„Trafiony, zakupiony” – gramy dla Domu Samotnej Matki!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Niezwykła instalacja w centrum miasta, meble w niecodziennej roli, dwie popularne influencerki oraz turniej statków XXL, jakiego jeszcze nie było! Port Łódź wystartował właśnie z najnowszą akcją „Trafiony, zakupiony”, w której gramy i pomagamy jednocześnie. Mnóstwo pozytywnych emocji, zabawa dla wszystkich niezależnie od wieku, wspaniałe nagrody, a do tego realne wsparcie dla łódzkiego Domu Samotnej Matki. Przyłącz się do nas już dziś!
ZRÓBMY RAZEM COŚ DOBREGO!
Wszyscy wiemy, że meble IKEA są wielofunkcyjne i za to je uwielbiamy! Jednak w Porcie Łódź odegrają zupełnie nową dla nich rolę – zostaną wykorzystane jako okręty w popularnej grze w statki w rozmiarze XXL! W nowej odsłonie zabawy grać będziemy meblami IKEA - i to nie przypadkowymi. Wszystkie meble, które posłużą do rozrywek zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki i docelowo posłużą do metamorfozy pokoi do terapii indywidualnej i rodzinnej. Co zatem znajdziemy na ogromnej planszy do gry? Popularne fotele „uszaki”, stoliki, krzesła, witryny, lampy, poduszki, zegary i wiele, wiele innych pozycji z asortymentu sklepu. W wielkim turnieju „Trafiony, zakupiony” udział wezmą 32 drużyny. Zapisy – również w niestandardowej formie - właśnie ruszyły. A jest o co powalczyć! Do wygrania w turnieju są karty podarunkowe na zakupy w IKEA: I miejsce: 3 000 zł, II miejsce: 2 000 zł, III miejsce: 1 000 zł. Przewidziano także nagrody pocieszenia dla każdej z drużyn.
- W Porcie Łódź bardzo chętnie angażujemy się w lokalne potrzeby, tak by w miarę możliwości wspierać swoich sąsiadów, łodzian i inspirować ich do wspólnego działania. Przy okazji nie zapominamy o dobrej zabawie! Tak właśnie narodził się pomył na kolejną naszą akcję – Trafiony zakupiony, w której połączyliśmy siły z IKEA. Dzięki inicjatywie nie tylko odświeżymy w pamięci kultową grę w statki, ale pokażemy ją w zupełnie nowej, absolutnie niestandardowej odsłonie. Akcja pozwoli wspomóc Dom Samotnej Matki w Łodzi, któremu przekażemy wskazane meble, biorące udział w zabawie. Ośrodek otrzyma od nas ponadto wsparcie finansowe - kartę podarunkową do IKEA na kwotę kilku tysięcy złotych do wykorzystania na bieżące potrzeby. Kwota będzie zbierana podczas wspólnej zabawy, zatem jej wartość będzie rosła w zależności od kolejnych wygranych i zaangażowania naszych klientów. Zapraszamy serdecznie wszystkich do udziału w akcji, a przedsmak całej zabawy zapowiada instalacja, która stanęła właśnie w centrum miasta – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
NIEZWYKŁA INSTALACJA NA PIETRYNIE, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POKŁAD
Centrum Łodzi, róg ul. Piotrkowskiej i al. Mickiewicza – to właśnie tutaj od dziś przechodniów wita niecodzienny widok. W samym sercu miasta pojawiła się bowiem niezwykła instalacja – statek, na który składają się przeskalowane meble IKEA, będące jednocześnie kopią oryginalnych pozycji dostępnych w szwedzkim sklepie. Statek wypłynął prosto z Portu Łódź i przez najbliższe trzy tygodnie (do 9 czerwca) czekać będzie na piratów, kapitanów, marynarzy, majtków oraz wszystkich tych, którzy wraz ze swoimi zespołami rozegrają w Centrum niezapomnianą morską bitwę! Aby zostać członkiem załogi i wziąć udział w bitwie okrętów należy w dniach od 18 maja do 9 czerwca zrobić sobie zdjęcie (samemu lub z całą swoją drużyną, która ma wziąć udział w grze) przy zacumowanym w centrum miasta statku z mebli IKEA. Zdjęcie wraz z krótkim opisem zespołu wrzucamy jako publiczny post na swój profil w mediach społecznościowych (Facebook lub Instagram) i oznaczamy Port Łódź z hasztagiem #grajipomagaj. Warto dodać też kilka zdań o tym, dlaczego to akurat Wy powinniście wygrać. I gotowe! Do wspólnej bitwy zaprosimy 32 drużyny, które wyłonimy spośród wszystkich zgłoszeń. Turniej odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca w Porcie Łódź. Dodatkowo honorową bitwę morską rozegrają znane łódzkie influencerki: Ola Radomska – ambasadorka Portu Łódź oraz Michalina Grzesiak, prowadząca bloga „Krystyno nie denerwuj matki”.
Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.