Święta pełne zabawy z przysmakami od Mars Wrigley
Święta Bożego Narodzenia to czas, pełen niezapomnianych momentów oraz nostalgicznych chwil. Aby również w tym czasie inspirować małe chwile codziennego szczęścia Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowych marek M&M’s® oraz Maltesers®. Dodatkowo w telewizji oraz Social Mediach zobaczymy dedykowaną reklamę M&M’s®, która w typowy dla marki – zabawny i swobodny sposób wprowadzi nas w ten niezwykły klimat.
Na sklepowych półkach można już znaleźć M&M’s® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’s Minis®, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.
W tegorocznym świątecznym portfolio pojawił się również nowy produkt – Maltesers® Reindeer, czyli znane i lubiane Maltesers® w nowym wydaniu – w postaci renifera.
Świąteczne portfolio Mars Wrigley jest już dostępne w szerokiej dystrybucji. W wielu sklepach będzie ono widoczne na specjalnych, tematycznych standach.
Aby jeszcze bardziej wprowadzić konsumentów w świąteczny nastrój, od końca listopada w TV widoczny będzie klimatyczny, 15-sekundowy spot. M&M’s® podkreśla w nim jak ważna w tym okresie jest zabawa, nastrój, radość ze świątecznych przygotowań i inspirowanie chwil codziennego szczęścia. 6-sekundowa wersja spotu zostanie również udostępniona w Social Mediach.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.