VIVO! Krosno zaprasza na "Stylowe Zakupy" w formie online

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W dniach 26-31 marca, większość marek obecnych w VIVO! Krosno, przygotowała znaczne zniżki dla swoich klientów. W promocyjnych cenach będzie można zakupić m.in. odzież, zegarki, biżuterię, kosmetyki, a także wyposażenie wnętrz. W związku z wprowadzonymi obostrzeniami i częściowym ograniczeniem działalności centrów handlowych, tegoroczna akcja rabatowa „Stylowe Zakupy” odbędzie się w formie online, za pośrednictwem strony internetowej www.stylowezakupy.pl.
Szczegóły ofert rabatowych znajdują się na specjalnych kuponach kwietniowego wydania magazynu „Twój Styl” (nr 4/2021) oraz magazynu SHOW (nr 6/2021). Można je także pobrać w formie online za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej akcji www.stylowezakupy.pl. Upoważnią one do nabycia ubrań, kosmetyków, elemntów dekoracji oraz skorzystania z wielu innych usług w promocyjnych cenach. Atrakcyjne rabaty przygotowały między innymi takie marki, jak: Big Star, CCC, H&M, Douglas, Diverse, Jubiler Sezam, Pandora, Sinsay, Monnari, Home&You, Time Trend, Ochnik, Vision Express, Recman, YES czy Triumph.
Magazyny „Twój Styl” i „Show” można zakupić w salonie prasowym Inmedio.
Akcja „Stylowe Zakupy” odbędzie się w dniach 26-31 marca. Jej organizatorem jest wydawca miesięcznika „Twój Styl” oraz dwutygodnika „Show”. Szczegółowy regulamin akcji można znaleźć pod linkiem: https://twojstyl.pl/artykul/regulamin-akcji-stylowe-zakupy-wiosna-2021,aid,1869.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.