Komunikaty PR

TK Maxx i Olka Osadzińska łączą siły, aby wesprzeć Akademię Przyszłości!

2021-07-01  |  19:00
Biuro prasowe

TK Maxx po raz kolejny wspiera Akademię Przyszłości, która pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach. Ta pomoc jest potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego marka połączyła siły z Olką Osadzińską, znaną polską ilustratorką. W efekcie współpracy powstała wyjątkowa kolekcja przypinek i notesów z materiałów pochodzących z recyklingu. Produkty zdobi kwiatowy motyw charakterystyczny dla twórczości artystki, Olki Osadzińskiej. Zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości, która od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach budować przyszłość, o jakiej marzą.

Pandemia, lockdown i nauka online to tylko kilka z czynników, które w ostatnim roku mogły negatywnie wpływać na samoocenę i poczucie wartości dzieci. W czasach, gdy najmłodsi potrzebują naszego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, TK Maxx połączył siły z ilustratorką – Olką Osadzińską. Marka będąc strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna od lat pomaga dzieciom w lokalnych społecznościach kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. W ramach tegorocznej współpracy z Olką Osadzińską w sklepach TK Maxx pojawiła się wyjątkowa kolekcja produktów z kwiatowym motywem. Obejmuje ona notesy wykonane z materiałów z recyklingu oraz oryginalne, ręcznie tworzone przypinki, które urozmaicą niejedną stylizację. Limitowane produkty niosą za sobą ukryte znaczenie – kwiaty, jakie znalazły się wśród przypinek i na notesach symbolizują rozwijający się potencjał, jaki każdego dnia kształtują w sobie podopieczni Akademii Przyszłości, a to co pozwala im w pełni zakwitnąć, to obecność wspierających dłoni każdego z nas. 

Ogromnie się cieszę, że miałam szansę swoją pracą wesprzeć projekt, którego głównym celem jest pomaganie dzieciom uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Czasem wystarczy jedna osoba, która zobaczy w nas coś wyjątkowego – naszą wartość jako małego człowieka, talent, potencjał, umiejętności, by mieć motywację do dalszego rozwoju. Program Akademia Przyszłości i cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem to wspaniała inicjatywa, która daje dzieciom szansę zrealizować swoje marzenia. Projektując piny dla Małych Superbohaterów, chciałam stworzyć symbole tego, co naprawdę ważne i co jest prawdziwą super-mocą – miłość, otwartość, uśmiech, natura w swojej sile, zmienności, fazach i sezonach oraz gwiazdy – bo, jak udowadnia nowoczesna nauka i wiele szkół medytacji – jesteśmy stworzeni z gwiezdnego pyłu – zbudowani z tych samych pierwiastków, co gwiazdy! – mówi Olka Osadzińska.

Kwieciste notesy, które będą dostępne w dwóch rozmiarach: A6 i A5 doskonale sprawdzą się w roli plannerów, pamiętników czy notatników, w których regularnie spisywać można swoje sny czy marzenia! Z kolei piny z limitowanej kolekcji w kolorze głębokiego granatu, połączonego z letnim odcieniem pastelowego żółtego, pomarańczowego i lawendowego będą idealnymi dodatkami takich elementów garderoby, jak jeansowe kurtki czy torebki.

Zysk ze sprzedaży produktów projektu Olki Osadzińskiej zostanie w całości przekazany Akademii Przyszłości, Stowarzyszenia Wiosna, który każdego roku wspiera ponad 1500 podopiecznych. Notesy oraz przypinki stworzone we współpracy z Olką Osadzińską będą dostępne we wszystkich sklepach TK Maxx od 1 lipca br. Dodatkowo, przy kasach będzie możliwość przekazania datku w dowolnej wysokości niezależnie od zakupu charytatywnych produktów. 

Cena przypinek – 5,99 zł

Cena notesu A6 – 15,99 zł

Cena notesu A5 – 19,99 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” Biuro prasowe
2021-09-20 | 08:00

Rusza akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za
Zakupy W Magnolia Park otworzył się nowy salon optyczny
2021-09-17 | 11:00

W Magnolia Park otworzył się nowy salon optyczny

Zbadasz wzrok w gabinecie okulistycznym i dobierzesz oprawy korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne i soczewki. W Magnolia Park od dziś działa nowy salon optyczny Family Optic. To marka należąca
Zakupy PODKREŚL SWÓJ STYL, STAWIAJĄC NA ORYGINALNOŚĆ! TY WYBIERASZ!
2021-09-17 | 10:30

PODKREŚL SWÓJ STYL, STAWIAJĄC NA ORYGINALNOŚĆ! TY WYBIERASZ!

W jesiennej odsłonie Kazar Studio znajdziemy całą gamę modeli na najmodniejszej, grubej podeszwie, botki oraz kozaki na oryginalnych, niewysokich obcasach i na nowoczesnym, architektonicznym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kampania „Masz Wybór”

Media

Muzyka

Zespół Kombii: Wielu naszych fanów twierdzi, że „5” to nasz najlepszy album. Jesteśmy dumni z tego krążka i nic byśmy na nim nie zmienili

Po pięciu latach przerwy, na początku września, zespół Kombii zaprezentował fanom swoją płytę zatytułowaną „5”. Pracę nad nią znacznie opóźniła pandemia, jednak na taki efekt warto było czekać nieco dłużej. Waldemar Tkaczyk i Grzegorz Skawiński zaprosili do projektu dwóch producentów, co zaowocowało dwiema odsłonami brzmienia. Jedna część ewidentnie nawiązuje do lat 80. i jest mocno elektroniczna, a druga – bardziej gitarowa, pop-rockowa. Muzycy przekonują, że swobodnie poruszają się w obu stylach, dlatego ten eksperyment uważają za jak najbardziej udany.

Konsument

Polacy postrzegają podgrzewacze tytoniu jako zamiennik papierosa. Sięgają po nie, bo nie chcą zrywać z nałogiem [DEPESZA]

Podgrzewacze tytoniu są dla palaczy w Polsce najbliższym substytutem tradycyjnych papierosów – wynika z badania Maison & Partners dla Federacji Konsumentów. Wpływa na to podobny wygląd paczki z wkładami, ich zapach i smak tytoniu. Badani konsumenci, którzy sięgają po podgrzewacze, na ogół nie zamierzają definitywnie rozstawać się z nałogiem, ale szukają mniej szkodliwego zastępnika dla klasycznego „dymka”. Częściej to e-papierosy są traktowane jako pierwszy krok do całkowitego rzucenia palenia.