Komunikaty PR

Trwa Wielka Świąteczna Loteria Lidla - zarejestrowano kilkaset tysięcy paragonów

2022-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Od połowy listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Każdego dnia aż 16 osób może je zdobyć! Akcja cieszy się dużą popularnością – klienci zarejestrowali już kilkaset tysięcy paragonów i zdobyli karty podarunkowe o łącznej wartości ponad pół miliona złotych.

Minęła połowa czasu przeznaczonego na akcję „Wielka Świąteczna Loteria Lidla”, w której od 14 listopada do 23 grudnia br., codziennie od 6:00 do 21:59 w każdej godzinie można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. Przez 40 dni, w tym 2 niedziele handlowe, wygrać może aż 640 klientów sklepów Lidl Polska, zdobywając karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych o łącznej wartości 1 280 000 zł! W loterii mogą wziąć udział osoby, które dokonały zakupów za min. 99 zł od 14 listopada do 23 grudnia br.

Do końca loterii zostało niecałe 20 dni. Każdego dnia po dokonaniu zakupów w sklepie Lidl Polska można spróbować szczęścia jeszcze raz!


Zasady loterii

Aby wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, należy zrobić zakupy za min. 99 zł w sklepach sieci Lidl Polska w terminie od 14 listopada do 23 grudnia br., pamiętając, że do wartości promocyjnych zakupów nie mogą wliczać się produkty wyłączone wskazane w regulaminie. Konieczne jest zachowanie oryginału dowodu zakupu, a następnie zarejestrowanie paragonu na stronie: www.swiatecznaloterialidla.pl. Szczęśliwcy o wygranej dowiedzą się od razu po wysłaniu zgłoszenia oraz otrzymają do wypełnienia formularz, do którego należy dołączyć zdjęcie lub skan wygranego paragonu. Po pozytywnej weryfikacji przekazanych danych, w odpowiedzi na podany adres mailowy, zostanie wysłana nagroda w postaci elektronicznych kart podarunkowych o łącznej wartości 2 000 zł. Nagrody można wykorzystać na zakupy w sklepach stacjonarnych Lidl Polska do 28 lutego 2023 r.

Organizatorem akcji jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Robert Wojkowski.

„Wielka Świąteczna Loteria Lidla” potrwa do 23 grudnia br. Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji dostępne są na stronie www.swiatecznaloterialidla.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.