Komunikaty PR

Szopi z nową nazwą Everli – już 7 milionów Polaków w zasięgu usługi

2020-07-15  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania Inf.pras ( 0.07 MB )

Szopi.pl, firma zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych, zmienia nazwę na Everli. Firma w samym 2020 roku objęła usługą 13 miast w Polsce, a do końca roku planuje uruchomić usługę w kolejnych miastach. W planach jest również ekspansja międzynarodowa.

W 2020 r. w zasięgu znalazło się ok. 7 milionów mieszkańców Everli by Szopi. Firma weszła z usługą do 13 miast: Bytomia, Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Sosnowca, Szczecina, Tychów, Warszawy, Wrocławia, a także okolic Warszawy: Piaseczna, Piastowa i dzielnicy Wawer. Jednym z powodów szybszego poszerzenia usługi na kolejne miasta była pandemia koronawirusa, która przyczyniła  się do wzrostu zapotrzebowania na usługę zakupów spożywczych wśród mieszkańców Polski. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając m.in. darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia, dla personelu medycznego czy dla mieszkańców Śląska W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności:

 

W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła również wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Bardzo mnie cieszy fakt, że klienci, którzy przyszli do nas w czasie największych obostrzeń, pozostali na dłużej. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225%. To pokazuje, że taki model zakupowy się sprawdza, a klienci zaufali naszej marce” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Model zakupowy Everli, który od lat sprawdza się we Włoszech, zdobył również zaufanie Polaków. Za zrealizowanie zamówienia, które wygodnie można złożyć przez stronę internetową pl.everli.com/pl lub za pomocą aplikacji w systemach IOS i Android odpowiada dedykowany, przeszkolony szoper – pełni on funkcję asystenta zakupowego. Osobiście wybiera zamówione przez klienta produkty, zwracając szczególną uwagę na to, by były one świeże i najwyższej jakości. Ponieważ zamówienie może być modyfikowane do ostatniej chwili, klient unika sytuacji, w której np. zapomniał o danym produkcie, ponieważ w każdej chwili może go dodać do zamówienia.

- Nasz model zakupowy jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Tym, czego chyba wszystkim nam brakuje jest czas. Można powiedzieć, że korzystając z możliwości jakie dają zakupy on-line, kupujemy sobie czas, który w tradycyjnym modelu musielibyśmy poświęcić na dojazd do sklepu, wybór produktów oraz stanie w kolejkach. Jest to szczególnie przydatne rozwiązanie dla osób zapracowanych czy starszych, które są mniej mobilne, a także rodziców, którzy wolą otrzymać zakupy pod same drzwi, bez potrzeby wychodzenia do sklepu z małym dzieckiem  – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Obecnie, dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Wraz z rebrandingiem, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź Biuro prasowe
2024-05-08 | 13:30

Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź

Port Łódź, mając na uwadze dobro i komfort wszystkich swoich klientów, z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego projektu “Ciszej”. Projekt ten został
Zakupy Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-08 | 12:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.  M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym
Zakupy Nowości od HARIBO!
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Motoryzacja

Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę

Zawodniczka MMA chce spróbować swoich sił w kultowym rajdzie. Ma świadomość tego, że ta wyprawa jest niezwykle wymagająca i trzeba się do niej odpowiednio przygotować, ale przecież wielokrotnie już udowodniła, że dla niej nie ma rzeczy niemożliwych. Ostateczną decyzję w tej sprawie Joanna Jędrzejczyk podejmie po powrocie z Dubaju, gdzie będzie ćwiczyć pod okiem doświadczonego instruktora.