Komunikaty PR

Trwa Wielka Świąteczna Loteria Lidla - zarejestrowano kilkaset tysięcy paragonów

2022-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Od połowy listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Każdego dnia aż 16 osób może je zdobyć! Akcja cieszy się dużą popularnością – klienci zarejestrowali już kilkaset tysięcy paragonów i zdobyli karty podarunkowe o łącznej wartości ponad pół miliona złotych.

Minęła połowa czasu przeznaczonego na akcję „Wielka Świąteczna Loteria Lidla”, w której od 14 listopada do 23 grudnia br., codziennie od 6:00 do 21:59 w każdej godzinie można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Przez 40 dni, w tym 2 niedziele handlowe, wygrać może aż 640 klientów sklepów Lidl Polska, zdobywając karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych o łącznej wartości 1 280 000 zł! W loterii mogą wziąć udział osoby, które dokonały zakupów za min. 99 zł od 14 listopada do 23 grudnia br.

Do końca loterii zostało niecałe 20 dni. Każdego dnia po dokonaniu zakupów w sklepie Lidl Polska można spróbować szczęścia jeszcze raz!


Zasady loterii

Aby wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, należy zrobić zakupy za min. 99 zł w sklepach sieci Lidl Polska w terminie od 14 listopada do 23 grudnia br., pamiętając, że do wartości promocyjnych zakupów nie mogą wliczać się produkty wyłączone wskazane w regulaminie. Konieczne jest zachowanie oryginału dowodu zakupu, a następnie zarejestrowanie paragonu na stronie: www.swiatecznaloterialidla.pl. Szczęśliwcy o wygranej dowiedzą się od razu po wysłaniu zgłoszenia oraz otrzymają do wypełnienia formularz, do którego należy dołączyć zdjęcie lub skan wygranego paragonu. Po pozytywnej weryfikacji przekazanych danych, w odpowiedzi na podany adres mailowy, zostanie wysłana nagroda w postaci elektronicznych kart podarunkowych o łącznej wartości 2 000 zł. Nagrody można wykorzystać na zakupy w sklepach stacjonarnych Lidl Polska do 28 lutego 2023 r.

Organizatorem akcji jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Robert Wojkowski.

„Wielka Świąteczna Loteria Lidla” potrwa do 23 grudnia br. Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji dostępne są na stronie www.swiatecznaloterialidla.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.