Trwa wiosenna loteria w sklepach E.Leclerc
Poziom inflacji wg GUS wyniósł w maju 13,9% (r/r). W takiej sytuacji klienci coraz chętniej szukają alternatyw do produktów drogich marek na rzecz – nieustępującym im jakościowo – produktów oferowanych przez sieci sklepowe.
W odpowiedz na potrzeby klientów sklepy E.Leclerc zachęcają konsumentów do udziału w loterii, w której nagrodą jest kosz z rarytasami luksusowej marki własnej Kwintesencja Smaku: oliwy, miody, przetwory i kawy. Zasady konkursu są bardzo proste: wystarczy zrobić zakupy za minimum 40 zł. W koszyku powinny znaleźć się produkty z logo Wiodącej Marki lub Marque Repere, w tym przynajmniej 1 żel lub mleczko kosmetycznej marki Manava. W każdym tygodniu odbędzie się losowanie, w którym wygrywa 50 osób. Dzięki takim konkursom klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać asortyment marek własnych dostępnych w sklepach E.Leclerc.
Linia MANAVA to kosmetyki o pięknych zapachach i delikatnych właściwościach myjących. Obok klasycznych żeli do mycia oraz mydeł są tu mleczka pod prysznic, produkty typu 2w1, olejki. W ramach całej serii dostępna jest także osobna linia dla dzieci Petit Manava.. Kosmetyki tej linii były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych plebiscytach jako najlepszy wybór konsumentów. Manava to wysoka jakość za rozsądną cenę. Produkty te dostępne są wyłącznie w sklepach E.Leclerc.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.