Używasz robota kuchennego z Lidla? Koniecznie musisz mieć te nowe akcesoria!
W sklepie internetowym Lidl.pl pojawiły się nowe akcesoria do bestsellerowego robota kuchennego Monsieur Cuisine marki Silvercrest. Poszerzają one funkcjonalność urządzenia (zarówno modelu Smart, jak i Connect), tym samym zapewniając użytkownikom jeszcze większą radość z gotowania.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów Lidl Polska – wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine, sprzedawany w wersji Smart i Connect – zyskał nowe akcesoria, które wynoszą jego możliwości na jeszcze wyższy poziom. Robot ma aż 11 wbudowanych funkcji, m.in.: siekanie, mieszanie, fermentacja, wyrabianie ciasta, przypiekanie czy gotowanie na parze, dzięki którym zastępuje kilka innych, użytecznych urządzeń. To niezawodny pomocnik, cieszący się uznaniem miłośników gotowania, ale też osób, które nie lubią spędzać długich godzin przy kuchennym blacie. Jakie akcesoria pojawiły się w sklepie Lidl.pl? Są to:
- przystawka sokownika parowego, która pozwala delikatnie wyciskać sok z owoców i warzyw,
- łopatka obrotowa – ułatwiająca wyjmowanie dań,
- nalewak – do precyzyjnego nalewania np. zup do miski; bez kapania i rozchlapywania,
- ceramiczne foremki – do użycia np. w przystawce do gotowania na parze,
- nasadka – idealna do tarcia i krojenia sera, warzyw oraz owoców; w zestawie z pięcioma nowymi przepisami.
Inteligentny pomocnik
Monsieur Cuisine Smart jest sprzedawany wraz z licznymi akcesoriami oraz pojemną misą ze stali nierdzewnej o pojemności aż 4,5 litra. Do jego zalet należą: duża moc (1200 W), czytelny wyświetlacz o średnicy 8 cali oraz moduł Wi-Fi. Za pośrednictwem aplikacji na smartfony i tablety, użytkownicy urządzenia mogą np. tworzyć tygodniowe plany posiłków oraz korzystać z obszernej bazy przepisów. Ulubionymi z nich można łatwo dzielić się ze znajomymi na Facebooku czy Instagramie.
Dodatkowych akcesoriów do robota Monsieur Cuisine można szukać na stronie Lidl.pl.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.