Komunikaty PR

Upcykling, Jarmark i lepsze łódzkie powietrze

2021-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Najbliższy piątek upłynie w Porcie Łódź nie tylko pod znakiem Black Friday. Tego dnia Centrum przygotowało także eko atrakcje dla dzieci – bezpłatne warsztaty z upcyklingu. W sobotę (27 listopada) po raz ostatni w Porcie Łódź będzie można skorzystać z porady ekspertów na temat dofinansowania do wymiany starego pieca. Natomiast od środy (24 listopada) w Centrum zagości tradycyjny Jarmark i producenci regionalnych produktów. 

 

WARSZTATY Z FUNDACJĄ UP-LIFE

 

W ramach comiesięcznej akcji „Dzień Dziecka przez cały rok”, 26 listopada (piątek) w Porcie Łódź odbędą się bezpłatne warsztaty dla najmłodszych z upcyklingu. Maluchy z pomocą opiekunów z Fundacji Up-Life stworzą swoją własną torebkę śniadaniową idealną zarówno do szkoły, jak i na wycieczki. Na warsztatach dzieci poznają w praktyce czym jest upcykling i dowiedzą się, jakie korzyści niesie ze sobą twórcze przetwarzanie rzeczy. A z czego powstaną te niepowtarzalne „śniadaniówki”? Do ich stworzenia wykorzystany zostanie m.in. kolorowy baner, wcześniej promujący akcję „Gatuniaki”. Warsztaty odbędą się w godzinach 12:00 – 20:00 przy punkcie Info Portu Łódź (obok sklepu IKEA). 

 

JARMARK REGIONALNY

 

Wraz z nadejściem chłodniejszych dni warto zaopatrzyć się w naturalne produkty wzmacniające odporność, takie jak miód, imbir, cynamon czy inne rozgrzewające przyprawy. To także doskonały czas na uzupełnienie jesiennej spiżarni o zdrową żywność. Port Łódź zaprasza na Jarmark Produktów Regionalnych, który rusza w Centrum 24 listopada i potrwa do 4 grudnia. Wśród bogatej oferty wystawców znajdziemy miody z lokalnych pasiek, świeże i chrupiące pieczywo na naturalnym zakwasie, pełne smaku wędliny produkowane zgodnie z tradycyjnymi recepturami, sery korycińskie oraz bakalie. Dodatkowo pojawią się też stoiska z ręcznie wyrabianą biżuterię. 

 

Jarmark tradycyjnie będzie zlokalizowany obok sklepu Media Markt i dostępny będzie dla Klientów w godzinach funkcjonowania Centrum. 

 

 

 

ZMIEŃMY POWIETRZE NA LEPSZE, CZYLI ŁÓDŹ BEZ SMOGU

 

Najbliższa sobota (27 listopada) to ostatnia okazja by zapoznać się z zasadami dofinansowania do wymiany pieca. W Porcie Łódź w specjalnie oznaczonym punkcie doradczym (zlokalizowanym w pobliżu sklepów Orsay oraz H&M) pojawią się eksperci ze stowarzyszenia „Łódź bez smogu” oraz przedstawiciele Wydziału Ochrony Środowiska UMŁ. W godzinach od 12:00 do 17:00 będzie można porozmawiać z nimi o wpływie smogu na nasze otoczenie oraz zdrowie. Specjaliści, w ramach kampanii „Łódź OddychaMY”, doradzą też co zrobić, by wymienić swój piec na nowy i uzyskać na to działanie dofinansowanie, pomogą też wypełnić wniosek. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.