Targi Shop Local – lokalna moda na wyciągnięcie ręki
Shop Local to wydarzenie doskonale znane łódzkim fanom mody i rękodzieła. Na cyklicznych targach łodzianie mogą zaopatrzyć się w unikatowe projekty od lokalnych wystawców. Wydarzenie potrwa od 11 do 14 września.
Od najbliższej środy (11 września) łódzcy entuzjaści mody będą mogli wziąć udział w jesiennej edycji Shop Local, cyklicznych targów promujących lokalne firmy modowe, biżuteryjne i z akcesoriami do domu.
W rotundzie galerii handlowej Manufaktury pojawią się różnorodni wystawcy. Będą to: projektantka Kasia Kowalska, Antonella, Skład Materiału, NO LOGO FASHION, Piu Dresses, Lunedi, Morandi, Geometric Story, Bosa Club, Fieri czy Spider&Wolf, Mięta Desig, Trua.
Nie zabraknie też twórców unikatowej biżuterii: Kahiko, Whim, Amuletum, Kulka, Protect your aura, Stoned Biżuteria, Esemi i Naomi. Pojawią się też producenci świec, kosmetyków i oryginalnych grafik, które przyozdobią Wasze ściany: Soylo, Dziki Las, El Nino Cosmetics, Burakovvska, Ziołowe Pola.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.