Komunikaty PR

Świąteczne zakupy z prezentem

2021-11-22  |  14:24
Biuro prasowe

Święta tuż, tuż, dlatego czas zacząć do nich odliczanie! Wraz z nadejściem takich okazji jak Mikołajki czy Boże Narodzenie, dzieci z utęsknieniem wyczekują podarunków. Z myślą o najmłodszych, CH Focus zaplanowało w dniach 25 listopada - 6 grudnia świąteczną akcję z nagrodami. W czasie jej trwania, za zakupy zrobione w  centrum, klienci będą mogli zdobyć wyjątkowe upominki, które szczególnie docenią mali fani klocków Lego!

 

Grudzień to szczególny miesiąc w roku, na który z utęsknieniem czekają wszystkie dzieci. Tuż przed nadejściem świąt, CH Focus przygotowało dla klientów wyjątkową akcję świąteczną z upominkami, które ucieszą najmłodszych.

 

Robiąc zakupy w dniach 25 listopada- 6 grudnia w sklepach w galerii, można otrzymać wyjątkowy prezent w  postaci kalendarza adwentowego Lego, który sprawi dużą radość najmłodszym członkom rodziny. Aby otrzymać upominek, wystarczy zrobić zakupy podczas trwania akcji na kwotę minimum 100 zł, a następnie zgłosić się do Punktu Obsługi Promocji, zarejestrować na miejscu paragon, zebrać pięć naklejek i odebrać upominek, który sprawi radość każdemu dziecku. Kalendarz adwentowy uprzyjemni najmłodszym czekanie na Boże Narodzenie i zapewni im długie godziny wspanialej zabawy. Liczba nagród jest ograniczona ilościowo.

 

- Zabawę klockami Lego uwielbiają wszystkie dzieci, niezależnie od wieku. Dlatego z myślą o najmłodszych przygotowaliśmy wyjątkową akcję, w której można zdobyć kalendarz adwentowy Lego z unikalnymi minifigurkami oraz klockami, które umilą czas oczekiwania na święta. W tym szczególnym okresie przedświątecznym drobny upominek z pewnością wywoła szeroki uśmiech na małych twarzach - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

 

Akcja promocyjna w CH Focus odbędzie się w dniach 25 listopada – 6 grudnia. Nagrody będą wydawane codziennie, w godz. 11.00-19.00 w Punkcie Obsługi Promocji, znajdującym się na parterze obok salonu iDream. Regulamin akcji dostępny jest w POP.

 

Więcej informacji na temat aktualnej promocji znajduje się pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl/kalendarz-adwentowy-lego-w-prezencie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.