ToTuart zadebiutował na warszawskich Bielanach!
Galeria Młociny, czyli najnowocześniejszy obiekt handlowy w Warszawie znany z licznych, nieszablonowych inicjatyw przygotowanych z myślą o odwiedzających ponownie urozmaica bogatą już ofertę zakupową. Tym razem na Bielanach zadebiutowały dzieła niezwykle utalentowanych artystów! Swoje drzwi dla klientów warszawskiego centrum handlowego otworzyła właśnie galeria sztuki współczesnej ToTuart.
O tym, że Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, lecz przede wszystkim życia społecznego nie trzeba nikogo przekonywać. Industrialna strefa gastronomiczna oferująca smaki z przeróżnych zakątków globu, zielony taras z ładnym widokiem na stolicę, słynne Dechy, na których odbywają się kultowe potańcówki, liczne warsztaty, koncerty i zajęcia sportowe to zaledwie nieliczne z niespodzianek przygotowanych z myślą o odwiedzających. Jak się okazuje, powodów do odwiedzin wciąż przybywa, a na Bielanach zadebiutowała właśnie galeria sztuki współczesnej! Show room ToTuart znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego oferuje dzieła niezwykle utalentowanych artystów. W przestrzeni udostępniane są obrazy, rzeźby, ceramika, grafiki, rysunki oraz fotografie. Sztuka na Bielanach z pewnością jeszcze bardziej urozmaici bogatą już ofertę zakupową obiektu! I to w wyjątkowym, artystycznym stylu!
– Galeria Młociny niezmiennie pozostaje miejscem różnorodnej oferty zakupowej, usługowej i rozrywkowej. To właśnie tu zadebiutowały takie marki jak Primark, Modivo czy Bazar Miejski – pierwszy w Polsce second-hand znajdujący się w centrum handlowym. Cieszymy się z każdego debiutu i jesteśmy dumni, że nieustannie poszerzamy grono najemców, oferując naszym klientom bogaty wachlarz usług pod jednym dachem. Niewątpliwie galeria sztuki ToTuart to wspaniałe urozmaicenie oferty naszego obiektu i kolejny powód, by na zakupy wybrać się właśnie do Galerii Młociny – mówi Kamila Kiersikowska, Dyrektor Galerii Młociny.
Galeria ToTuart współpracuje zarówno z młodymi, obiecującymi artystami, jak i twórcami o ugruntowanej pozycji takimi jak Edward Dwurnik, Oskar Zięta oraz Rafał Olbiński, oferując sztukę kolekcjonerską oraz dekoracyjną. Coś dla siebie znajdą tu zarówno kolekcjonerzy dzieł i osoby szukające prezentu lub wartościowego obrazu do salonu, jak i wszyscy ci, którzy pragną stworzyć wyjątkowy klimat w swoim domu i na co dzień otaczać się pięknem. Osoby, które nie mają jeszcze doświadczenia w budowaniu kolekcji, mogą liczyć na wsparcie i pomoc w decyzji wykwalifikowanych doradców, którzy udzielą na miejscu odpowiedzi na wszelkie pytania i przedstawią aktualną ofertę, by na podstawie wytycznych pomóc dokonać satysfakcjonującego wyboru. Co więcej, ToTuart oferuje również m.in. specjalne programy współpracy z architektami wnętrz oraz dekoratorami, darmowe wizualizacje prac artystów we wnętrzach klientów, wypożyczanie dzieł sztuki, przygotowanie dedykowanych, unikalnych suwenirów biznesowych, a także doradztwo inwestycyjne w zakresie zakupu i obrotu dziełami sztuki.
Więcej informacji na temat konceptu, a także ciekawostki ze świata sztuki i designu znajdziemy na stronie www.totuart.com.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.