Turniej „Trafiony, zakupiony” – zgłoszenia jeszcze do końca tygodnia
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielkimi krokami zbliża się w Porcie Łódź wielka bitwa morska na statki. Turniej „Trafiony, zakupiony”, w którym w rolę okrętów wcielą się meble IKEA, odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca. To będą trzy dni pełne pozytywnych emocji! Na wszystkich uczestników zabawy czekają gwarantowane upominki - karta na kwotę 50 zł do IKEA dla każdej drużyny oraz trzy nagrody główne – 3 tys., 2 tys. oraz 1 tys. złotych do wykorzystania w szwedzkim sklepie. Zgłoszenia do Turnieju potrwają do 13 czerwca.
To już ostatnie dni, kiedy można zgłaszać się do Turnieju organizowanego w Porcie Łódź w dniach 17 – 19 czerwca. Gramy dla Domu Samotnej Matki, który otrzyma zarówno meble biorące udział w zabawie, jak i kartę na zakupy w IKEA na kwotę 3 tys. zł. W Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA) na czas Turnieju pojawi się ogromna plansza do gry „w statki”, a w roli samych okrętów wystąpią meble IKEA. Meble nie będą przypadkowe, konkretne pozycje zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki w Łodzi. Po zakończeniu rozgrywek zostaną przekazane do Ośrodka jako wyposażenie pokoi terapeutycznych.
Jak zgłosić się do Turnieju?
- Poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem http://bityl.pl/px2pM lub na stronie Portu Łódź
- Poprzez media społecznościowe
- Zrób zdjęcie sobie lub całej swojej drużynie i wstaw je jako publiczny post na swój profil na Facebooku lub Instagramie
- Oznacz Port Łódź, koniecznie opatrz zgłoszenie hashtagiem #grajipomagaj.
- W opisie podaj, kto należy do Twojej drużyny i dlaczego to właśnie Wasz zespół powinien zostać wybrany do turnieju.
Na zgłoszenia czekamy do 13 czerwca. Do wygrania karty podarunkowe na zakupy w IKEA:
I miejsce: 3 000 zł,
II miejsce: 2 000 zł,
III miejsce: 1 000 zł.
Dodatkowo na każdą z drużyn biorących udział w turnieju czeka nagroda pocieszenia o wartości 50 zł od IKEA.
Klasyczna, intensywna czy kremowa? W ofercie nowej marki Eduscho każdy znajdzie
Jak pracuje Manufaktura w okresie wielkanocnym?
Rekordowo długi Kiermasz Wielkanocny - potrwa aż do Wielkiego Piątku wieczorem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.