VIVO! Piła rozdaje ekogadżety


Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ekologiczne śniadaniówki, butelki filtrujące wodę brita lub unikatowe torby z materiałów pochodzących z recyklingu? W dniach 9-10 lipca klienci VIVO! Piła będą mogli je otrzymać przy okazji codziennych zakupów. Dodatkowo, specjalne upominki przygotowano dla osób, które dostarczą zużyte baterie lub plastikowe nakrętki.
Produkty wielokrotnego użytku zyskują coraz większą popularność – są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale i praktyczne. Cechuje je większa wydajność niż ich jednorazowe odpowiedniki. Pozwala to mocno ograniczyć ilość generowanych śmieci, co w momencie, gdy rzeki i oceany toną w odpadach, ma niebagatelne znaczenie. Rezygnacja z napojów w plastikowych butelkach czy foliówek nie jest tak trudna, jak mogłoby się wydawać. Szczególnie, że z gotowymi, prośrodowiskowymi rozwiązaniami przychodzi VIVO! Piła.
- Chcemy, aby zakupy w VIVO! były nie tylko przyjemne, ale i pożyteczne. Dlatego też niebawem obdarujemy naszych gości bezpiecznymi dla natury gadżetami. Wierzymy, że sprawdzą się one na co dzień i posłużą przez długi czas - mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - To jednak zaledwie jedno z licznych rozwiązań ekologicznych, jakie oferujemy. Za przykład innych tego typu działań niech posłuży zeszłoroczne uruchomienie, na dachu naszego obiektu, trzech pasiek, w których zamieszkało ponad 150 tysięcy pszczół. Dodatkowo, od kwietnia tego roku mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości mogą korzystać z Miejskiego Punktu Elektroodpadów, zlokalizowanego obok VIVO! - dodaje.
Ekogadżety w akcji „EKO ZAKUPY W VIVO!”
Co należy zrobić, aby zdobyć jeden z bezpiecznych dla planety upominków? Wystarczy odwiedzić VIVO! i dokonać zakupu wybranych produktów z asortymentu najemców, za kwotę minimum 150 zł, a następnie okazać to na maksymalnie dwóch paragonach. W puli prezentów znajdują się: ekologiczna śniadaniówka, butelka z filtrem brita i jedyna w swoim rodzaju torba VIVO!, uszyta z materiałów pochodzących ze ścianek akcji, organizowanych w obiekcie. To jednak nie wszystko! Dostarczając do VIVO! minimum 20 zużytych baterii lub 50 plastikowych nakrętek można też otrzymać niespodziankę specjalną, czyli drobne ekoupominki.
Akcja „EKO ZAKUPY W VIVO!” odbędzie się w dniach 9-10 lipca, w godz. 13:00-19:00 w VIVO! Piła. Gadżety będzie można odebrać w Punkcie Obsługi Akcji. Szczegóły oraz regulamin dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila/aktualnosci-i-wydarzenia.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.