Komunikaty PR

„Trafiony, zakupiony” – gramy dla Domu Samotnej Matki!

2021-05-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania JPG ( 2.74 MB )

Niezwykła instalacja w centrum miasta, meble w niecodziennej roli, dwie popularne influencerki oraz turniej statków XXL, jakiego jeszcze nie było! Port Łódź wystartował właśnie z najnowszą akcją „Trafiony, zakupiony”, w której gramy i pomagamy jednocześnie. Mnóstwo pozytywnych emocji, zabawa dla wszystkich niezależnie od wieku, wspaniałe nagrody, a do tego realne wsparcie dla łódzkiego Domu Samotnej Matki. Przyłącz się do nas już dziś! 

ZRÓBMY RAZEM COŚ DOBREGO!

Wszyscy wiemy, że meble IKEA są wielofunkcyjne i za to je uwielbiamy! Jednak w Porcie Łódź odegrają zupełnie nową dla nich rolę – zostaną wykorzystane jako okręty w popularnej grze w statki w rozmiarze XXL! W nowej odsłonie zabawy grać będziemy meblami IKEA - i to nie przypadkowymi. Wszystkie meble, które posłużą do rozrywek zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki i docelowo posłużą do metamorfozy pokoi do terapii indywidualnej i rodzinnej. Co zatem znajdziemy na ogromnej planszy do gry? Popularne fotele „uszaki”, stoliki, krzesła, witryny, lampy, poduszki, zegary i wiele, wiele innych pozycji z asortymentu sklepu. W wielkim turnieju „Trafiony, zakupiony” udział wezmą 32 drużyny. Zapisy – również w niestandardowej formie - właśnie ruszyły. A jest o co powalczyć! Do wygrania w turnieju są karty podarunkowe na zakupy w IKEA: I miejsce: 3 000 zł, II miejsce: 2 000 zł, III miejsce: 1 000 zł. Przewidziano także nagrody pocieszenia dla każdej z drużyn. 

- W Porcie Łódź bardzo chętnie angażujemy się w lokalne potrzeby, tak by w miarę możliwości wspierać swoich sąsiadów, łodzian i inspirować ich do wspólnego działania. Przy okazji nie zapominamy o dobrej zabawie! Tak właśnie narodził się pomył na kolejną naszą akcję – Trafiony zakupiony, w której połączyliśmy siły z IKEA. Dzięki inicjatywie nie tylko odświeżymy w pamięci kultową grę w statki, ale pokażemy ją w zupełnie nowej, absolutnie niestandardowej odsłonie. Akcja pozwoli wspomóc Dom Samotnej Matki w Łodzi, któremu przekażemy wskazane meble, biorące udział w zabawie. Ośrodek otrzyma od nas ponadto wsparcie finansowe - kartę podarunkową do IKEA na kwotę kilku tysięcy złotych do wykorzystania na bieżące potrzeby. Kwota będzie zbierana podczas wspólnej zabawy, zatem jej wartość będzie rosła w zależności od kolejnych wygranych i zaangażowania naszych klientów. Zapraszamy serdecznie wszystkich do udziału w akcji, a przedsmak całej zabawy zapowiada instalacja, która stanęła właśnie w centrum miasta – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

NIEZWYKŁA INSTALACJA NA PIETRYNIE, CZYLI JAK WEJŚĆ NA POKŁAD

Centrum Łodzi, róg ul. Piotrkowskiej i al. Mickiewicza – to właśnie tutaj od dziś przechodniów wita niecodzienny widok. W samym sercu miasta pojawiła się bowiem niezwykła instalacja – statek, na który składają się przeskalowane meble IKEA, będące jednocześnie kopią oryginalnych pozycji dostępnych w szwedzkim sklepie. Statek wypłynął prosto z Portu Łódź i przez najbliższe trzy tygodnie (do 9 czerwca) czekać będzie na piratów, kapitanów, marynarzy, majtków oraz wszystkich tych, którzy wraz ze swoimi zespołami rozegrają w Centrum niezapomnianą morską bitwę! Aby zostać członkiem załogi i wziąć udział w bitwie okrętów należy w dniach od 18 maja do 9 czerwca zrobić sobie zdjęcie (samemu lub z całą swoją drużyną, która ma wziąć udział w grze) przy zacumowanym w centrum miasta statku z mebli IKEA. Zdjęcie wraz z krótkim opisem zespołu wrzucamy jako publiczny post na swój profil w mediach społecznościowych (Facebook lub Instagram) i oznaczamy Port Łódź z hasztagiem #grajipomagaj. Warto dodać też kilka zdań o tym, dlaczego to akurat Wy powinniście wygrać. I gotowe! Do wspólnej bitwy zaprosimy 32 drużyny, które wyłonimy spośród wszystkich zgłoszeń. Turniej odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca w Porcie Łódź. Dodatkowo honorową bitwę morską rozegrają znane łódzkie influencerki: Ola Radomska – ambasadorka Portu Łódź oraz Michalina Grzesiak, prowadząca bloga „Krystyno nie denerwuj matki”. 

Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.