Komunikaty PR

„Twój wymarzony Dzień Dziecka” w Coccodrillo

2021-05-31  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.35 MB )

Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje z okazji Dnia Dziecka specjalną akcję zakupową pod hasłem „Twój Wymarzony Dzień Dziecka”. Począwszy od 29 maja, w sklepach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, do zakupów dołączane będą zabawki, gry i bony od partnerów przedsięwzięcia. Akcja potrwa do 1 czerwca bądź do wyczerpania zapasów. Marka celebruje Dzień Dziecka także w przestrzeni online, gdzie 1 czerwca zostanie uruchomiony konkurs dla najmłodszych z ponad 50 nagrodami do wygrania.

Coccodrillo rozpocznie świętowanie Dnia Dziecka już w sobotę, 29 maja. W 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce ruszy akcja promocyjna, w ramach której przy zakupach za minimalną kwotę 100 zł klienci będą mieli możliwość dokupienia w symbolicznej cenie 1 gr zabawek i gier przygotowanych przez partnerów akcji – dziecięce marki Alexander, Blocki/Mubi, Janod oraz Tuban.

Podczas „Twojego wymarzonego Dnia Dziecka” w Coccodrillo w salonach będą także rozdawane bony rabatowe do sali zabaw Fikołki. Klienci otrzymają jeden bon zniżkowy przy zakupach na kwotę 50 zł, dwa bony przy kwocie 80 zł, a trzy – przy 100 zł. Poza wymienionymi działaniami marka ma też przygotowane drobne niespodzianki dla wszystkich klientów, którzy dokonają zakupów w sklepach stacjonarnych.

- Dzień Dziecka to, z perspektywy Coccodrillo, zdecydowanie najważniejsze święto w roku. Dzieci oraz ich radość i beztroska stanowią DNA naszej marki, działamy dla ich i z myślą o nich. Stąd pomysł, by w tym szczególnym dniu zorganizować dla najmłodszych szereg specjalnych atrakcji, które sprawią im dodatkową frajdę ze świętowania – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.

Marka Coccodrillo będzie świętować Dzień Dziecka także w przestrzeni online. Z myślą o wspieraniu kreatywności najmłodszych, 1 czerwca na fanpage’u Coccodrillo w serwisie Facebook ruszy konkurs, także pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka”. Potrwa on do 13 czerwca, a do wygrania będzie aż 50 nagród od partnerów akcji, wśród których znalazły się marki: Dickie Toys, Janod, szkoła Novakid, wydawnictwo Publicat i Simba.

Szczegółowe informacje na temat akcji realizowanych pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka” będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo i na stronie sklepu Pl.coccodrillo.eu.

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.