Komunikaty PR

Świętujcie z nami 23. urodziny Galerii Turzyn!

2024-11-29  |  12:50
Biuro prasowe

Z okazji urodzin czekamy na wszystkich w sobotę 30 listopada, w godz. 11.00-18.00. Obiecujemy, że dla wszystkich będzie to dzień pełen emocji, konkursów i zabaw! Dajcie się porwać świetnej atmosferze, którą stworzą profesjonalna konferansjerka i uśmiechnięte hostessy – a atrakcji będzie naprawdę wiele!

Przez cały dzień będzie można wziąć udział w błyskawicznych zabawach dla klientów, w których dobra odpowiedź na pytanie dotyczące Turzyna równa się urodzinowemu upominkowi od Galerii! Nie zabraknie występów na żywo! Zagwarantują je nam lokalni muzycy, których na co dzień można spotkać przed Galerią. Są to lokalni artyści, którzy tworzą nasz turzyński krajobraz – wzbogacą oni atmosferę swoją wyjątkową energią i muzycznym talentem. Nie zapomnieliśmy też o najmłodszych, których zapraszamy do specjalnej strefy zabaw!

Miłośników zakupów zapraszamy do gry „Znajdź ZłoTE i wygraj”, która będzie polegała na odnalezieniu ukrytych złotych liter „T”. Za każdą zdobytą literę – u naszych najemców będzie można odebrać atrakcyjne nagrody!

A wisienką na torcie, choć oczywiście tortu również nie zabraknie i będziemy czekać z urodzinowym poczęstunkiem na wszystkich gości o 15.30, jest niezwykła wystawa o Turzynie. Przygotowaliśmy ja na podstawie Państwa wspomnień. Mamy nadzieję, że dla wszystkich z nas będzie to sentymentalna podróż w czasie, która nie  tylko przypomni najważniejsze chwile z życia Galerii, ale również pokaże zmiany, które zaszły w naszym otoczeniu. 

„Bardzo gorąco zapraszam! Urodziny to niezwykły dzień, który nie byłby jednak tak radosny, gdyby nie nasi klienci i przyjaciele. Dlatego bądźcie z nami. Zabierzcie rodziny i znajomych i wspólnie świętujmy urodziny Galerii Turzyn! Gwarantujemy, że to będzie dzień pełen niespodzianek i niezapomnianych chwil. – zachęca Aleksandra Drobińska, dyrektor Galerii Turzyn.

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie internetowej Galerii Turzyn.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.