Komunikaty PR

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

2024-07-12  |  12:00
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania jedzenia i zakupów. Co jedliśmy w czasie kończącego się już turnieju i jak wypadły w tej konkurencji inne kraje sprawdził Uber Eats. 

 

Przed finałem trwającego piłkarskiego święta, nie tylko eksperci sportowi dokonują podsumowań. Również Uber Eats podjął wyzwanie i przeanalizował tysiące zamówień kibiców z różnych krajów, którzy zdecydowali się śledzić piłkarskie zmagania. 

 

Fit and fun - Polacy z najzdrowszą dietą

 

Na tle kibiców z innych krajów, polscy zdecydowanie wyróżnili się wyborem dań… fit. Pożywne sałatki i inne potrawy powszechnie uznawane za zdrowe (jak np. dania z grilla) stanowiły największą część zamówień naszych rodaków śledzących zmagania piłkarskie. Za Polakami na podium narodów stawiających na zdrową żywność byli gospodarze turnieju - Niemcy oraz Portugalczycy.   

 

Z burgerami do finałów

 

Słynący z ognistych temperamentów i zamiłowania do ostrych smaków Hiszpanie, najczęściej stawiali na sycące posiłki - z hamburgerami na czele. Pod względem liczby zamówionych kanapek, znacznie wyprzedzili Szwajcarów i Francuzów. I tak jak zwycięzca może być tylko jeden, burgery zdeklasowały inne potrawy zamawiane w ciągu całego turnieju.

 

Na toast… i osuszenie łez

 

Jeśli zaś chodzi o zamówienia napoi alkoholowych, tu zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Za nimi znajdują się Francuzi i Holdendrzy - ewidentnie mieli wiele powodów do świętowania - w końcu to ich drużyny znalazły się na najniższym stopniu podium.

 

Angielskie śniadania?

 

Ci, którzy intensywnie świętują, najwyraźniej potrzebują również obfitego śniadania dzień później. Pod względem liczby zamówień w porach porannych zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Tuż za nimi uplasowali się Polacy i Holendrzy. Ciekawe na jakie śniadania postawią w niedzielę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.