Święto miłości, mody i… prezentów w Pasażu Łódzkim
Pasaż Łódzki zaprasza na wspólne świętowanie Walentynek. Z tej okazji w dniach 10 i 11 lutego centrum organizuje specjalne atrakcje. Goście będą mogli otrzymać wyjątkowe prezenty jakimi będą oryginalne rajstopy od lokalnej marki Łódzka Rajtuza. Poza tym w sobotę, w galerii czekać będą warsztaty przerabiania ubrań oraz walentynkowa videobudka selfie 360 dla zakochanych.
Miłość, moda, a także prezenty! Tego nie zabraknie w Pasażu Łódzkim z okazji święta wszystkich zakochanych. W piątek 10 oraz sobotę 11 lutego, w galerii czekać będą walentynkowe atrakcje. Jedną
z nich będzie specjalna akcja rozdawania prezentów od galerii oraz lokalnej manufaktury „Łódzka Rajtuza”. Goście biorący udział w akcji będą mogli otrzymać podarunek, jakim będą oryginalnie zdobione rajstopy.
„Naszą największą miłością są kobiety i Łódź – miasto, z którego pochodzimy” – twierdzą założyciele marki Łódzka Rajtuza i tak opisują swoje produkty. „Rajtuzy Awangardowe to dodatek, który łączy sztukę i modny wygląd. Wzór na rajtuzach odnosi się do alfabetu funkcjonalnego Władysława Strzemińskiego, który jest również wykorzystany w logotypie Łodzi. Czarne Rajtuzy Fabryczne, z czarnym wzorem fabryk to dodatek dla kobiet, który wyróżni każdą stylizację i nada jej niepowtarzalnego charakteru. Wszystko wykonane jest oczywiście w Łodzi, za pomocą najwyższej jakości surowców i technologii”.
Takie wyjątkowe walentynkowe podarunki można będzie otrzymać robiąc zakupy za minimum 200 zł, zapisując się do newslettera galerii i zgłaszając się na stoisko promocyjne. Ponadto okazja do zdobycia rajstop od „Łódzkiej Rajtuzy” pojawi się również na fanpage Pasażu Łódzkiego na Facebooku, gdzie zostanie zorganizowany walentynkowy konkurs.
„Bardzo lubimy oryginalne, lokalne marki i cieszymy się, że będziemy mogli obdarować naszych klientów tymi unikatowymi prezentami. Będzie to miły upominek dla pań, a dla panów fantastyczny pomysł na walentynkową niespodziankę dla ukochanej. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji, które pozwolą zakochanym i nie tylko, spędzić ten weekend w przyjemny sposób” - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
Na wszystkich, którzy lubią modę, a także modowe wyzwania 11 lutego czekać będą warsztaty przerabiania ubrań. Każdy kto chce odświeżyć swoją garderobę, może przynieść swoje ubrania i pod okiem specjalistów zmienić ich design i nadać im nowy wygląd. Tego dnia atrakcją dla zakochanych będzie również videobudka selfie 360, w której z wykorzystaniem tematycznych rekwizytów można będzie nagrać uwieczniający swoje uczucie film, po czym otrzymać go na wskazany adres mailowy.
Święto miłości będzie w Pasażu Łódzkim doskonałą okazją do zabawy z modą oraz spędzenia czasu
z ukochaną osobą.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.