VIVO! Lublin zaprasza na akcję prosprzedażową w halloweenowym stylu

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Lublin przygotowało kolejny atrakcyjny powód do odwiedzin. Tym razem, w dniach 28-29 października, odbędzie się tu niecodzienna akcja prosprzedażowa w klimacie Halloween, w której do wygrania będą karty podarunkowe. Wydarzenie uświetni wyjątkowa scenografia.
Halloweenowy magiczny ogród, a w nim pełno stworów nie z tego świata – tak w wielki skrócie będzie wyglądało VIVO! Lublin podczas trwania kolejnej akcji prosprzedażowej. W centrum handlowym pojawią się m.in. elfy, pająki, pajęczyny, grzybki, złote drzewa. Wszystko to w otoczeniu wysp z mchem, trawą suszem i dyniowych lampionów.
Jakie kroki należy podjąć, aby wziąć udział w akcji i zdobyć atrakcyjne nagrody? Wystarczy w dniach 28-29 października zrobić zakupy za min. 200 zł, zarejestrować paragony w Punkcie Obsługi Akcji i odebrać kartę podarunkową o wartości 50 zł. Dla tych, którzy w tych dniach wydadzą min. 400 zł, czekać będą karty podarunkowe o wartości 100 zł.
Akcja odbędzie się w holu głównym (poziom 0) w godz. 10.00-18.00.
Szczegółowy regulamin akcji znaleźć można na: www.vivo-lublin.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.