„Twój wymarzony Dzień Dziecka” w Coccodrillo

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje z okazji Dnia Dziecka specjalną akcję zakupową pod hasłem „Twój Wymarzony Dzień Dziecka”. Począwszy od 29 maja, w sklepach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, do zakupów dołączane będą zabawki, gry i bony od partnerów przedsięwzięcia. Akcja potrwa do 1 czerwca bądź do wyczerpania zapasów. Marka celebruje Dzień Dziecka także w przestrzeni online, gdzie 1 czerwca zostanie uruchomiony konkurs dla najmłodszych z ponad 50 nagrodami do wygrania.
Coccodrillo rozpocznie świętowanie Dnia Dziecka już w sobotę, 29 maja. W 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce ruszy akcja promocyjna, w ramach której przy zakupach za minimalną kwotę 100 zł klienci będą mieli możliwość dokupienia w symbolicznej cenie 1 gr zabawek i gier przygotowanych przez partnerów akcji – dziecięce marki Alexander, Blocki/Mubi, Janod oraz Tuban.
Podczas „Twojego wymarzonego Dnia Dziecka” w Coccodrillo w salonach będą także rozdawane bony rabatowe do sali zabaw Fikołki. Klienci otrzymają jeden bon zniżkowy przy zakupach na kwotę 50 zł, dwa bony przy kwocie 80 zł, a trzy – przy 100 zł. Poza wymienionymi działaniami marka ma też przygotowane drobne niespodzianki dla wszystkich klientów, którzy dokonają zakupów w sklepach stacjonarnych.
- Dzień Dziecka to, z perspektywy Coccodrillo, zdecydowanie najważniejsze święto w roku. Dzieci oraz ich radość i beztroska stanowią DNA naszej marki, działamy dla ich i z myślą o nich. Stąd pomysł, by w tym szczególnym dniu zorganizować dla najmłodszych szereg specjalnych atrakcji, które sprawią im dodatkową frajdę ze świętowania – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
Marka Coccodrillo będzie świętować Dzień Dziecka także w przestrzeni online. Z myślą o wspieraniu kreatywności najmłodszych, 1 czerwca na fanpage’u Coccodrillo w serwisie Facebook ruszy konkurs, także pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka”. Potrwa on do 13 czerwca, a do wygrania będzie aż 50 nagród od partnerów akcji, wśród których znalazły się marki: Dickie Toys, Janod, szkoła Novakid, wydawnictwo Publicat i Simba.
Szczegółowe informacje na temat akcji realizowanych pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka” będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo i na stronie sklepu Pl.coccodrillo.eu.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.