Komunikaty PR

Święta pełne zabawy z przysmakami od Mars Wrigley

2023-12-05  |  14:00

Święta Bożego Narodzenia to czas, pełen niezapomnianych momentów oraz nostalgicznych chwil. Aby również w tym czasie inspirować małe chwile codziennego szczęścia Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowych marek M&M’s® oraz Maltesers®. Dodatkowo w telewizji oraz Social Mediach zobaczymy dedykowaną reklamę M&M’s®, która w typowy dla marki – zabawny i swobodny sposób wprowadzi nas w ten niezwykły klimat. 

Na sklepowych półkach można już znaleźć M&M’s® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’s Minis®, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.

W tegorocznym świątecznym portfolio pojawił się również nowy produkt – Maltesers® Reindeer, czyli znane i lubiane Maltesers® w nowym wydaniu – w postaci renifera. 

Świąteczne portfolio Mars Wrigley jest już dostępne w szerokiej dystrybucji. W wielu sklepach będzie ono widoczne na specjalnych, tematycznych standach. 

Aby jeszcze bardziej wprowadzić konsumentów w świąteczny nastrój, od końca listopada w TV widoczny będzie klimatyczny, 15-sekundowy spot. M&M’s® podkreśla w nim jak ważna w tym okresie jest zabawa, nastrój, radość ze świątecznych przygotowań i inspirowanie chwil codziennego szczęścia. 6-sekundowa wersja spotu zostanie również udostępniona w Social Mediach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.