Używasz robota kuchennego z Lidla? Koniecznie musisz mieć te nowe akcesoria!
W sklepie internetowym Lidl.pl pojawiły się nowe akcesoria do bestsellerowego robota kuchennego Monsieur Cuisine marki Silvercrest. Poszerzają one funkcjonalność urządzenia (zarówno modelu Smart, jak i Connect), tym samym zapewniając użytkownikom jeszcze większą radość z gotowania.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Lidl Polska – wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine, sprzedawany w wersji Smart i Connect – zyskał nowe akcesoria, które wynoszą jego możliwości na jeszcze wyższy poziom. Robot ma aż 11 wbudowanych funkcji, m.in.: siekanie, mieszanie, fermentacja, wyrabianie ciasta, przypiekanie czy gotowanie na parze, dzięki którym zastępuje kilka innych, użytecznych urządzeń. To niezawodny pomocnik, cieszący się uznaniem miłośników gotowania, ale też osób, które nie lubią spędzać długich godzin przy kuchennym blacie. Jakie akcesoria pojawiły się w sklepie Lidl.pl? Są to:
- przystawka sokownika parowego, która pozwala delikatnie wyciskać sok z owoców i warzyw,
- łopatka obrotowa – ułatwiająca wyjmowanie dań,
- nalewak – do precyzyjnego nalewania np. zup do miski; bez kapania i rozchlapywania,
- ceramiczne foremki – do użycia np. w przystawce do gotowania na parze,
- nasadka – idealna do tarcia i krojenia sera, warzyw oraz owoców; w zestawie z pięcioma nowymi przepisami.
Inteligentny pomocnik
Monsieur Cuisine Smart jest sprzedawany wraz z licznymi akcesoriami oraz pojemną misą ze stali nierdzewnej o pojemności aż 4,5 litra. Do jego zalet należą: duża moc (1200 W), czytelny wyświetlacz o średnicy 8 cali oraz moduł Wi-Fi. Za pośrednictwem aplikacji na smartfony i tablety, użytkownicy urządzenia mogą np. tworzyć tygodniowe plany posiłków oraz korzystać z obszernej bazy przepisów. Ulubionymi z nich można łatwo dzielić się ze znajomymi na Facebooku czy Instagramie.
Dodatkowych akcesoriów do robota Monsieur Cuisine można szukać na stronie Lidl.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.