Komunikaty PR

Święto miłości, mody i… prezentów w Pasażu Łódzkim

2023-02-06  |  12:00
Biuro prasowe

Pasaż Łódzki zaprasza na wspólne świętowanie Walentynek. Z tej okazji w dniach 10 i 11 lutego centrum organizuje specjalne atrakcje. Goście będą mogli otrzymać wyjątkowe prezenty jakimi będą oryginalne rajstopy od lokalnej marki Łódzka Rajtuza. Poza tym w sobotę, w galerii czekać będą warsztaty przerabiania ubrań oraz walentynkowa videobudka selfie 360 dla zakochanych.

Miłość, moda, a także prezenty! Tego nie zabraknie w Pasażu Łódzkim z okazji święta wszystkich zakochanych. W piątek 10 oraz sobotę 11 lutego, w galerii czekać będą walentynkowe atrakcje. Jedną
z nich będzie specjalna akcja rozdawania prezentów od galerii oraz lokalnej manufaktury „Łódzka Rajtuza”. Goście biorący udział w akcji będą mogli otrzymać podarunek, jakim będą oryginalnie zdobione rajstopy.

Naszą największą miłością są kobiety i Łódź – miasto, z którego pochodzimy” – twierdzą założyciele marki Łódzka Rajtuza i tak opisują swoje produkty. „Rajtuzy Awangardowe to dodatek, który łączy sztukę i modny wygląd. Wzór na rajtuzach odnosi się do alfabetu funkcjonalnego Władysława Strzemińskiego, który jest również wykorzystany w logotypie Łodzi. Czarne Rajtuzy Fabryczne, z czarnym wzorem fabryk to dodatek dla kobiet, który wyróżni każdą stylizację i nada jej niepowtarzalnego charakteru. Wszystko wykonane jest oczywiście w Łodzi, za pomocą najwyższej jakości surowców i technologii”.

Takie wyjątkowe walentynkowe podarunki można będzie otrzymać robiąc zakupy za minimum 200 zł, zapisując się do newslettera galerii i zgłaszając się na stoisko promocyjne. Ponadto okazja do zdobycia rajstop od „Łódzkiej Rajtuzy” pojawi się również na fanpage Pasażu Łódzkiego na Facebooku, gdzie zostanie zorganizowany walentynkowy konkurs.

„Bardzo lubimy oryginalne, lokalne marki i cieszymy się, że będziemy mogli obdarować naszych klientów tymi unikatowymi prezentami. Będzie to miły upominek dla pań, a dla panów fantastyczny pomysł na walentynkową niespodziankę dla ukochanej. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji, które pozwolą zakochanym i nie tylko, spędzić ten weekend w przyjemny sposób” - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Na wszystkich, którzy lubią modę, a także modowe wyzwania 11 lutego czekać będą warsztaty przerabiania ubrań. Każdy kto chce odświeżyć swoją garderobę, może przynieść swoje ubrania i pod okiem specjalistów zmienić ich design i nadać im nowy wygląd. Tego dnia atrakcją dla zakochanych będzie również videobudka selfie 360, w której z wykorzystaniem tematycznych rekwizytów można będzie nagrać uwieczniający swoje uczucie film, po czym otrzymać go na wskazany adres mailowy.

Święto miłości będzie w Pasażu Łódzkim doskonałą okazją do zabawy z modą oraz spędzenia czasu
z ukochaną osobą.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.