Komunikaty PR

Teatralne zakończenie wakacji w Galerii Północnej - spektakl dla dzieci

2024-08-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Dobiega końca letni sezon teatralny w Galerii Północnej. Na dzieci czeka jeszcze jeden spektakl, tym razem inspirowany słynną baśnią braci Grimm. 

Czy Baba Jaga naprawdę była tak zła, jak się wszystkim wydaje? Już 31 sierpnia w Galerii Północnej w Warszawie będzie można zobaczyć spektakl teatralny dla dzieci oparty na baśni o Jasiu i Małgosi, spisanej ponad 200 lat temu. 

Nowa odsłona tej znanej od pokoleń historii jest pełna empatii do bohaterów, tańca oraz postaci niczym wyjętych z gier komputerowych. O nietypową adaptację baśni braci Grimm pokusił się Teatr „Fabryka Kultury” z Katowic. 

– Opowieść o rodzeństwie, chatce w lesie i Babie Jadze zna każdy. Niewielu jednak wie, że tę historię można interpretować na różne sposoby. Przygotowany spektakl ukazuje bohaterów w nowym, ciekawym świetle – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej. – Co więcej, twórcy spektaklu wypełnili go muzyką, tańcem, a także humorem i komiksową scenografią, przekładając całość na język i emocje bliskie najmłodszemu pokoleniu. Zapowiada się więc interesujące widowisko, które będzie angażować publiczność, chociażby do odgrywania ról – dodaje. 

„Jaś i Małgosia” zamknie organizowany po raz pierwszy letni sezon teatralny w Galerii Północnej. Od początku wakacji najmłodsi widzowie mogli zobaczyć już trzy spektakle, w tym „Księżniczkę na ziarnku grochu” wg Jana Brzechwy, „Wielką przygodę piracką” oraz „Show warzywne”. Każde z tych widowisk zgromadziło setki dzieci. 

– Cały cykl miał na celu umilić najmłodszym czas w wakacje oraz przybliżyć im teatr oraz popularne historie, tu podane w nowych interpretacjach. W ten sposób wiele dzieci mogło po raz pierwszy usiąść na widowni, poznać twórczość znanych autorów i zobaczyć prawdziwe przedstawienie, a także aktywnie uczestniczyć w nim, na przykład śpiewając piosenki – dodaje Barbara Andrzejewska. 

Spektakl „Jaś i Małgosia” rozpocznie się o godz. 14:00. Wstęp jest bezpłatny. Scena ulokowana jest przy salonie Reseved. Przedstawienia przeznaczone są dla dzieci powyżej 3 r.ż.

 

<div class="box" box-text="" page-description"="" style="margin-top: 45px; color: rgb(8, 18, 41); font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px;">

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.