Trwa Wielka Świąteczna Loteria Lidla - zarejestrowano kilkaset tysięcy paragonów
Od połowy listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Każdego dnia aż 16 osób może je zdobyć! Akcja cieszy się dużą popularnością – klienci zarejestrowali już kilkaset tysięcy paragonów i zdobyli karty podarunkowe o łącznej wartości ponad pół miliona złotych.
Minęła połowa czasu przeznaczonego na akcję „Wielka Świąteczna Loteria Lidla”, w której od 14 listopada do 23 grudnia br., codziennie od 6:00 do 21:59 w każdej godzinie można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Przez 40 dni, w tym 2 niedziele handlowe, wygrać może aż 640 klientów sklepów Lidl Polska, zdobywając karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych o łącznej wartości 1 280 000 zł! W loterii mogą wziąć udział osoby, które dokonały zakupów za min. 99 zł od 14 listopada do 23 grudnia br.
Do końca loterii zostało niecałe 20 dni. Każdego dnia po dokonaniu zakupów w sklepie Lidl Polska można spróbować szczęścia jeszcze raz!
Zasady loterii
Aby wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, należy zrobić zakupy za min. 99 zł w sklepach sieci Lidl Polska w terminie od 14 listopada do 23 grudnia br., pamiętając, że do wartości promocyjnych zakupów nie mogą wliczać się produkty wyłączone wskazane w regulaminie. Konieczne jest zachowanie oryginału dowodu zakupu, a następnie zarejestrowanie paragonu na stronie: www.swiatecznaloterialidla.pl. Szczęśliwcy o wygranej dowiedzą się od razu po wysłaniu zgłoszenia oraz otrzymają do wypełnienia formularz, do którego należy dołączyć zdjęcie lub skan wygranego paragonu. Po pozytywnej weryfikacji przekazanych danych, w odpowiedzi na podany adres mailowy, zostanie wysłana nagroda w postaci elektronicznych kart podarunkowych o łącznej wartości 2 000 zł. Nagrody można wykorzystać na zakupy w sklepach stacjonarnych Lidl Polska do 28 lutego 2023 r.
Organizatorem akcji jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Robert Wojkowski.
„Wielka Świąteczna Loteria Lidla” potrwa do 23 grudnia br. Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji dostępne są na stronie www.swiatecznaloterialidla.pl.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.