Trwa wiosenna loteria w sklepach E.Leclerc
Poziom inflacji wg GUS wyniósł w maju 13,9% (r/r). W takiej sytuacji klienci coraz chętniej szukają alternatyw do produktów drogich marek na rzecz – nieustępującym im jakościowo – produktów oferowanych przez sieci sklepowe.
W odpowiedz na potrzeby klientów sklepy E.Leclerc zachęcają konsumentów do udziału w loterii, w której nagrodą jest kosz z rarytasami luksusowej marki własnej Kwintesencja Smaku: oliwy, miody, przetwory i kawy. Zasady konkursu są bardzo proste: wystarczy zrobić zakupy za minimum 40 zł. W koszyku powinny znaleźć się produkty z logo Wiodącej Marki lub Marque Repere, w tym przynajmniej 1 żel lub mleczko kosmetycznej marki Manava. W każdym tygodniu odbędzie się losowanie, w którym wygrywa 50 osób. Dzięki takim konkursom klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać asortyment marek własnych dostępnych w sklepach E.Leclerc.
Linia MANAVA to kosmetyki o pięknych zapachach i delikatnych właściwościach myjących. Obok klasycznych żeli do mycia oraz mydeł są tu mleczka pod prysznic, produkty typu 2w1, olejki. W ramach całej serii dostępna jest także osobna linia dla dzieci Petit Manava.. Kosmetyki tej linii były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych plebiscytach jako najlepszy wybór konsumentów. Manava to wysoka jakość za rozsądną cenę. Produkty te dostępne są wyłącznie w sklepach E.Leclerc.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.