Komunikaty PR

Szopi.pl - Zakupy prosto pod drzwi i darmowa dostawa dla mieszkańców Śląska

2020-06-05  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe@lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.05 MB )

Odnotowane na Śląsku ogniska koronawirusa pokazują, jak ważne jest przestrzeganie wszelkich zasad bezpieczeństwa oraz dystans społeczny. Dzięki usłudze Szopi.pl, mieszkańcy Katowic, Bytomia oraz Tych mogą – bez wychodzenia z domu zrobić zakupy w sklepach takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać kod: POMOCSLASK aby zakupy zostały dostarczone za darmo. Akcja trwa do końca czerwca.

Zrobienie zakupów możliwe jest za pomocą strony www.szopi.pl oraz aplikacji mobilnej w systemach iOS i Android. Zamówienie złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18:00 a 19:00). Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, firma zwiększyła liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.

Zrobienie zakupów za pośrednictwem naszej strony lub aplikacji jest wyjątkowo proste. Klienci wybierają sklep i produkty, które szoper przywozi pod same drzwi. Przyjmujemy wyłącznie płatności bezgotówkowe oraz – aby klienci oraz szoperzy czuli się w pełni bezpiecznie – oferujemy dostawę bezkontaktową, podczas której szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi. Nasze usługi sprawdziły się  w innych miastach Polski i są traktowane jako rozsądna alternatywa do chodzenia do sklepów w tych trudnych czasach” – mówi Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl. – „Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, zwiększyliśmy liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień” – dodaje Anna Podkowińska.

Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny – szoper informuje o tym fakcie telefonicznie. Takie rozwiązanie dotyczy również produktów świeżych: warzyw i owoców oraz mięsa i wędlin.

„Z naszych danych wynika, ze koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70% – nasz model zakupowy sprawdza się zwłaszcza teraz, kiedy osoby starsze czy poddane kwarantannie nie mogą opuszczać swoich miejsc zamieszkania – komentuje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.

 

*darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 130 zł.

 

Szopi.pl to polska marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy służącej do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

Dzięki zakupowi platformy szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć