VIVO! Lublin zaprasza na akcję prosprzedażową w halloweenowym stylu
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_322433401,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Lublin przygotowało kolejny atrakcyjny powód do odwiedzin. Tym razem, w dniach 28-29 października, odbędzie się tu niecodzienna akcja prosprzedażowa w klimacie Halloween, w której do wygrania będą karty podarunkowe. Wydarzenie uświetni wyjątkowa scenografia.
Halloweenowy magiczny ogród, a w nim pełno stworów nie z tego świata – tak w wielki skrócie będzie wyglądało VIVO! Lublin podczas trwania kolejnej akcji prosprzedażowej. W centrum handlowym pojawią się m.in. elfy, pająki, pajęczyny, grzybki, złote drzewa. Wszystko to w otoczeniu wysp z mchem, trawą suszem i dyniowych lampionów.
Jakie kroki należy podjąć, aby wziąć udział w akcji i zdobyć atrakcyjne nagrody? Wystarczy w dniach 28-29 października zrobić zakupy za min. 200 zł, zarejestrować paragony w Punkcie Obsługi Akcji i odebrać kartę podarunkową o wartości 50 zł. Dla tych, którzy w tych dniach wydadzą min. 400 zł, czekać będą karty podarunkowe o wartości 100 zł.
Akcja odbędzie się w holu głównym (poziom 0) w godz. 10.00-18.00.
Szczegółowy regulamin akcji znaleźć można na: www.vivo-lublin.pl.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.