Komunikaty PR

Świąteczny prezent last minute? Obdaruj bliskich podróżniczymi doświadczeniami

2023-12-21  |  13:00

Zaledwie kilka dni pozostało do tegorocznych świąt Bożego Narodzenia. Z myślą o tych, którzy nadal poszukują wyjątkowych prezentów dla swoich bliskich, portal Travelist.pl stworzył personalizowane karty podarunkowe. To doskonały pomysł na pełną doświadczeń i przygód świąteczną niespodziankę – nie tylko dla miłośników podróży.

Idealny prezent istnieje

Noworoczny wyjazd na narty lub snowboard, relaks w basenach termalnych, a może ekscytujący wypad do tętniącej życiem metropolii? W te święta zamiast kolejnego flakonika perfum, uroczych piżam czy skarpetek podaruj bliskim to, co najcenniejsze – niezapomniane wspomnienia. Wspólnie z Travelist.pl możesz spełnić najpiękniejsze turystyczne marzenia swoich bliskich, niezależnie od ich indywidualnych upodobań i stylu podróżowania.

Emocje i wspomnienia

Karta podarunkowa Travelist.pl to spersonalizowany, prosty i wygodny sposób na realizację wypoczynkowych pragnień najbliższych. A to z kilku prostych powodów. Kupując kartę, sam decydujesz o jej wartości. Dodatkowo Twój wirtualny prezent możesz opatrzyć jedną z wyjątkowych grafik oraz stworzoną od serca, spersonalizowaną dedykacją. Sam zakup nie zajmie więcej niż kilka minut, a fakt, że elektroniczna karta dostępna jest zaraz po dokonaniu transakcji, sprawia, że to idealny pomysł na trafiony prezent last minute. Równie prosta co zakup, jest także realizacja vouchera. Obdarowany sam wybierze miejsce i czas podróży. Karta może zostać wykorzystana w ciągu roku na zakup jednej z setek polskich i zagranicznych ofert dostępnych na stronie Travelist.pl.

Więcej informacji o tym, jak w nadchodzące święta podarować rodzinie i przyjaciołom miłość do podróży, znajdziesz na: https://magazyn.travelist.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.