Święta pełne zabawy z przysmakami od Mars Wrigley
Święta Bożego Narodzenia to czas, pełen niezapomnianych momentów oraz nostalgicznych chwil. Aby również w tym czasie inspirować małe chwile codziennego szczęścia Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowych marek M&M’s® oraz Maltesers®. Dodatkowo w telewizji oraz Social Mediach zobaczymy dedykowaną reklamę M&M’s®, która w typowy dla marki – zabawny i swobodny sposób wprowadzi nas w ten niezwykły klimat.
Na sklepowych półkach można już znaleźć M&M’s® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’s Minis®, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.
W tegorocznym świątecznym portfolio pojawił się również nowy produkt – Maltesers® Reindeer, czyli znane i lubiane Maltesers® w nowym wydaniu – w postaci renifera.
Świąteczne portfolio Mars Wrigley jest już dostępne w szerokiej dystrybucji. W wielu sklepach będzie ono widoczne na specjalnych, tematycznych standach.
Aby jeszcze bardziej wprowadzić konsumentów w świąteczny nastrój, od końca listopada w TV widoczny będzie klimatyczny, 15-sekundowy spot. M&M’s® podkreśla w nim jak ważna w tym okresie jest zabawa, nastrój, radość ze świątecznych przygotowań i inspirowanie chwil codziennego szczęścia. 6-sekundowa wersja spotu zostanie również udostępniona w Social Mediach.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.