Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz przysmaki, które powróciły na sezonową półkę. Słodkości inspirują do celebrowania małych chwil codziennego szczęścia w świątecznym okresie, sprawdzając się jako podarunki dla bliskich i dodając smaków podczas zimowego odpoczynku.
W tym roku Mars Wrigley przygotował sezonowe nowości. W tematycznych standach można już znaleźć M&M’S® Crispy Santa. To niewielka figurka z mlecznej czekolady, wypełniona kremem o smaku waniliowym, M&M’S® Minis oraz chrupkami zbożowymi. Ten przysmak pozwoli na dzielenie się magią Świąt z innymi lub jej osobiste celebrowanie.
Świąteczny czas to wyjątkowy okres w roku, kiedy spędzamy czas z bliskimi, odwiedzamy rodzinę, czy też oglądamy świąteczne filmy. Do celebrowania wspólnych chwil nie może zabraknąć opakowania ulubionych M&M’S® w świątecznej odsłonie. M&M'S® Peanut Xmas Design w opakowaniu o gramaturze 250 g niewątpliwie przypadnie do gustu wielbicielom orzeszków ziemnych w czekoladowej skorupce.
W tym roku dostępne są także dobrze znane konsumentom M&M’S® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’S® Minis, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.
W świątecznym portfolio Mars Wrigley dostępna jest również wyjątkowa pozycja od marki Maltesers®. Maltesers® Reindeer, to znany i lubiany smak, tym razem w nowym wydaniu – w postaci renifera. Idealnie sprawdzi się jako prezent pod choinkę.
Produkty z świątecznej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. W tym roku marka Mars Wrigley zadbała o wyjątkową ekspozycję. W sklepach pojawią się wyjątkowe standy przypominające swoim wyglądem zaśnieżone, zimowe domki M&M’S®.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.