Komunikaty PR

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

2024-11-14  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
MP
GardenOfWords

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz przysmaki, które powróciły na sezonową półkę. Słodkości inspirują do celebrowania małych chwil codziennego szczęścia w świątecznym okresie, sprawdzając się jako podarunki dla bliskich i dodając smaków podczas zimowego odpoczynku.

W tym roku Mars Wrigley przygotował sezonowe nowości. W tematycznych standach można już znaleźć M&M’S® Crispy Santa. To niewielka figurka z mlecznej czekolady, wypełniona kremem o smaku waniliowym, M&M’S® Minis oraz chrupkami zbożowymi. Ten przysmak pozwoli na dzielenie się magią Świąt z innymi lub jej osobiste celebrowanie.

 

Świąteczny czas to wyjątkowy okres w roku, kiedy spędzamy czas z bliskimi, odwiedzamy rodzinę, czy też oglądamy świąteczne filmy. Do celebrowania wspólnych chwil nie może zabraknąć opakowania ulubionych M&M’S® w świątecznej odsłonie. M&M'S® Peanut Xmas Design w opakowaniu o gramaturze 250 g niewątpliwie przypadnie do gustu wielbicielom orzeszków ziemnych w czekoladowej skorupce.

 

W tym roku dostępne są także dobrze znane konsumentom M&M’S® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’S® Minis, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.                                                                

 

W świątecznym portfolio Mars Wrigley dostępna jest również wyjątkowa pozycja od marki Maltesers®. Maltesers® Reindeer, to znany i lubiany smak, tym razem w nowym wydaniu – w postaci renifera. Idealnie sprawdzi się jako prezent pod choinkę.

 

Produkty z świątecznej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. W tym roku marka Mars Wrigley zadbała o wyjątkową ekspozycję. W sklepach pojawią się wyjątkowe standy przypominające swoim wyglądem zaśnieżone, zimowe domki M&M’S®.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GardenOfWords
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.