Komunikaty PR

TP Vision zdobywa cztery prestiżowe nagrody EISA za produkty Philips TV & Sound

2023-08-28  |  13:00
Biuro prasowe

 

TP Vision nieustannie zdobywa uznanie wśród profesjonalistów za niezwykle udany rozwój serii telewizorów Philips Ambilight i produktów audio Philips. Firma po raz kolejny została nagrodzona za wysoką jakość urządzeń, zdobywając cztery prestiżowe nagrody EISA 2023/24.

 

  • 55-calowy OLED808/OLED818 wygrywa w kategorii EISA Best Buy OLED TV 2023-2024
  • 55-calowy PUS8808/PUS8818 – The One - zwycięzcą EISA Family TV 2023-2024
  • Philips Fidelio L4 z tytułem EISA Best Buy Wireless Headphones 2023-2024 Award
  • Philips Fidelio T2 zdobywa nagrodę EISA Best In-Ear Headphones 2023-24

 

 

Przyznane nagrody odzwierciedlają pozycję Philips TV & Sound jako jedynej marki elektroniki użytkowej klasy „A”, która ma swoją siedzibę w Europie i kontynuuje znaczące inwestycje w zakresie badań i rozwoju technologii, rozwoju produktów i ich projektowania we własnym zakresie.

 

Telewizory z systemem Ambilight cieszą się wyjątkową pozycją na rynku i odnoszą sukcesy dzięki połączeniu wyjątkowej jakości obrazu i dźwięku, innowacyjnej technologii oraz wyjątkowego europejskiego wzornictwa – a także wciągającemu efektowi Ambilight – które wciąż znajdują uznanie w gronie ekspertów z jury EISA.

 

Po raz kolejny telewizor OLED Philips TV zwyciężył na rynku telewizorów z wyższej półki. Model „The One” 8808/8818 LCD Ambilight również potwierdził wysoką jakość serii telewizorów Ambilight, wygrywając w kategorii EISA Family TV 2023/24 - za łatwą do zrozumienia ofertę łączącą wszystkie potrzeby konsumentów - doskonałą klasę obrazu i dźwięku oraz wszystkie niezbędne funkcje w konkurencyjnej cenie.

 

Tą samą ścieżką podąża teraz Philips Sound, w szczególności rozwijając produkty premium marki Fidelio. EISA doceniła ciągły postęp w dziedzinie produktów audio i słuchawek Philips Fidelio, przyznając nagrody 2023/24 nowym słuchawkom nausznym L4 oraz nowemu modelowi T2 TWS.

 

Nagrody EISA (Expert Imaging and Sound Association) cieszą się najwyższym uznaniem w branży audiowizualnej. Od 41 lat organizacja wybiera najlepsze produkty w kategorii telewizorów czy audio – wszystkie oceniane przez jury EISA złożone z ekspertów i guru technologii reprezentujących 59 najbardziej szanowanych specjalistycznych publikacji technologicznych z 30 krajów na całym świecie.

 

„Zespół TP Vision świętuje przyznanie każdej nagrody i zdobywa wiele z nich, ale z nagród EISA jesteśmy szczególnie dumni. Zespół jurorów reprezentuje najbardziej szanowanych i kompetentnych ekspertów branży elektroniki użytkowej. Po raz kolejny nasze duże inwestycje w samodzielnie prowadzony i kompleksowy rozwój naszych telewizorów Ambilight i produktów Fidelio Audio wyznaczają tempo rozwoju branży i jesteśmy zachwyceni, że udało nam się zdobyć wiele nagród EISA zarówno w kategorii telewizorów, jak i audio,” podkreśla Martijn Smelt, dyrektor ds. marketingu TP Vision.

 

Zwycięzcy nagród 2023/24

Jurorzy o nagrodzie EISA dla 55OLED808/ OLED818 za lata 2023-2024: Doskonała jakość obrazu i przystępna cena sprawiają, że 55OLED808/818 to najlepszy telewizor OLED na konkurencyjnym rynku produktów klasy średniej. Opierając się na sukcesie poprzednich modeli marki z serii 8, nowy zestaw prezentuje ulepszenia procesora Philips P5, systemu Ambilight, interfejsu użytkownika i nie tylko. To wysublimowane urządzenie 4K HDR, korzystające z doskonałej kontroli światła i kontrastu, a także umiejętnego mapowania tonów, podczas gdy materiał HD jest efektywnie skalowany. Zgodnie z oczekiwaniami wobec ekranu Philipsa, dostępnych jest wiele opcji regulacji obrazu 55OLED808/818, a także dobrze przemyślane ustawienia wstępne ułatwiające użytkowanie. System SMART Google TV, łączność HDMI 2.1 i silnie zintegrowany system dźwiękowy uzupełniają tę zwycięską propozycję.

