Szopi.pl - Zakupy prosto pod drzwi i darmowa dostawa dla mieszkańców Śląska
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe@lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Odnotowane na Śląsku ogniska koronawirusa pokazują, jak ważne jest przestrzeganie wszelkich zasad bezpieczeństwa oraz dystans społeczny. Dzięki usłudze Szopi.pl, mieszkańcy Katowic, Bytomia oraz Tych mogą – bez wychodzenia z domu zrobić zakupy w sklepach takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać kod: POMOCSLASK aby zakupy zostały dostarczone za darmo. Akcja trwa do końca czerwca.
Zrobienie zakupów możliwe jest za pomocą strony www.szopi.pl oraz aplikacji mobilnej w systemach iOS i Android. Zamówienie złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18:00 a 19:00). Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, firma zwiększyła liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
„Zrobienie zakupów za pośrednictwem naszej strony lub aplikacji jest wyjątkowo proste. Klienci wybierają sklep i produkty, które szoper przywozi pod same drzwi. Przyjmujemy wyłącznie płatności bezgotówkowe oraz – aby klienci oraz szoperzy czuli się w pełni bezpiecznie – oferujemy dostawę bezkontaktową, podczas której szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi. Nasze usługi sprawdziły się w innych miastach Polski i są traktowane jako rozsądna alternatywa do chodzenia do sklepów w tych trudnych czasach” – mówi Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl. – „Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, zwiększyliśmy liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień” – dodaje Anna Podkowińska.
Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny – szoper informuje o tym fakcie telefonicznie. Takie rozwiązanie dotyczy również produktów świeżych: warzyw i owoców oraz mięsa i wędlin.
„Z naszych danych wynika, ze koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70% – nasz model zakupowy sprawdza się zwłaszcza teraz, kiedy osoby starsze czy poddane kwarantannie nie mogą opuszczać swoich miejsc zamieszkania – komentuje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.
*darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 130 zł.
Szopi.pl to polska marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy służącej do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.
Dzięki zakupowi platformy szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku
Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Medycyna
Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.
Gwiazdy
Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.