Urodzinowy tydzień pełen atrakcji w Europie Centralnej
Wyjątkowe okazje należy świętować, dlatego Europa Centralna na swoje 10. urodziny szykuje coś specjalnego. Przez cały tydzień, od 27 lutego aż do 4 marca, na gości galerii czekać będzie mnóstwo atrakcji. Każdego dnia można będzie wziąć udział m.in. w rodzinnych warsztatach kreatywnych, nie zabraknie słodkości oraz wyjątkowych prezentów jak vouchery do Suntago czy możliwość organizacji urodzin dziecka w jednej ze Śląskich Atrakcji.
1 marca Europa Centralna obchodzić będzie swoje 10. urodziny. Galeria z tej okazji przygotowała wiele niespodzianek i zaplanowała aż tydzień wspólnej, rodzinnej zabawy.
Świętowanie rozpocznie się już 27 lutego i potrwa do 4 marca. Przez całe 6 dni na gości galerii czekać będą różnorodne atrakcje, których motywem przewodnim jest symboliczna liczba „10”. W dniu swojego jubileuszu, 1 marca centrum przywita swoich klientów słodkościami. Można będzie spróbować urodzinowych babeczek i obejrzeć pokaz szalonych akrobacji na rolkach. Każdego dnia odbędą się inne, tematyczne warsztaty kreatywne, w których będą mogły wziąć udział dzieci z rodzicami. Oprócz dobrej zabawy przewidziane są konkursy z nagrodami. Liczba miejsc w warsztatach jest ograniczona, szczegóły i zapisy dostępne są na fanpage Europy Centralnej na Facebooku pod linkiem wydarzenia: https://fb.me/e/2bhULheQQ
Jak na urodziny przystało nie zabraknie również prezentów. Centrum przygotowało specjalne akcje, z cennymi nagrodami do wygrania. Osoby, które w dniach 2-4 marca zrobią zakupy za minimum 300 zł i dołączą do programu lojalnościowego, otrzymają helowy balon i włączą się do gry o nagrodę specjalną jaką będzie organizacja 10-ątych urodzin dla swojego dziecka w jednej z trzech Śląskich Atrakcji. Zaś 3 osoby z najwyższymi paragonami otrzymają vouchery do Suntago.
Ponadto z okazji swojego święta Europa Centralna zwiększy okazję do zdobycia nagród dla osób należących do programu lojalnościowego „Centralnie Fajna Karta”, doliczając do każdego paragonu dodatkowe 10 punktów.
Urodzinowy tydzień w Europie Centralnej będzie okazją do rodzinnego spędzenia czasu, dobrej zabawy oraz zdobycia cennych nagród.
Szczegółowy plan atrakcji dostępny jest na stronie https://europacentralna.eu/europa-robi-10-urodziny/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.