Komunikaty PR

Święty Mikołaj przybędzie z wizytą do Atrium Molo!

2022-12-06  |  14:35
Biuro prasowe

Choć świąteczna atmosfera w Atrium Molo panuje już od dawna, to w najbliższych dniach emocje klientów rozgrzeją wyjątkowe atrakcje. Z okazji nadchodzących świąt, w dniach 9-11 grudnia, centrum handlowe odwiedzi nie kto inny, jak najprawdziwszy święty Mikołaj! A przedświąteczne zakupy w szczecińskim centrum uprzyjemnią klientom gwiazdkowe prezenty! Również w ten weekend galeria obdaruje kupujących pluszowymi misiami, które poprawią każdemu zimowy nastrój. Jednak to nie koniec atrakcji! W sobotę i  niedzielę dla najmłodszych gości zaplanowano bezpłatne warsztaty kreatywne oraz darmową watę cukrową.

 

Wśród tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia, tą najbardziej lubianą przez najmłodszych jest spotkanie ze świętym Mikołajem, który – jak wiadomo – przynosi maluchom wymarzone prezenty. Niecierpliwie oczekiwany przez dzieci gość z odległej Laponii, odwiedzi Atrium Molo w dniach 9, 10 i 11 grudnia. Najmłodsi klienci galerii będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze świętym Mikołajem, który będzie czekał na nich w godzinach od 14.00 do 19.00 w rejonie sklepu TkMaxx.

 

W tym szczególnym, mroźnym okresie, poza wizytą przybysza z dalekiej północy, w Atrium Molo zima sypie nagrodami! Z myślą o klientach robiących zakupy w okresie 9-11 grudnia szczecińska galeria przygotowała prezenty w postaci uroczych, pluszowych misiów, które będą doskonałym podarkiem pod choinkę.

 

Gwiazdkowy upominek mogą otrzymać kupujący, którzy w czasie trwania promocji zrealizują zakupy na kwotę minimum 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach) i zgłoszą się do punktu obsługi promocji (zlokalizowanym obok sklepu TkMaxx). Z akcji wyłączone są paragony z Carrefour oraz za zakupy produktów tytoniowych, alkoholu, leków, kart podarunkowych i kart prepaid. Regulamin promocji dostępny jest w punkcie obsługi promocji, czynnym codziennie w trakcie trwania akcji, w godzinach 11.00-19.00. Dodatkowy upominek w postaci zielonego drzewka cyprysowego można otrzymać zapisując się do newslettera Atrium Molo. Liczba nagród przewidzianych w  promocji jest ograniczona.

W sobotę i niedzielę (10-11 grudnia) najmłodsi będą mogli wziąć udział także w kreatywnych zajęciach pod nazwą Malowanki dla Przytulanki, w trakcie których miło spędzą czas na ozdabianiu misiowych koszulek oraz tworzeniu własnej tabliczki czekolady. Bezpłatne warsztaty będą odbywać się w godzinach 11.00-19.00 w  wydzielonej strefie przy TkMaxx. Nie zabraknie także słodkich upominków – w czasie zajęć dzieciom rozdawana będzie wata cukrowa.

- Z okazji nadchodzących świąt, w najbliższy weekend na najmłodszych gości czekać będzie wiele atrakcji oraz  pojawi się we własnej osobie święty Mikołaj, z którym będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i szepnąć mu na ucho o wymarzonym prezencie. Podczas spotkania z przybyszem z Laponii warto skorzystać także z naszej oferty handlowej, aby rozejrzeć się za dekoracjami czy prezentami pod choinkę. W Atrium Molo z pewnością uda się każdemu znaleźć coś odpowiedniego dla swoich bliskich. W tym szczególnym okresie postanowiliśmy obdarować symbolicznym prezentem także naszych klientów. Dlatego też, podczas gwiazdkowych zakupów, kupujący otrzymają od nas pluszowego misia - mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.