Turniej „Trafiony, zakupiony” – zgłoszenia jeszcze do końca tygodnia

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielkimi krokami zbliża się w Porcie Łódź wielka bitwa morska na statki. Turniej „Trafiony, zakupiony”, w którym w rolę okrętów wcielą się meble IKEA, odbędzie się w dniach 17 – 19 czerwca. To będą trzy dni pełne pozytywnych emocji! Na wszystkich uczestników zabawy czekają gwarantowane upominki - karta na kwotę 50 zł do IKEA dla każdej drużyny oraz trzy nagrody główne – 3 tys., 2 tys. oraz 1 tys. złotych do wykorzystania w szwedzkim sklepie. Zgłoszenia do Turnieju potrwają do 13 czerwca.
To już ostatnie dni, kiedy można zgłaszać się do Turnieju organizowanego w Porcie Łódź w dniach 17 – 19 czerwca. Gramy dla Domu Samotnej Matki, który otrzyma zarówno meble biorące udział w zabawie, jak i kartę na zakupy w IKEA na kwotę 3 tys. zł. W Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA) na czas Turnieju pojawi się ogromna plansza do gry „w statki”, a w roli samych okrętów wystąpią meble IKEA. Meble nie będą przypadkowe, konkretne pozycje zostały wybrane przez przedstawicieli Domu Samotnej Matki w Łodzi. Po zakończeniu rozgrywek zostaną przekazane do Ośrodka jako wyposażenie pokoi terapeutycznych.
Jak zgłosić się do Turnieju?
- Poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem http://bityl.pl/px2pM lub na stronie Portu Łódź
- Poprzez media społecznościowe
- Zrób zdjęcie sobie lub całej swojej drużynie i wstaw je jako publiczny post na swój profil na Facebooku lub Instagramie
- Oznacz Port Łódź, koniecznie opatrz zgłoszenie hashtagiem #grajipomagaj.
- W opisie podaj, kto należy do Twojej drużyny i dlaczego to właśnie Wasz zespół powinien zostać wybrany do turnieju.
Na zgłoszenia czekamy do 13 czerwca. Do wygrania karty podarunkowe na zakupy w IKEA:
I miejsce: 3 000 zł,
II miejsce: 2 000 zł,
III miejsce: 1 000 zł.
Dodatkowo na każdą z drużyn biorących udział w turnieju czeka nagroda pocieszenia o wartości 50 zł od IKEA.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.