Komunikaty PR

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

2024-07-12  |  12:00
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania jedzenia i zakupów. Co jedliśmy w czasie kończącego się już turnieju i jak wypadły w tej konkurencji inne kraje sprawdził Uber Eats. 

 

Przed finałem trwającego piłkarskiego święta, nie tylko eksperci sportowi dokonują podsumowań. Również Uber Eats podjął wyzwanie i przeanalizował tysiące zamówień kibiców z różnych krajów, którzy zdecydowali się śledzić piłkarskie zmagania. 

 

Fit and fun - Polacy z najzdrowszą dietą

 

Na tle kibiców z innych krajów, polscy zdecydowanie wyróżnili się wyborem dań… fit. Pożywne sałatki i inne potrawy powszechnie uznawane za zdrowe (jak np. dania z grilla) stanowiły największą część zamówień naszych rodaków śledzących zmagania piłkarskie. Za Polakami na podium narodów stawiających na zdrową żywność byli gospodarze turnieju - Niemcy oraz Portugalczycy.   

 

Z burgerami do finałów

 

Słynący z ognistych temperamentów i zamiłowania do ostrych smaków Hiszpanie, najczęściej stawiali na sycące posiłki - z hamburgerami na czele. Pod względem liczby zamówionych kanapek, znacznie wyprzedzili Szwajcarów i Francuzów. I tak jak zwycięzca może być tylko jeden, burgery zdeklasowały inne potrawy zamawiane w ciągu całego turnieju.

 

Na toast… i osuszenie łez

 

Jeśli zaś chodzi o zamówienia napoi alkoholowych, tu zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Za nimi znajdują się Francuzi i Holdendrzy - ewidentnie mieli wiele powodów do świętowania - w końcu to ich drużyny znalazły się na najniższym stopniu podium.

 

Angielskie śniadania?

 

Ci, którzy intensywnie świętują, najwyraźniej potrzebują również obfitego śniadania dzień później. Pod względem liczby zamówień w porach porannych zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Tuż za nimi uplasowali się Polacy i Holendrzy. Ciekawe na jakie śniadania postawią w niedzielę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.