Komunikaty PR

VIBE – smak letnich chwil od marki waterdrop

2020-06-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Małgorzata Karwicka



00-001
karwickamalgorzata|gmail.com| |karwickamalgorzata|gmail.com
+48665470230
Do pobrania jpg ( 0.93 MB )

Producent skoncentrowanych mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy, dziesiąty już smak w ofercie marki. Limitowana edycja kostek pod nazwą VIBE to unikatowe połączenie roślinnych składników, których smak przywodzi na myśl wspomnienie wakacyjnej beztroski i przynosi orzeźwienie w najgorętsze dni. Kostki Vibe zadebiutują w polskim sklepie internetowym Waterdop już 9 czerwca. 

W kostkach z limitowanej serii VIBE znajdziemy połączenie trzech roślinnych składników: słodkiej miechunki, orzeźwiającej mięty oraz wytrawnego rozmarynu. Zbalansowany, nieprzesadnie słodki smak roślin i ziół skutecznie gasi pragnienie i długotrwale orzeźwi nawet w najgorętsze letnie dni. 

Z waterdrop® po wakacyjną przygodę

Nowemu smakowi waterdrop® towarzyszy linia dedykowanych akcesoriów. Wśród nich znajdziemy metalową butelkę w dwóch rozmiarach (0,5 i 1L), szklaną butelkę, bawełnianą torbę oraz piknikową torbę chłodzącą, a także metalowy shaker do koktajli, komplet dwóch metalowych kubeczków, oraz silikonową tackę do lodu. Akcesoria utrzymane są w pomarańczowych odcieniach dedykowanych smakowi VIBE i wykonane z przyjaznych środowisku materiałów. 

Z akcesoriami waterdrop® możesz sięgnąć po zdrowe orzeźwienie zawsze tam, gdzie chcesz i kiedy tego potrzebujesz. Kostki waterdrop® z łatwością zmieszczą się do torebki czy plecaka, a szklana butelka może towarzyszyć Ci zawsze – na wycieczce, podczas przejażdżki rowerem, czy relaksującego seansu jogi we własnym salonie. Zabierz torbę chłodzącą i kubeczki na piknik i ciesz się chłodnymi napojami podczas spotkań z przyjaciółmi. 

Roślinne składniki w służbie organizmu

VIBE jest dziesiątym smakiem w portfolio marki Waterdrop. Oprócz niego w ofercie producenta znajdziemy smaki: Glow, Youth, Relax, Zen, Boost, Clean, Focus, Defence oraz Nero. Każdy z nich to wyjątkowa kompozycja roślinnych składników, od egzotycznych superfooods, jak opuncja, moringa, czy baobab, po wyjątkowe zioła, np. mniszek lekarski, chmiel i czarny bez. Waterdrop® to smaki owoców i roślin zamknięte w skoncentrowanych kostkach bez dodatku cukru, które po rozpuszczeniu w wodzie zamieniają ją w smaczny, orzeźwiający napój. Pomagają w piciu większej ilości wody i utrzymaniu zdrowego poziomu nawodnienia organizmu, a dzięki wyselekcjonowanym składnikom dobroczynnie wpływają na naturalne piękno, dodają zdrowej energii lub pomagają się zrelaksować.

Każdemu ze smaków waterdrop® towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane ze światowej klasy projektantami i ilustratorami, takie jak butelki, szklanki, metalowe słomki, czy bawełniane torby. Picie wody staje się łatwiejsze, gdy sprawia przyjemność, a dzięki akcesoriom waterdrop® możesz dbać o siebie i cieszyć się pięknem designerskich dodatków. 

Waterdrop jest marką z doświadczeniem na wielu światowych rynkach, od niedawna działającą też na rynku polskim. Mikrodrinki waterdrop® i towarzyszące im akcesoria można znaleźć w sklepie internetowym producenta, a więcej informacji także na Facebooku oraz Instagramie marki. Smak VIBE dostępny będzie od 9 czerwca w sklepie internetowym, a członkowie klubu waterdrop będą mogli go kupić od 8 czerwca. 

Cena za 12 kapsułek VIBE: 39,99 zł

Cena za butelkę: od 98,69 zł

Kapsułki i akcesoria dostępne również w zestawach w różnych wariantach cenowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.