ToTuart zadebiutował na warszawskich Bielanach!
Galeria Młociny, czyli najnowocześniejszy obiekt handlowy w Warszawie znany z licznych, nieszablonowych inicjatyw przygotowanych z myślą o odwiedzających ponownie urozmaica bogatą już ofertę zakupową. Tym razem na Bielanach zadebiutowały dzieła niezwykle utalentowanych artystów! Swoje drzwi dla klientów warszawskiego centrum handlowego otworzyła właśnie galeria sztuki współczesnej ToTuart.
O tym, że Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, lecz przede wszystkim życia społecznego nie trzeba nikogo przekonywać. Industrialna strefa gastronomiczna oferująca smaki z przeróżnych zakątków globu, zielony taras z ładnym widokiem na stolicę, słynne Dechy, na których odbywają się kultowe potańcówki, liczne warsztaty, koncerty i zajęcia sportowe to zaledwie nieliczne z niespodzianek przygotowanych z myślą o odwiedzających. Jak się okazuje, powodów do odwiedzin wciąż przybywa, a na Bielanach zadebiutowała właśnie galeria sztuki współczesnej! Show room ToTuart znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego oferuje dzieła niezwykle utalentowanych artystów. W przestrzeni udostępniane są obrazy, rzeźby, ceramika, grafiki, rysunki oraz fotografie. Sztuka na Bielanach z pewnością jeszcze bardziej urozmaici bogatą już ofertę zakupową obiektu! I to w wyjątkowym, artystycznym stylu!
– Galeria Młociny niezmiennie pozostaje miejscem różnorodnej oferty zakupowej, usługowej i rozrywkowej. To właśnie tu zadebiutowały takie marki jak Primark, Modivo czy Bazar Miejski – pierwszy w Polsce second-hand znajdujący się w centrum handlowym. Cieszymy się z każdego debiutu i jesteśmy dumni, że nieustannie poszerzamy grono najemców, oferując naszym klientom bogaty wachlarz usług pod jednym dachem. Niewątpliwie galeria sztuki ToTuart to wspaniałe urozmaicenie oferty naszego obiektu i kolejny powód, by na zakupy wybrać się właśnie do Galerii Młociny – mówi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.
Galeria ToTuart współpracuje zarówno z młodymi, obiecującymi artystami, jak i twórcami o ugruntowanej pozycji takimi jak Edward Dwurnik, Oskar Zięta oraz Rafał Olbiński, oferując sztukę kolekcjonerską oraz dekoracyjną. Coś dla siebie znajdą tu zarówno kolekcjonerzy dzieł i osoby szukające prezentu lub wartościowego obrazu do salonu, jak i wszyscy ci, którzy pragną stworzyć wyjątkowy klimat w swoim domu i na co dzień otaczać się pięknem. Osoby, które nie mają jeszcze doświadczenia w budowaniu kolekcji, mogą liczyć na wsparcie i pomoc w decyzji wykwalifikowanych doradców, którzy udzielą na miejscu odpowiedzi na wszelkie pytania i przedstawią aktualną ofertę, by na podstawie wytycznych pomóc dokonać satysfakcjonującego wyboru. Co więcej, ToTuart oferuje również m.in. specjalne programy współpracy z architektami wnętrz oraz dekoratorami, darmowe wizualizacje prac artystów we wnętrzach klientów, wypożyczanie dzieł sztuki, przygotowanie dedykowanych, unikalnych suwenirów biznesowych, a także doradztwo inwestycyjne w zakresie zakupu i obrotu dziełami sztuki.
Więcej informacji na temat konceptu, a także ciekawostki ze świata sztuki i designu znajdziemy na stronie www.totuart.com.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.