Szopi z nową nazwą Everli – już 7 milionów Polaków w zasięgu usługi

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Szopi.pl, firma zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych, zmienia nazwę na Everli. Firma w samym 2020 roku objęła usługą 13 miast w Polsce, a do końca roku planuje uruchomić usługę w kolejnych miastach. W planach jest również ekspansja międzynarodowa.
W 2020 r. w zasięgu znalazło się ok. 7 milionów mieszkańców Everli by Szopi. Firma weszła z usługą do 13 miast: Bytomia, Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Sosnowca, Szczecina, Tychów, Warszawy, Wrocławia, a także okolic Warszawy: Piaseczna, Piastowa i dzielnicy Wawer. Jednym z powodów szybszego poszerzenia usługi na kolejne miasta była pandemia koronawirusa, która przyczyniła się do wzrostu zapotrzebowania na usługę zakupów spożywczych wśród mieszkańców Polski. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając m.in. darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia, dla personelu medycznego czy dla mieszkańców Śląska W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności:
„W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła również wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Bardzo mnie cieszy fakt, że klienci, którzy przyszli do nas w czasie największych obostrzeń, pozostali na dłużej. Obecna liczba klientów w porównaniu do czasu sprzed pandemii wzrosła o 225%. To pokazuje, że taki model zakupowy się sprawdza, a klienci zaufali naszej marce” – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.
Model zakupowy Everli, który od lat sprawdza się we Włoszech, zdobył również zaufanie Polaków. Za zrealizowanie zamówienia, które wygodnie można złożyć przez stronę internetową pl.everli.com/pl lub za pomocą aplikacji w systemach IOS i Android odpowiada dedykowany, przeszkolony szoper – pełni on funkcję asystenta zakupowego. Osobiście wybiera zamówione przez klienta produkty, zwracając szczególną uwagę na to, by były one świeże i najwyższej jakości. Ponieważ zamówienie może być modyfikowane do ostatniej chwili, klient unika sytuacji, w której np. zapomniał o danym produkcie, ponieważ w każdej chwili może go dodać do zamówienia.
- Nasz model zakupowy jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Tym, czego chyba wszystkim nam brakuje jest czas. Można powiedzieć, że korzystając z możliwości jakie dają zakupy on-line, kupujemy sobie czas, który w tradycyjnym modelu musielibyśmy poświęcić na dojazd do sklepu, wybór produktów oraz stanie w kolejkach. Jest to szczególnie przydatne rozwiązanie dla osób zapracowanych czy starszych, które są mniej mobilne, a także rodziców, którzy wolą otrzymać zakupy pod same drzwi, bez potrzeby wychodzenia do sklepu z małym dzieckiem – mówi Anna Podkowińska – Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.
Obecnie, dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Wraz z rebrandingiem, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.