 

 W uzasadnieniu nagrody dla „The One” (55PUS8808/PUS8818 w kategorii telewizor rodzinny EISA 2023/24, jurorzy stwierdzili: Ten 55-calowy telewizor LCD firmy Philips z funkcją Ambilight wpasuje się w każdy salon dzięki panelowi S-IPS, który obsługuje szeroki kąt widzenia i mocnemu, jasnemu obrazowi, niezakłóconemu przez światło otoczenia. Pozycjonowany przez tę kultową markę jako wszechstronne urządzenie zapewniające rozrywkę w domowym zaciszu, 55PUS8808/8818 spełnia wymagania użytkowników dzięki doskonałemu dźwiękowi 2x40W, wieloformatowej obsłudze HDR, udoskonaleniom dla graczy i bogatej w treści inteligentnej platformie Google TV. Jego kolejna zaleta to możliwość integracji DTS Play-Fi, dzięki której telewizor może stać się częścią systemu audio multiroom lub przejąć obowiązki kanału centralnego w konfiguracji dźwięku przestrzennego. Elegancka stylistyka Philipsa również zasługuje na wyróżnienie, ale to jakość obrazu 55PUS8808/8818 i przystępna cena są głównymi zaletami.

 

Dostrzegając wyjątkowe cechy słuchawek nausznych Philips Fidelio L4 w kategorii EISA Best Buy Wireless Headphones 2023/24, jurorzy stwierdzili: Philips Fidelio L4 to najlepsze słuchawki na co dzień: stylowe, wygodne, w pełni wyposażone i obdarzone doskonałą jakością dźwięku z 40-milimetrowych dynamicznych przetworników pokrytych grafenem. Konstrukcja flagowych słuchawek Philips Fidelio zachęca do długich sesji odsłuchowych dzięki wyściełanym nausznikom, pałąkowi pokrytemu skórą Muirhead i lekkiej, aluminiowej obudowie. Funkcja Adaptive AnC, wykorzystująca kwartet strategicznie rozmieszczonych mikrofonów zapobiega niepożądanym dźwiękom i jeszcze bardziej zwiększa wydajność, dzięki wysokiej jakości połączeniu Bluetooth Fidelio L4 (opcje kodeków LDAC, AAC, SBC i LC3 zapewniają tutaj wszechstronność). Inne funkcje premium obejmują wielopunktowy Bluetooth, technologię szybkiego parowania, podłączenie USB-C i żywotność baterii do 50 godzin co zapewnia funkcja szybkiego ładowania. To fantastyczny i wszechstronny produkt od Philips.

 

W jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii jurorzy wyróżnili nowe słuchawki Philips T2 TWS jako najlepsze słuchawki douszne EISA 2023/24, tak uzasadniając swoją decyzję: Odważne ulepszenie swojego poprzednika, Fidelio T2 ma mniejszą obudowę, ale poprawia jakość dźwięku i łatwość użytkowania. Dwukierunkowa konstrukcja akustyczna oparta jest na elektrodynamicznym przetworniku pokrytym grafenem, a każda kapsuła zawiera trzy mikrofony do wydajnej, aktywnej redukcji szumów i wykrywania głosu. Są również wygodne i ukształtowane tak, aby bezpiecznie przylegały do ​​ucha, a trzypunktowy szyfrowy zamek kablowy firmy Philips zapewnia spokój ducha — nigdy nie zgubisz ich podczas spaceru czy podróży. Klucz do atrakcyjności tego prawdziwie bezprzewodowego modelu to kompatybilność z Amazon Alexa, Apple Siri i Google Assistant oraz wyjątkowo szybkie parowanie. Czas ładowania jest błyskawiczny – zaledwie 15 minut umożliwi jedną godzinę działania. Do tych innowacji sprzętowych dołącza najnowszy chipset Bluetooth do słuchania w wysokiej rozdzielczości.

 

Zarówno 55-calowy OLED808, jak i 55-calowy PUS8808 są już w sprzedaży w całej Europie, a w Wielkiej Brytanii zadebiutują we wrześniu br. Philips Fidelio L4 i Philips T2 zostaną wprowadzone na wybrane rynki europejskie we wrześniu 2023 roku.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.