Komunikaty PR

„Trafiony, zakupiony” – gramy dla Domu Samotnej Matki!

2021-05-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania JPG ( 2.74 MB )

Niezwykła instalacja w centrum miasta, meble w niecodziennej roli, dwie popularne influencerki oraz turniej statków XXL, jakiego jeszcze nie było! Port Łódź wystartował właśnie z najnowszą akcją „Trafiony, zakupiony”, w której gramy i pomagamy jednocześnie. Mnóstwo pozytywnych emocji, zabawa dla wszystkich niezależnie od wieku, wspaniałe nagrody, a do tego realne wsparcie dla łódzkiego Domu Samotnej Matki. Przyłącz się do nas już dziś! 

ZRÓBMY RAZEM COŚ DOBREGO!

Wszyscy wiemy, że meble IKEA są wielofunkcyjne i za to je uwielbiamy! Jednak w Porcie Łódź odegrają zupełnie nową dla nich rolę – zostaną wykorzystane jako okręty w popularnej grze w statki w rozmiarze XXL! W nowej odsłonie zabawy grać będziemy meblami IKEA - i to nie przypadkowymi. Wszystkie meble, które posłużą do rozrywek zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki i docelowo posłużą do metamorfozy pokoi do terapii indywidualnej i rodzinnej. Co zatem znajdziemy na ogromnej planszy do gry? Popularne fotele „uszaki”, stoliki, krzesła, witryny, lampy, poduszki, zegary i wiele, wiele innych pozycji z asortymentu sklepu. W wielkim turnieju „Trafiony, zakupiony” udział wezmą 32 drużyny. Zapisy – również w niestandardowej formie - właśnie ruszyły. A jest o co powalczyć! Do wygrania w turnieju są karty podarunkowe na zakupy w IKEA: I miejsce: 3 000 zł, II miejsce: 2 000 zł, III miejsce: 1 000 zł. Przewidziano także nagrody pocieszenia dla każdej z drużyn. 

- W Porcie Łódź bardzo chętnie angażujemy się w lokalne potrzeby, tak by w miarę możliwości wspierać swoich sąsiadów, łodzian i inspirować ich do wspólnego działania. Przy okazji nie zapominamy o dobrej zabawie! Tak właśnie narodził się pomył na kolejną naszą akcję – Trafiony zakupiony, w której połączyliśmy siły z IKEA. Dzięki inicjatywie nie tylko odświeżymy w pamięci kultową grę w statki, ale pokażemy ją w zupełnie nowej, absolutnie niestandardowej odsłonie. Akcja pozwoli wspomóc Dom Samotnej Matki w Łodzi, któremu przekażemy wskazane meble, biorące udział w zabawie. Ośrodek otrzyma od nas ponadto wsparcie finansowe - kartę podarunkową do IKEA na kwotę kilku tysięcy złotych do wykorzystania na bieżące potrzeby. Kwota będzie zbierana podczas wspólnej zabawy, zatem jej wartość będzie rosła w zależności od kolejnych wygranych i zaangażowania naszych klientów. Zapraszamy serdecznie wszystkich do udziału w akcji, a przedsmak całej zabawy zapowiada instalacja, która stanęła właśnie w centrum miasta – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

NIEZWYKŁA INSTALACJA NA PIETRYNIE, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POKŁAD

Centrum Łodzi, róg ul. Piotrkowskiej i al. Mickiewicza – to właśnie tutaj od dziś przechodniów wita niecodzienny widok. W samym sercu miasta pojawiła się bowiem niezwykła instalacja – statek, na który składają się przeskalowane meble IKEA, będące jednocześnie kopią oryginalnych pozycji dostępnych w szwedzkim sklepie. Statek wypłynął prosto z Portu Łódź i przez najbliższe trzy tygodnie (do 9 czerwca) czekać będzie na piratów, kapitanów, marynarzy, majtków oraz wszystkich tych, którzy wraz ze swoimi zespołami rozegrają w Centrum niezapomnianą morską bitwę! Aby zostać członkiem załogi i wziąć udział w bitwie okrętów należy w dniach od 18 maja do 9 czerwca zrobić sobie zdjęcie (samemu lub z całą swoją drużyną, która ma wziąć udział w grze) przy zacumowanym w centrum miasta statku z mebli IKEA. Zdjęcie wraz z krótkim opisem zespołu wrzucamy jako publiczny post na swój profil w mediach społecznościowych (Facebook lub Instagram) i oznaczamy Port Łódź z hasztagiem #grajipomagaj. Warto dodać też kilka zdań o tym, dlaczego to akurat Wy powinniście wygrać. I gotowe! Do wspólnej bitwy zaprosimy 32 drużyny, które wyłonimy spośród wszystkich zgłoszeń. Turniej odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca w Porcie Łódź. Dodatkowo honorową bitwę morską rozegrają znane łódzkie influencerki: Ola Radomska – ambasadorka Portu Łódź oraz Michalina Grzesiak, prowadząca bloga „Krystyno nie denerwuj matki”. 

Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.