Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców – ruszyła nowa kampania marki
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest coś naprawdę wyjątkowego – prywatna impreza z food truckiem pełnym pysznych hot dogów i innych przysmaków! Konkurs to jednak dopiero początek kampanii. Już 16 września na ekrany wróci spektakularny spot reklamowy, w którym Inspektor rozwiążę zagadkę zaginionych parówek. W trakcie kampanii zostanie odkryta także tajemnica – poznamy kolejnego, słynnego Parówkożercę. Kto zostanie ambasadorem po Smolastym i Julii Żugaj?
Polacy to prawdziwi miłośnicy parówek – z badań wynika, że aż 98% ankietowanych spożywa parówki przynajmniej raz w miesiącu[1]. Firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami oraz smacznymi niespodziankami.
Do kogo przyjadą Parówkożercy?
Wraz z początkiem września marka Tarczyński rusza z nową odsłoną kampanii Tarczyński Naturalnie, inaugurując ją konkursem na swoich kanałach społecznościowych. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek, które doskonale uzupełnią każde wspólne spotkanie. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy pod postem konkursowym na Facebooku https://www.facebook.com/tarczynskipl dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie Wasza impreza zasługuje na tę wyjątkową wizytę. Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs związany jest z obchodzonym 20 września Dniem Parówkożercy. To święto stworzone z myślą o wszystkich, którzy kochają parówki, a jego pomysłodawcą jest marka Tarczyński. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.
Legendarny inspektor na tropie nowych tajemnic parówkożerców
To nie koniec emocji. Legendarny inspektor powróci na ekrany, aby rozwikłać smakowitą zagadkę. Co stało się z zaginionymi parówkami w pociągu? Humorystyczne spoty będą emitowane od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych. Parówkowa intryga zagości również na dużym ekranie – promocyjne spoty będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października.
Kto zostanie kolejnym słynnym parówkożercą?
Marka nie zwalnia tempa i konsekwentnie buduje rozpoznawalność parówek z linii Tarczyński Naturalnie wśród młodych konsumentów. Po sukcesie poprzednich kampanii z udziałem Smolastego i Julii Żugaj, firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Kto tym razem przejmie rolę ambasadora Parówkożerców? Tajemnica zostanie ujawniona w Dniu Parówkożercy, czyli dokładnie 20 września – warto uważnie śledzić profile marki Tarczyński w mediach społecznościowych.
Nowa kampania „Wszyscy są Parówkożercy” potrwa do końca października.
[1] ŹRÓDŁO: IPSOS, maj 2024 r.
Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween
Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek
Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Józef Gąsienica-Gładczan i Jan Błachowicz: Poznaliśmy Filipiny od strony slumsów. Teraz inaczej patrzymy na nasze życie
Uczestnicy „Azja Express” zaznaczają, że pobyt na Filipinach był dla nich wyjątkową przygodą, ale i trudną lekcją. To, co tam zobaczyli, zmusiło ich do refleksji i sprawiło, że docenili warunki, w jakich sami na co dzień żyją. Józef Gąsienica-Gładczan i Jan Błachowicz zdążyli zaobserwować, że Filipińczykom często doskwiera głód, mimo ciężkiej pracy nie wystarcza im pieniędzy na zaspokojenie podstawowych potrzeb, a ich domy zbudowane są z nietrwałych materiałów. W skrajnych sytuacjach rodziny mieszkają „pod mostem”.
Żywienie
David Gaboriaud: Polscy kucharze uwielbiają kuchnię znad Loary. Francuskimi technikami mocno inspirował się Modest Amaro
Kucharz podkreśla, że polscy szefowie kuchni często inspirują się niezwykle zróżnicowaną kuchnią francuską, czerpią z jej tradycji i bogactwa smaków. Jak zauważa, od wieków nasze kuchnie się łączą, często bazujemy na tych samych produktach, korzystamy z podobnych technik, ale różni nas kultura jedzenia. Restauracji, które serwują wykwintne, typowo francuskie potrawy, jest w Polsce zaledwie kilka, natomiast można dobrze zjeść również w tych lokalach, gdzie oryginalne przepisy nie są wiernie kopiowane, tylko wykorzystane z pomysłem i dostosowane do naszych warunków.
Prawo
Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych
Jak wynika z badań satysfakcji pacjentów prowadzonych przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, niemal 90 proc. pacjentów uznałoby szpital, w którym byli leczeni, jako godny polecenia. Wprowadzone rok temu przepisy kładą szczególny nacisk na jakość w ochronie zdrowia i szpitale zaczynają to u siebie wdrażać. – Poprawa jakości i bezpieczeństwo pacjenta są działami standardów akredytacyjnych, które jeszcze wypadają najgorzej. Problemem jest badanie zdarzeń niepożądanych – ocenia Agnieszka Pietraszewska-Macheta, dyrektorka Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.