Komunikaty PR

Świąteczny prezent last minute? Obdaruj bliskich podróżniczymi doświadczeniami

2023-12-21  |  13:00

Zaledwie kilka dni pozostało do tegorocznych świąt Bożego Narodzenia. Z myślą o tych, którzy nadal poszukują wyjątkowych prezentów dla swoich bliskich, portal Travelist.pl stworzył personalizowane karty podarunkowe. To doskonały pomysł na pełną doświadczeń i przygód świąteczną niespodziankę – nie tylko dla miłośników podróży.

Idealny prezent istnieje

Noworoczny wyjazd na narty lub snowboard, relaks w basenach termalnych, a może ekscytujący wypad do tętniącej życiem metropolii? W te święta zamiast kolejnego flakonika perfum, uroczych piżam czy skarpetek podaruj bliskim to, co najcenniejsze – niezapomniane wspomnienia. Wspólnie z Travelist.pl możesz spełnić najpiękniejsze turystyczne marzenia swoich bliskich, niezależnie od ich indywidualnych upodobań i stylu podróżowania.

Emocje i wspomnienia

Karta podarunkowa Travelist.pl to spersonalizowany, prosty i wygodny sposób na realizację wypoczynkowych pragnień najbliższych. A to z kilku prostych powodów. Kupując kartę, sam decydujesz o jej wartości. Dodatkowo Twój wirtualny prezent możesz opatrzyć jedną z wyjątkowych grafik oraz stworzoną od serca, spersonalizowaną dedykacją. Sam zakup nie zajmie więcej niż kilka minut, a fakt, że elektroniczna karta dostępna jest zaraz po dokonaniu transakcji, sprawia, że to idealny pomysł na trafiony prezent last minute. Równie prosta co zakup, jest także realizacja vouchera. Obdarowany sam wybierze miejsce i czas podróży. Karta może zostać wykorzystana w ciągu roku na zakup jednej z setek polskich i zagranicznych ofert dostępnych na stronie Travelist.pl.

Więcej informacji o tym, jak w nadchodzące święta podarować rodzinie i przyjaciołom miłość do podróży, znajdziesz na: https://magazyn.travelist.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.