Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania jedzenia i zakupów. Co jedliśmy w czasie kończącego się już turnieju i jak wypadły w tej konkurencji inne kraje sprawdził Uber Eats.
Przed finałem trwającego piłkarskiego święta, nie tylko eksperci sportowi dokonują podsumowań. Również Uber Eats podjął wyzwanie i przeanalizował tysiące zamówień kibiców z różnych krajów, którzy zdecydowali się śledzić piłkarskie zmagania.
Fit and fun - Polacy z najzdrowszą dietą
Na tle kibiców z innych krajów, polscy zdecydowanie wyróżnili się wyborem dań… fit. Pożywne sałatki i inne potrawy powszechnie uznawane za zdrowe (jak np. dania z grilla) stanowiły największą część zamówień naszych rodaków śledzących zmagania piłkarskie. Za Polakami na podium narodów stawiających na zdrową żywność byli gospodarze turnieju - Niemcy oraz Portugalczycy.
Z burgerami do finałów
Słynący z ognistych temperamentów i zamiłowania do ostrych smaków Hiszpanie, najczęściej stawiali na sycące posiłki - z hamburgerami na czele. Pod względem liczby zamówionych kanapek, znacznie wyprzedzili Szwajcarów i Francuzów. I tak jak zwycięzca może być tylko jeden, burgery zdeklasowały inne potrawy zamawiane w ciągu całego turnieju.
Na toast… i osuszenie łez
Jeśli zaś chodzi o zamówienia napoi alkoholowych, tu zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Za nimi znajdują się Francuzi i Holdendrzy - ewidentnie mieli wiele powodów do świętowania - w końcu to ich drużyny znalazły się na najniższym stopniu podium.
Angielskie śniadania?
Ci, którzy intensywnie świętują, najwyraźniej potrzebują również obfitego śniadania dzień później. Pod względem liczby zamówień w porach porannych zdecydowanie przodują Anglicy i Szkoci. Tuż za nimi uplasowali się Polacy i Holendrzy. Ciekawe na jakie śniadania postawią w niedzielę.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.