VIVO! Lublin zaprasza na akcję prosprzedażową w halloweenowym stylu

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Lublin przygotowało kolejny atrakcyjny powód do odwiedzin. Tym razem, w dniach 28-29 października, odbędzie się tu niecodzienna akcja prosprzedażowa w klimacie Halloween, w której do wygrania będą karty podarunkowe. Wydarzenie uświetni wyjątkowa scenografia.
Halloweenowy magiczny ogród, a w nim pełno stworów nie z tego świata – tak w wielki skrócie będzie wyglądało VIVO! Lublin podczas trwania kolejnej akcji prosprzedażowej. W centrum handlowym pojawią się m.in. elfy, pająki, pajęczyny, grzybki, złote drzewa. Wszystko to w otoczeniu wysp z mchem, trawą suszem i dyniowych lampionów.
Jakie kroki należy podjąć, aby wziąć udział w akcji i zdobyć atrakcyjne nagrody? Wystarczy w dniach 28-29 października zrobić zakupy za min. 200 zł, zarejestrować paragony w Punkcie Obsługi Akcji i odebrać kartę podarunkową o wartości 50 zł. Dla tych, którzy w tych dniach wydadzą min. 400 zł, czekać będą karty podarunkowe o wartości 100 zł.
Akcja odbędzie się w holu głównym (poziom 0) w godz. 10.00-18.00.
Szczegółowy regulamin akcji znaleźć można na: www.vivo-lublin.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.