Komunikaty PR

Technologiczna oaza w sercu stolicy: Dreame zaprasza do swojej pierwszej Oficjal

2024-08-27  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.25 MB )

W świecie, w którym technologia staje się nieodłącznym elementem codzienności, Dreame przygotowuje się do otwarcia swojej pierwszej oficjalnej strefy pokazowo-sprzedażowej w Polsce. To wydarzenie, które ma szansę odmienić sposób, w jaki postrzegamy sprzątanie i dbanie o dom. Już w sobotę 31 sierpnia, w samym sercu Warszawy, na poziomie 0 Złotych Tarasów, na prawo od głównego wejścia, otworzy się brama do świata inteligentnych rozwiązań domowych.

 

Centrum innowacji i doświadczeń

W Oficjalnej Strefie Dreame odwiedzający będą mieli okazję nie tylko zobaczyć, ale i przetestować najnowocześniejsze urządzenia, które mogą zrewolucjonizować codzienne życie. Od zaawansowanych robotów sprzątających, przez wielofunkcyjne odkurzacze pionowe, czy urządzenia beautycare - każdy produkt to kwintesencja nowoczesności i efektywności.

 

Ekskluzywne promocje i niespodzianki

Dreame przygotowało dla swoich gości prawdziwą ucztę promocji i niespodzianek. W dniu otwarcia, wyłącznie w Oficjalnej Strefie Dreame, klienci będą mogli skorzystać z ekskluzywnego, atrakcyjnego rabatu. To wyjątkowa szansa dla wszystkich, którzy planują zakup nowego urządzenia - okazja, której nie można przegapić. Miłośnicy pielęgnacji włosów będą zachwyceni możliwością wygrania suszarki Dreame Gleam.

 

Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami

Dla tych, którzy lubią wyzwania, Dreame przygotowało tygodniowy konkurs z nagrodami, które rozpalą wyobraźnię każdego miłośnika technologii. Główna nagroda to rewolucyjny robot sprzątający Dreame X40 Ultra, ale to nie wszystko - do wygrania są także odkurzacz pionowy Dreame R20 i suszarka do włosów Dreame Glory. To szansa na zdobycie najnowocześniejszych urządzeń, które odmienią codzienne obowiązki domowe.

Konkurs, który potrwa od dnia otwarcia do 7 września, to nie tylko szansa na wygranie fantastycznych nagród, ale także okazja do podzielenia się swoim doświadczeniem z Oficjalnej Strefy Dreame. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zrobić sobie zdjęcie w sklepie, udostępnić je w mediach społecznościowych z odpowiednim hashtagiem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Ogłoszone 14 września wyniki będą prawdziwym świętem innowacji.

 

Budowanie społeczności Dreame

Dreame pragnie budować społeczność swoich użytkowników, dlatego przygotowało specjalne kupony dla tych, którzy zdecydują się dołączyć do grona fanów marki. Wystarczy zapisać się do newslettera lub zaobserwować profile Dreame w mediach społecznościowych, aby zyskać dostęp do ekskluzywnych ofert. Te specjalne kupony można otrzymać tylko między 31.08.2024 - 07.09.2024 i są ważne od 31 sierpnia do 20 września bieżącego roku, przy czym można je wykorzystać wyłącznie w Oficjalnej Strefie Dreame. To nie tylko możliwość zakupów w atrakcyjnych cenach, ale także szansa na bycie na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w dziedzinie inteligentnego domu.

 

Zaproszenie do świata inteligentnego domu

Oficjalna Strefa Dreame to nie tylko miejsce zakupów - to przestrzeń, gdzie technologia spotyka się z codziennością, a innowacja z praktyką. To tutaj każdy będzie mógł przekonać się, jak inteligentne urządzenia mogą odmienić rutynę domowych obowiązków, czyniąc je nie tylko łatwiejszymi, ale i przyjemniejszymi.

Dreame zachęca wszystkich do śledzenia swoich profili w mediach społecznościowych, gdzie regularnie pojawiać się będą najświeższe informacje o otwarciu, promocjach i wydarzeniach związanych z Oficjalną Strefą Dreame.

 

Zapraszamy do odwiedzenia Oficjalnej Strefy Dreame od soboty, 31 sierpnia. Niech ta technologiczna oaza w sercu Warszawy stanie się Twoim pierwszym krokiem w stronę inteligentnego, wygodnego i nowoczesnego domu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.