Komunikaty PR

Trwa wiosenna loteria w sklepach E.Leclerc

2022-06-01  |  10:05
Biuro prasowe

Poziom inflacji wg GUS wyniósł w maju 13,9% (r/r). W takiej sytuacji klienci coraz chętniej szukają alternatyw do produktów drogich marek na rzecz – nieustępującym im jakościowo – produktów oferowanych przez sieci sklepowe.

W odpowiedz na potrzeby klientów sklepy E.Leclerc zachęcają konsumentów do udziału w loterii, w której nagrodą jest kosz z rarytasami luksusowej marki własnej Kwintesencja Smaku: oliwy, miody, przetwory i kawy. Zasady konkursu są bardzo proste: wystarczy zrobić zakupy za minimum 40 zł. W koszyku powinny znaleźć się produkty z logo Wiodącej Marki lub Marque Repere, w tym przynajmniej 1 żel lub mleczko kosmetycznej marki Manava. W każdym tygodniu odbędzie się losowanie, w którym wygrywa 50 osób. Dzięki takim konkursom klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać asortyment marek własnych dostępnych w sklepach E.Leclerc.

Linia MANAVA to kosmetyki o pięknych zapachach i delikatnych właściwościach myjących. Obok klasycznych żeli do mycia oraz mydeł są tu mleczka pod prysznic, produkty typu 2w1, olejki. W ramach całej serii dostępna jest także osobna linia dla dzieci Petit Manava.. Kosmetyki tej linii były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych plebiscytach jako najlepszy wybór konsumentów. Manava to wysoka jakość za rozsądną cenę. Produkty te dostępne są  wyłącznie w sklepach E.Leclerc.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.