Komunikaty PR

Szopi.pl - Zakupy prosto pod drzwi i darmowa dostawa dla mieszkańców Śląska

2020-06-05  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.05 MB )

Odnotowane na Śląsku ogniska koronawirusa pokazują, jak ważne jest przestrzeganie wszelkich zasad bezpieczeństwa oraz dystans społeczny. Dzięki usłudze Szopi.pl, mieszkańcy Katowic, Bytomia oraz Tych mogą – bez wychodzenia z domu zrobić zakupy w sklepach takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać kod: POMOCSLASK aby zakupy zostały dostarczone za darmo. Akcja trwa do końca czerwca.

Zrobienie zakupów możliwe jest za pomocą strony www.szopi.pl oraz aplikacji mobilnej w systemach iOS i Android. Zamówienie złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18:00 a 19:00). Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, firma zwiększyła liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.

Zrobienie zakupów za pośrednictwem naszej strony lub aplikacji jest wyjątkowo proste. Klienci wybierają sklep i produkty, które szoper przywozi pod same drzwi. Przyjmujemy wyłącznie płatności bezgotówkowe oraz – aby klienci oraz szoperzy czuli się w pełni bezpiecznie – oferujemy dostawę bezkontaktową, podczas której szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi. Nasze usługi sprawdziły się  w innych miastach Polski i są traktowane jako rozsądna alternatywa do chodzenia do sklepów w tych trudnych czasach” – mówi Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl. – „Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, zwiększyliśmy liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień” – dodaje Anna Podkowińska.

Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny – szoper informuje o tym fakcie telefonicznie. Takie rozwiązanie dotyczy również produktów świeżych: warzyw i owoców oraz mięsa i wędlin.

„Z naszych danych wynika, ze koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70% – nasz model zakupowy sprawdza się zwłaszcza teraz, kiedy osoby starsze czy poddane kwarantannie nie mogą opuszczać swoich miejsc zamieszkania – komentuje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.

 

*darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 130 zł.

 

Szopi.pl to polska marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy służącej do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

Dzięki zakupowi platformy szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.