Świąteczne zakupy z prezentem
Święta tuż, tuż, dlatego czas zacząć do nich odliczanie! Wraz z nadejściem takich okazji jak Mikołajki czy Boże Narodzenie, dzieci z utęsknieniem wyczekują podarunków. Z myślą o najmłodszych, CH Focus zaplanowało w dniach 25 listopada - 6 grudnia świąteczną akcję z nagrodami. W czasie jej trwania, za zakupy zrobione w centrum, klienci będą mogli zdobyć wyjątkowe upominki, które szczególnie docenią mali fani klocków Lego!
Grudzień to szczególny miesiąc w roku, na który z utęsknieniem czekają wszystkie dzieci. Tuż przed nadejściem świąt, CH Focus przygotowało dla klientów wyjątkową akcję świąteczną z upominkami, które ucieszą najmłodszych.
Robiąc zakupy w dniach 25 listopada- 6 grudnia w sklepach w galerii, można otrzymać wyjątkowy prezent w postaci kalendarza adwentowego Lego, który sprawi dużą radość najmłodszym członkom rodziny. Aby otrzymać upominek, wystarczy zrobić zakupy podczas trwania akcji na kwotę minimum 100 zł, a następnie zgłosić się do Punktu Obsługi Promocji, zarejestrować na miejscu paragon, zebrać pięć naklejek i odebrać upominek, który sprawi radość każdemu dziecku. Kalendarz adwentowy uprzyjemni najmłodszym czekanie na Boże Narodzenie i zapewni im długie godziny wspanialej zabawy. Liczba nagród jest ograniczona ilościowo.
- Zabawę klockami Lego uwielbiają wszystkie dzieci, niezależnie od wieku. Dlatego z myślą o najmłodszych przygotowaliśmy wyjątkową akcję, w której można zdobyć kalendarz adwentowy Lego z unikalnymi minifigurkami oraz klockami, które umilą czas oczekiwania na święta. W tym szczególnym okresie przedświątecznym drobny upominek z pewnością wywoła szeroki uśmiech na małych twarzach - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Akcja promocyjna w CH Focus odbędzie się w dniach 25 listopada – 6 grudnia. Nagrody będą wydawane codziennie, w godz. 11.00-19.00 w Punkcie Obsługi Promocji, znajdującym się na parterze obok salonu iDream. Regulamin akcji dostępny jest w POP.
Więcej informacji na temat aktualnej promocji znajduje się pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl/kalendarz-adwentowy-lego-w-prezencie.
Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!
Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
Jarmark produktów Regionalnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.