Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala budowniczym odkrywać starannie wykonaną szklarnię z trzema atriami, z których każde wypełnione jest drobiazgowymi detalami i ponad 35 gatunkami roślin. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym ogrodnikiem, czy po prostu kimś, kto docenia urodę natury, ten zestaw oferuje przyjemną ucieczkę do świata flory i fauny.
Główne atrium zawiera spiralne schody prowadzące na taras widokowy, skąd rozpościerają się zapierające dech w piersiach widoki na dwa duże egzotyczne drzewa. Dwa mniejsze atria mieszczą suchy ogród z imponującymi kaktusami oraz przytulną kawiarnię, w której goście mogą się zrelaksować. Od zewnątrz ogrody są ozdobione kolorowymi piwoniami i innymi żywymi roślinami, tworząc malowniczą scenerię idealną do wyeksponowania.
Zestaw został zaprojektowany przez włoską fankę LEGO, Valentinę Bima, w ramach programu LEGO Ideas. Po zaprojektowaniu, 10 000 osób głosowało za przekształceniem pomysłu Valentiny w prawdziwy zestaw. Mówiąc o swoim projekcie, Valentina powiedziała: „Od dziecka jestem fanką budowania z klocków LEGO i chciałam stworzyć koncepcję, która połączy moją miłość do ogrodów botanicznych oraz mój ulubiony element - przezroczyste komponenty. Pozwalają one zacierać granicę między wewnątrz a zewnątrz, umożliwiając budowanie budynków, pojazdów, statków kosmicznych lub czegokolwiek, co tylko można sobie wyobrazić. Dzięki temu mamy do czynienia z przyjemną i fascynującą formą, która pozwala zobaczyć wewnętrzne detale oraz minifigurki LEGO.”
Zestaw zawiera 12 minifigurek LEGO, najwięcej w historii zestawów LEGO Ideas, w tym czterech pracowników (menedżera, dwóch ogrodników i baristę) oraz różnych odwiedzających. Dodatkowo, zestaw zawiera różnorodne figurki zwierząt, które ożywiają ogród botaniczny: psa, wiewiórkę, królika, cztery figurki ptaków i żuka.
Zestaw LEGO Ideas Ogród botaniczny będzie dostępny przedpremierowo dla członków LEGO Insiders od 1 listopada 2024 roku na stronie www.LEGO.com/Garden i w sklepach LEGO oraz dla wszystkich od 4 listopada w cenie 1449.99 zł. Ponadto w dniach 1-7 listopada przy każdym zakupie zestawu LEGO® Ideas Ogród botaniczny kupujący otrzymają w prezencie LEGO® Botanicals Brama do ogrodu. Wymagane jest uczestnictwo w programie LEGO Insiders.
|
|
|
|
|
|
|
Wiek | Cena | Klocki | Nr produktu | Wymiary | Dostępność | Link do produktu |
18+ |
1449.99 zł | 3792 elementy | 21353 |
Szerokość: 51cm Długość: 25cm Wysokość: 22cm
| LEGO Insiders 1 listopada, dla wszystkich od 4 listopada | www.LEGO.com/Garden |
– KONIEC –
Upominek przy zakupie:
Nazwa: LEGO® Botanicals Brama do ogrodu (10+) (5009005)
Daty: 1 – 7 listopada 2024 r. (tylko dla uczestników programu LEGO Insiders, członkostwo wymagane przy zakupie we wszystkich sklepach stacjonarnych i online). Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Minimalny zakup: Przy zakupie zestawu 21353 LEGO® Ideas Ogród botaniczny (tylko dla uczestników programu LEGO Insiders, członkostwo wymagane przy zakupie we wszystkich sklepach stacjonarnych i online). Do wyczerpania zapasów.
Najważniejsze cechy i funkcje: Pozwól kreatywności rozkwitnąć z zestawem LEGO® Botanicals Brama do ogrodu dla dzieci w wieku od 10 lat. Miłośnicy przyrody będą mieli mnóstwo frajdy z budowania bramy do ogrodu botanicznego z żywymi kwiatami, liśćmi i motylem, a następnie wcielać się w rolę minifigurki ogrodnika dołączonej do zestawu. Przemyślany prezent dla dziewczynek, chłopców i fanów kwiatów, ten zestaw LEGO stanie się wspaniałym kwiatowym wystrojem domu, który można z dumą wyeksponować po ukończeniu.
* * *
O platformie LEGO Ideas
LEGO® Ideas daje fanom możliwość przesyłania własnych projektów z klocków, z szansą na to, aby ich koncept został zrealizowany przy wsparciu mistrzów projektowania LEGO oraz udziałem w zyskach. Dowiedz się więcej na stronie www.ideas.LEGO.com.
O Grupie LEGO
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych konstruktorów poprzez zabawę. LEGO System in Play, którego podstawą są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Olego Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają "baw się dobrze". Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 120 krajach na całym świecie.
Aby uzyskać więcej informacji na temat grupy LEGO, informacji o naszych wynikach finansowych oraz zaangażowaniu w odpowiedzialność społeczną, odwiedź stronę www.LEGO.com/aboutus.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.