Komunikaty PR

Używasz robota kuchennego z Lidla? Koniecznie musisz mieć te nowe akcesoria!

2023-02-03  |  08:00

W sklepie internetowym Lidl.pl pojawiły się nowe akcesoria do bestsellerowego robota kuchennego Monsieur Cuisine marki Silvercrest. Poszerzają one funkcjonalność urządzenia (zarówno modelu Smart, jak i  Connect), tym samym zapewniając użytkownikom jeszcze większą radość z gotowania.

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Lidl Polska – wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine, sprzedawany w wersji Smart i Connect – zyskał nowe akcesoria, które wynoszą jego możliwości na jeszcze wyższy poziom. Robot ma aż 11 wbudowanych funkcji, m.in.: siekanie, mieszanie, fermentacja, wyrabianie ciasta, przypiekanie czy gotowanie na parze, dzięki którym zastępuje kilka innych, użytecznych urządzeń. To niezawodny pomocnik, cieszący się uznaniem miłośników gotowania, ale też osób, które nie lubią spędzać długich godzin przy kuchennym blacie. Jakie akcesoria pojawiły się w sklepie Lidl.pl? Są to:

  • przystawka sokownika parowego, która pozwala delikatnie wyciskać sok z owoców i warzyw,
  • łopatka obrotowa – ułatwiająca wyjmowanie dań,
  • nalewak – do precyzyjnego nalewania np. zup do miski; bez kapania i rozchlapywania,
  • ceramiczne foremki – do użycia np. w przystawce do gotowania na parze,
  • nasadka – idealna do tarcia i krojenia sera, warzyw oraz owoców; w zestawie z pięcioma nowymi przepisami.

Inteligentny pomocnik

Monsieur Cuisine Smart jest sprzedawany wraz z  licznymi akcesoriami oraz pojemną misą ze stali nierdzewnej o pojemności aż 4,5 litra. Do jego zalet należą: duża moc (1200 W), czytelny wyświetlacz o średnicy 8 cali oraz moduł Wi-Fi. Za pośrednictwem aplikacji na smartfony i  tablety, użytkownicy urządzenia mogą np. tworzyć tygodniowe plany posiłków oraz korzystać z obszernej bazy przepisów. Ulubionymi z nich można łatwo dzielić się ze znajomymi na Facebooku czy Instagramie.

 


Dodatkowych akcesoriów do robota Monsieur Cuisine można szukać na stronie Lidl.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.