Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania jedzenia i zakupów. Co jedliśmy w czasie kończącego się już turnieju i jak wypadły w tej konkurencji inne kraje sprawdził Uber Eats.
Przed finałem trwającego piłkarskiego święta, nie tylko eksperci sportowi dokonują podsumowań. Również Uber Eats podjął wyzwanie i przeanalizował tysiące zamówień kibiców z różnych krajów, którzy zdecydowali się śledzić piłkarskie zmagania.
Fit and fun - Polacy z najzdrowszą dietą
Na tle kibiców z innych krajów, polscy zdecydowanie wyróżnili się wyborem dań… fit. Pożywne sałatki i inne potrawy powszechnie uznawane za zdrowe (jak np. dania z grilla) stanowiły największą część zamówień naszych rodaków śledzących zmagania piłkarskie. Za Polakami na podium narodów stawiających na zdrową żywność byli gospodarze turnieju - Niemcy oraz Portugalczycy.
Z burgerami do finałów
Słynący z ognistych temperamentów i zamiłowania do ostrych smaków Hiszpanie, najczęściej stawiali na sycące posiłki - z hamburgerami na czele. Pod względem liczby zamówionych kanapek, znacznie wyprzedzili Szwajcarów i Francuzów. I tak jak zwycięzca może być tylko jeden, burgery zdeklasowały inne potrawy zamawiane w ciągu całego turnieju.
Na toast… i osuszenie łez
Jeśli zaś chodzi o zamówienia napoi alkoholowych, tu zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Za nimi znajdują się Francuzi i Holdendrzy - ewidentnie mieli wiele powodów do świętowania - w końcu to ich drużyny znalazły się na najniższym stopniu podium.
Angielskie śniadania?
Ci, którzy intensywnie świętują, najwyraźniej potrzebują również obfitego śniadania dzień później. Pod względem liczby zamówień w porach porannych zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Tuż za nimi uplasowali się Polacy i Holendrzy. Ciekawe na jakie śniadania postawią w niedzielę.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.