Komunikaty PR

Święto miłości, mody i… prezentów w Pasażu Łódzkim

2023-02-06  |  12:00
Biuro prasowe

Pasaż Łódzki zaprasza na wspólne świętowanie Walentynek. Z tej okazji w dniach 10 i 11 lutego centrum organizuje specjalne atrakcje. Goście będą mogli otrzymać wyjątkowe prezenty jakimi będą oryginalne rajstopy od lokalnej marki Łódzka Rajtuza. Poza tym w sobotę, w galerii czekać będą warsztaty przerabiania ubrań oraz walentynkowa videobudka selfie 360 dla zakochanych.

Miłość, moda, a także prezenty! Tego nie zabraknie w Pasażu Łódzkim z okazji święta wszystkich zakochanych. W piątek 10 oraz sobotę 11 lutego, w galerii czekać będą walentynkowe atrakcje. Jedną
z nich będzie specjalna akcja rozdawania prezentów od galerii oraz lokalnej manufaktury „Łódzka Rajtuza”. Goście biorący udział w akcji będą mogli otrzymać podarunek, jakim będą oryginalnie zdobione rajstopy.

Naszą największą miłością są kobiety i Łódź – miasto, z którego pochodzimy” – twierdzą założyciele marki Łódzka Rajtuza i tak opisują swoje produkty. „Rajtuzy Awangardowe to dodatek, który łączy sztukę i modny wygląd. Wzór na rajtuzach odnosi się do alfabetu funkcjonalnego Władysława Strzemińskiego, który jest również wykorzystany w logotypie Łodzi. Czarne Rajtuzy Fabryczne, z czarnym wzorem fabryk to dodatek dla kobiet, który wyróżni każdą stylizację i nada jej niepowtarzalnego charakteru. Wszystko wykonane jest oczywiście w Łodzi, za pomocą najwyższej jakości surowców i technologii”.

Takie wyjątkowe walentynkowe podarunki można będzie otrzymać robiąc zakupy za minimum 200 zł, zapisując się do newslettera galerii i zgłaszając się na stoisko promocyjne. Ponadto okazja do zdobycia rajstop od „Łódzkiej Rajtuzy” pojawi się również na fanpage Pasażu Łódzkiego na Facebooku, gdzie zostanie zorganizowany walentynkowy konkurs.

„Bardzo lubimy oryginalne, lokalne marki i cieszymy się, że będziemy mogli obdarować naszych klientów tymi unikatowymi prezentami. Będzie to miły upominek dla pań, a dla panów fantastyczny pomysł na walentynkową niespodziankę dla ukochanej. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji, które pozwolą zakochanym i nie tylko, spędzić ten weekend w przyjemny sposób” - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Na wszystkich, którzy lubią modę, a także modowe wyzwania 11 lutego czekać będą warsztaty przerabiania ubrań. Każdy kto chce odświeżyć swoją garderobę, może przynieść swoje ubrania i pod okiem specjalistów zmienić ich design i nadać im nowy wygląd. Tego dnia atrakcją dla zakochanych będzie również videobudka selfie 360, w której z wykorzystaniem tematycznych rekwizytów można będzie nagrać uwieczniający swoje uczucie film, po czym otrzymać go na wskazany adres mailowy.

Święto miłości będzie w Pasażu Łódzkim doskonałą okazją do zabawy z modą oraz spędzenia czasu
z ukochaną osobą.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.