Komunikaty PR

Tenda na Black Friday do 40% taniej

2020-11-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Choć w naszym kraju tradycja Czarnego Piątku jest wciąż stosunkowo młoda, to z każdym kolejnym rokiem wyraźnie zyskuje na popularności. Coraz atrakcyjniejsze promocje i obniżki stanowią doskonałą okazję do taniego zakupu wymarzonego sprzętu. Być może to dobry moment na modernizację domowej sieci? Z taką propozycją wychodzi w tym roku marka Tenda.

Przegląd oferty

Przygotowana przez producenta gama przecenionych produktów pozwoli rozbudować sieć w domu oraz biurze - oferta nakierowana jest zarówno na mniej wymagającego klienta, jak i tego który szuka bezkompromisowej jakości i wydajności. Zacznijmy od routerów: Tenda AC23 - czyli dwupasmowy router z siedmioma antenami o mocy 6 dBi i transferami do 2033 Mb/s stanowiący rozwiązanie zadowalające nawet najbardziej wymagającego użytkownika kosztować nas będzie jedyne 169,99 zł.

 

Jeżeli interesuje nas w dalszym ciągu dwuzakresowy, gigabitowy router, ale nie chcemy tyle wydawać, to warto wspomnieć o modelu AC8. Został on wyposażony w cztery anteny oraz zapewnia transfery do 1167 Mb/s przy wsparciu łączności dwupasmowej, a jego cena wynosi zaledwie 89zł. W gamie przecenionych produktów znalazły się również bardziej podstawowe routery zgodne ze standardem N300, których ceny zaczynają się już od 49 zł za model F6 (cztery anteny i transfery do 300 Mb/s).

 

Tych, którzy stawiają na rozwiązania naprawdę wielkopowierzchniowe, powinna zainteresować promocja na trzypasmowy, zaawansowany system WiFi w technologii mesh pokrywający nawet 500 m kw. - Tenda Nova MW12. Jego cena została obniżona aż o 300 zł.

Producent pomyślał także o użytkownikach routerów na kartę SIM. Przecenione zostały modele 4G680 oraz 4G09 odpowiednio o 31% i 29%.

 

Równie interesująco przedstawia się oferta wzmacniaczy sygnału - także tutaj Tenda przygotowała solidne obniżki, przykładowo podstawowy model A9 wyposażony w dwie anteny zewnętrzne o mocy 3 dBi kupimy już za 34 zł. Urządzenia bardziej zaawansowane, jak np wspierający sieci 5 Ghz przy zasięgu do 120 m kw. A15 to koszt zaledwie 64 zł. Pozostawmy jednak na chwilę sieć WiFi i zerknijmy na ofertę dla łączności ethernet. Zwolenników fizycznego medium jakim jest kabel zainteresować może ośmioportowy niezarządzalny switch S105 z gniazdami FastEthernet w cenie 19 zł.

Rozwiązania smart home

W tegorocznej ofercie promocyjnej Tenda przygotowała również coś dla miłośników rozwiązań zakrawających o Smart Home - inteligentne wtyczki z serii SP. Umożliwiająca zdalne włączanie i wyłączanie podłączonych urządzeń przy pomocy aplikacji mobilnej wtyczka SP3 przeceniona została w tym roku niemal o połowę - dostaniemy ją już za 39zł. Wersja wspierająca większy pobór mocy podłączonego urządzenia jaką jest SP6 kosztować nas będzie jedyne 49zł. Pełen przegląd przygotowanych promocji na tegoroczny Black Friday dostępny jest na specjalnej stronie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy CH Focus z nową ofertą dla dzieci Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:20

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi,
Zakupy Port Łódź ze Strefą Kibica
2024-05-21 | 10:45

Port Łódź ze Strefą Kibica

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych
Zakupy Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
2024-05-21 | 08:20

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.