Komunikaty PR

Szopi.pl - Zakupy prosto pod drzwi i darmowa dostawa dla mieszkańców Śląska

2020-06-05  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.05 MB )

Odnotowane na Śląsku ogniska koronawirusa pokazują, jak ważne jest przestrzeganie wszelkich zasad bezpieczeństwa oraz dystans społeczny. Dzięki usłudze Szopi.pl, mieszkańcy Katowic, Bytomia oraz Tych mogą – bez wychodzenia z domu zrobić zakupy w sklepach takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Przy składaniu zamówienia wystarczy podać kod: POMOCSLASK aby zakupy zostały dostarczone za darmo. Akcja trwa do końca czerwca.

Zrobienie zakupów możliwe jest za pomocą strony www.szopi.pl oraz aplikacji mobilnej w systemach iOS i Android. Zamówienie złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18:00 a 19:00). Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, firma zwiększyła liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.

Zrobienie zakupów za pośrednictwem naszej strony lub aplikacji jest wyjątkowo proste. Klienci wybierają sklep i produkty, które szoper przywozi pod same drzwi. Przyjmujemy wyłącznie płatności bezgotówkowe oraz – aby klienci oraz szoperzy czuli się w pełni bezpiecznie – oferujemy dostawę bezkontaktową, podczas której szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi. Nasze usługi sprawdziły się  w innych miastach Polski i są traktowane jako rozsądna alternatywa do chodzenia do sklepów w tych trudnych czasach” – mówi Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl. – „Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią, zwiększyliśmy liczbę szoperów – co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień” – dodaje Anna Podkowińska.

Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny – szoper informuje o tym fakcie telefonicznie. Takie rozwiązanie dotyczy również produktów świeżych: warzyw i owoców oraz mięsa i wędlin.

„Z naszych danych wynika, ze koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70% – nasz model zakupowy sprawdza się zwłaszcza teraz, kiedy osoby starsze czy poddane kwarantannie nie mogą opuszczać swoich miejsc zamieszkania – komentuje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.

 

*darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 130 zł.

 

Szopi.pl to polska marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy służącej do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

Dzięki zakupowi platformy szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.