Komunikaty PR

Używasz robota kuchennego z Lidla? Koniecznie musisz mieć te nowe akcesoria!

2023-02-03  |  08:00

W sklepie internetowym Lidl.pl pojawiły się nowe akcesoria do bestsellerowego robota kuchennego Monsieur Cuisine marki Silvercrest. Poszerzają one funkcjonalność urządzenia (zarówno modelu Smart, jak i  Connect), tym samym zapewniając użytkownikom jeszcze większą radość z gotowania.

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Lidl Polska – wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine, sprzedawany w wersji Smart i Connect – zyskał nowe akcesoria, które wynoszą jego możliwości na jeszcze wyższy poziom. Robot ma aż 11 wbudowanych funkcji, m.in.: siekanie, mieszanie, fermentacja, wyrabianie ciasta, przypiekanie czy gotowanie na parze, dzięki którym zastępuje kilka innych, użytecznych urządzeń. To niezawodny pomocnik, cieszący się uznaniem miłośników gotowania, ale też osób, które nie lubią spędzać długich godzin przy kuchennym blacie. Jakie akcesoria pojawiły się w sklepie Lidl.pl? Są to:

  • przystawka sokownika parowego, która pozwala delikatnie wyciskać sok z owoców i warzyw,
  • łopatka obrotowa – ułatwiająca wyjmowanie dań,
  • nalewak – do precyzyjnego nalewania np. zup do miski; bez kapania i rozchlapywania,
  • ceramiczne foremki – do użycia np. w przystawce do gotowania na parze,
  • nasadka – idealna do tarcia i krojenia sera, warzyw oraz owoców; w zestawie z pięcioma nowymi przepisami.

Inteligentny pomocnik

Monsieur Cuisine Smart jest sprzedawany wraz z  licznymi akcesoriami oraz pojemną misą ze stali nierdzewnej o pojemności aż 4,5 litra. Do jego zalet należą: duża moc (1200 W), czytelny wyświetlacz o średnicy 8 cali oraz moduł Wi-Fi. Za pośrednictwem aplikacji na smartfony i  tablety, użytkownicy urządzenia mogą np. tworzyć tygodniowe plany posiłków oraz korzystać z obszernej bazy przepisów. Ulubionymi z nich można łatwo dzielić się ze znajomymi na Facebooku czy Instagramie.

 


Dodatkowych akcesoriów do robota Monsieur Cuisine można szukać na stronie Lidl.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.