Komunikaty PR

VIVO! Lublin powiększa ofertę modową

2021-12-10  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Mimo końca roku VIVO! Lublin nie zwalnia tempa. Dzięki otwarciu dwóch nowych salonów - Mango oraz Kubenz - powiększeniu uległa oferta modowa, dodatkowo wzmocniona propozycją Many Mornings. Po relokacji ruszył także salon Giacomo Conti. Pojawiły się również świąteczne atrakcje i eventy. Wszystkie te zmiany dają klientom jeszcze więcej powodów do zadowolenia z wizyty w lubelskim centrum handlowym.

Nowi najemcy to ponad 600 m kw. modowych propozycji, zlokalizowanych na poziomie 0 obiektu.

Salon pierwszej z nowości, międzynarodowej marki Mango, oferuje wysokiej jakości odzież i akcesoria dla aktywnej, młodej, miejskiej klientki podążającej za najnowszymi trendami, podkreślające indywidualny styl i charakter. Znajdziemy tu także dział „Kids” z odzieżą dla dzieci.

Propozycja kolejnego nowego salonu, który zawitał do lubelskiego VIVO!, dedykowana jest nowoczesnemu, dynamicznemu mężczyźnie, ceniącemu elegancję połączoną z wysoką jakością wykonania. Kolekcje Kubenz to zarówno klasyczne stylizacje, jak i casualowe, nieformalne rozwiązania. Wszystkie sygnowane są znakiem „polskie krawiectwo”.

Oferta trzeciego nowego najemcy lubelskiego obiektu, wyspy handlowej Many Mornings, redefiniuje rolę skarpetek w życiu codziennym. Pokazuje, że zamiast pilnować sztywnych zasad, można zacząć je łamać, a kolorowe i niebanalne skarpetki nosić nawet do eleganckich stylizacji.  

Grono najemców, którzy ostatnio powiększyli segment mody w VIVO! Lublin, dopełnia salon Giacomo Conti. Po remodelingu i relokacji od połowy listopada działa na poziomie 0 obiektu. Oferuje on klasyczną, elegancką odzież męską oraz obuwie, a także wszelkiego rodzaju dodatki.

- Dzięki nowym najemcom skutecznie realizujemy nasze plany związane z powiększaniem kategorii modowej. Proponujemy klientom kolejne wyjątkowe miejsca, oferujące odzież i akcesoria zarówno dla miłośników klasyki, jak i szukających najnowszych, sezonowych trendów. Konsekwentnie wzmacniamy poszczególne elementy tenant-mix, by każdy z odwiedzających VIVO! znalazł coś dla siebie. Ponadto w okresie przedświątecznym organizowane są tu eventy i akcje posprzedażowe, stanowiące dodatkową zachętę do wizyty w naszym centrum handlowym - podkreśla Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.