Świąteczne zakupy z prezentem
Święta tuż, tuż, dlatego czas zacząć do nich odliczanie! Wraz z nadejściem takich okazji jak Mikołajki czy Boże Narodzenie, dzieci z utęsknieniem wyczekują podarunków. Z myślą o najmłodszych, CH Focus zaplanowało w dniach 25 listopada - 6 grudnia świąteczną akcję z nagrodami. W czasie jej trwania, za zakupy zrobione w centrum, klienci będą mogli zdobyć wyjątkowe upominki, które szczególnie docenią mali fani klocków Lego!
Grudzień to szczególny miesiąc w roku, na który z utęsknieniem czekają wszystkie dzieci. Tuż przed nadejściem świąt, CH Focus przygotowało dla klientów wyjątkową akcję świąteczną z upominkami, które ucieszą najmłodszych.
Robiąc zakupy w dniach 25 listopada- 6 grudnia w sklepach w galerii, można otrzymać wyjątkowy prezent w postaci kalendarza adwentowego Lego, który sprawi dużą radość najmłodszym członkom rodziny. Aby otrzymać upominek, wystarczy zrobić zakupy podczas trwania akcji na kwotę minimum 100 zł, a następnie zgłosić się do Punktu Obsługi Promocji, zarejestrować na miejscu paragon, zebrać pięć naklejek i odebrać upominek, który sprawi radość każdemu dziecku. Kalendarz adwentowy uprzyjemni najmłodszym czekanie na Boże Narodzenie i zapewni im długie godziny wspanialej zabawy. Liczba nagród jest ograniczona ilościowo.
- Zabawę klockami Lego uwielbiają wszystkie dzieci, niezależnie od wieku. Dlatego z myślą o najmłodszych przygotowaliśmy wyjątkową akcję, w której można zdobyć kalendarz adwentowy Lego z unikalnymi minifigurkami oraz klockami, które umilą czas oczekiwania na święta. W tym szczególnym okresie przedświątecznym drobny upominek z pewnością wywoła szeroki uśmiech na małych twarzach - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Akcja promocyjna w CH Focus odbędzie się w dniach 25 listopada – 6 grudnia. Nagrody będą wydawane codziennie, w godz. 11.00-19.00 w Punkcie Obsługi Promocji, znajdującym się na parterze obok salonu iDream. Regulamin akcji dostępny jest w POP.
Więcej informacji na temat aktualnej promocji znajduje się pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl/kalendarz-adwentowy-lego-w-prezencie.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.