Komunikaty PR

Trzy nowe sosy bez konserwantów w ofercie Fanex

2021-02-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty trzy nowe sosy bez konserwantów. Vinaigrette, Czosnkowy oraz Czosnkowy z Ziołami Włoskimi to majonezowe wersje sosów w niewielkich opakowaniach jednorazowych, które w dzisiejszych czasach coraz częściej poszukiwane są przez klientów i idealnie sprawdzają się m.in. do dań serwowanych na wynos.

 

Nowe sosy bez konserwantów od Fanex to receptury oparte o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupu online.

Vinaigrette bez konserwantów to zupełnie nowa odsłona jednego z najpopularniejszych dresingów na świecie. Kremowa konsystencja, mieszanka ziół oraz słodko-kwaśny smak, czynią go doskonałym dodatkiem do podkreślania charakteru wielu dań. Dressing doskonale nadaje się do polania zielonych sałat, ale nie tylko – pokrojone świeże warzywa skropione tymże dressingiem, wszelakie sałatki z mięsem, czy też z owocami morza równie dobrze razem się komponują i smakowo uzupełniają.

Sos Czosnkowy to również klasyczna kompozycja, dobrze znana wszystkim smakoszom. Nowa receptura bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją z wyczuwalnymi cząstkami czosnku. Jasny, kremowy sos posiada przyjemny i naturalny aromat warzyw. W kuchni, sprawdzi się idealnie jako dodatek choćby do różnego rodzaju frytek, czy też jako dip do chrupiących warzywnych paluszków. Wiele z oryginalnych dań typu fast food - jak wrapy i burgery – równie często nie obędą się bez tego sosu.

Sos Czosnkowy z Ziołami Włoskimi bez konserwantów to z kolei nowa wariacja smakowa na temat klasycznej receptury. Jego gęsta, z widocznymi cząstkami ziół konsystencja oraz kremowa barwa z widocznymi przyprawami, czynią go estetycznym dodatkiem do potraw. Posiada wyjątkowy i charakterystyczny czosnkowo-ziołowy smak a to, jak go wykorzystamy zależy jedynie od naszej nieograniczonej kulinarnej inwencji twórczej – sos do sałatek, dip do chrupiących pałek z kurczaka, placków z różnego rodzaju kasz, czy też frytek z batatów - to tylko namiastka tego, co jeszcze możemy przygotować z tym sosem w roli głównej.

Nowe produkty bez konserwantów dostępne są w małych opakowaniach (cups - 25g oraz saszetka - 60g) i sprzedawane są w opakowaniach zbiorczych po 35 i 48 sztuk.

-Wprowadzenie sosów bez konserwantów to naturalna reakcja na zmieniające się trendy i oczekiwania Klientów. Produkty pakujemy w małe, jednorazowe opakowania, przez co idealnie sprawdzą się jako dodatek do dań na wynos, czy też na stołach hotelowych restauracji. Mamy nadzieję, że ich walory szybko dostrzegą także klienci detaliczni korzystający z naszej oferty sklepu online – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.