VIBE – smak letnich chwil od marki waterdrop
Producent skoncentrowanych mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy, dziesiąty już smak w ofercie marki. Limitowana edycja kostek pod nazwą VIBE to unikatowe połączenie roślinnych składników, których smak przywodzi na myśl wspomnienie wakacyjnej beztroski i przynosi orzeźwienie w najgorętsze dni. Kostki Vibe zadebiutują w polskim sklepie internetowym Waterdop już 9 czerwca.
W kostkach z limitowanej serii VIBE znajdziemy połączenie trzech roślinnych składników: słodkiej miechunki, orzeźwiającej mięty oraz wytrawnego rozmarynu. Zbalansowany, nieprzesadnie słodki smak roślin i ziół skutecznie gasi pragnienie i długotrwale orzeźwi nawet w najgorętsze letnie dni.
Z waterdrop® po wakacyjną przygodę
Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszy linia dedykowanych akcesoriów. Wśród nich znajdziemy metalową butelkę w dwóch rozmiarach (0,5 i 1L), szklaną butelkę, bawełnianą torbę oraz piknikową torbę chłodzącą, a także metalowy shaker do koktajli, komplet dwóch metalowych kubeczków, oraz silikonową tackę do lodu. Akcesoria utrzymane są w pomarańczowych odcieniach dedykowanych smakowi VIBE i wykonane z przyjaznych środowisku materiałów.
Z akcesoriami waterdrop® możesz sięgnąć po zdrowe orzeźwienie zawsze tam, gdzie chcesz i kiedy tego potrzebujesz. Kostki waterdrop® z łatwością zmieszczą się do torebki czy plecaka, a szklana butelka może towarzyszyć Ci zawsze – na wycieczce, podczas przejażdżki rowerem, czy relaksującego seansu jogi we własnym salonie. Zabierz torbę chłodzącą i kubeczki na piknik i ciesz się chłodnymi napojami podczas spotkań z przyjaciółmi.
Roślinne składniki w służbie organizmu
VIBE jest dziesiątym smakiem w portfolio marki Waterdrop. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: Glow, Youth, Relax, Zen, Boost, Clean, Focus, Defence oraz Nero. Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.
Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków.
Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak VIBE dostępny będzie od 9 czerwca w sklepie internetowym, a członkowie klubu waterdrop będą mogli go kupić od 8 czerwca.
Cena za 12 kapsułek VIBE: 39,99 zł
Cena za butelkę: od 98,69 zł
Kapsułki i akcesoria dostępne również w zestawach w różnych wariantach cenowych.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Damian Janikowski: Radosław Majdan to jest superkompan na wyprawy, na zakupy i megagość do pogadania
Były zapaśnik podkreśla, że udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” nie był dla niego szczególnie trudnym wyzwaniem, ponieważ wiele z konkurencji przypominało mu codzienne treningi. Mimo to Damian Janikowski nie czuł się pewnie, gdyż rywalizował z utalentowanymi sportowcami, takimi jak Adam Kszczot czy Jakub Rzeźniczak. Zauważył też, że Radosław Majdan, a prywatnie jego sąsiad, nie był groźnym przeciwnikiem, ale raczej świetnym towarzyszem wyprawy.
Zdrowie
Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający
Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.
Teatr
Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”
Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.