. W tym czasie w Atrium Mosty na naszych klientów czeka nie tylko wyjątkowy, ciepły klimat, ale także wiele inspiracji na prezenty i dekoracje gwiazdkowe. Przy okazji, podczas zakupów, klienci mogą otrzymać od nas świąteczny upominek. W ten sposób pragniemy podziękować im za wizytę w centrum i sprawić radość w tym najgorętszym okresie w roku. Dodatkowo osoby, które skorzystają z oferty naszych sklepów, mogą liczyć na pomoc w pakowaniu upominków. Dzięki temu zaoszczędzą również czas na samodzielnym pakowaniu podarunków w domu - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie Atrium Mosty: https://atrium-mosty.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.