Komunikaty PR

W Atrium Biała #maszokazje na zniżkę każdego dnia!

2022-04-13  |  16:12
Biuro prasowe

Atrium Biała stawia na wygodę klientów i oferuje stały dostęp do informacji ułatwiających im zapolowanie na promocję. #maszokazje to program, dzięki któremu kupujący zyskują bieżący wgląd do oferty handlowej, dostosowanej do ich potrzeb. Z programu kuponowego białostoczanie mogą korzystać już od 4 kwietnia.

 

Atrium Biała to nowoczesne centrum handlowo-usługowe, położone w bliskiej odległości od ścisłego centrum miasta i skupiające 100 sklepów oraz usług pod jednym dachem. Dużym ułatwieniem dla klientów w dotarciu do oferty ulubionych marek, jest klub kuponowy #maszokazje – proponujący im wiele okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Korzyściami oferowanymi przez niego kupujący mogą cieszyć się od początku kwietnia.

 

Dzięki #maszokazje użytkownicy zyskują dostęp do unikalnych ofert i okazji zakupowych, dostępnych wyłącznie w sklepach Atrium Biała. Jego członkowie na bieżąco otrzymują informacje o rabatach oraz akcjach specjalnych, a także możliwość skorzystania z promocji i zniżek sezonowych wraz z okresem ich obowiązywania. Jako pierwsi otrzymują powiadomienie o wydarzeniach czy nawet zmienionych godzinach funkcjonowania galerii.

 

Do programu może dołączyć każda osoba w dowolnej chwili. Aby przystąpić do niego wystarczy wejść na stronę https://atrium-biala.pl/maszokazje/, wypełnić formularz i  utworzyć hasło umożliwiające dostęp do stałej oferty. Dla osób zapisujących się do projektu przygotowano ofertę specjalną w postaci szeregu zniżek i ofert specjalnych.

 

- #maszokazje to wygodne rozwiązanie dla osób planujących zakupy w Atrium Biała, skoncentrowane na ich potrzebach zakupowych i oczekiwaniach. Dlatego zachęcamy do przyłączenia się do klubu. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z unikatowych ofert specjalnych, obowiązujących w sklepach galerii, a także być na bieżąco z interesującymi nowinkami. #maszokazje zapewnia im stały dostęp do najnowszych promocji oraz akcji kuponowych organizowanych przez najemców- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. 

 

Więcej informacji na temat programu #maszokazje oraz jego regulamin znajduje się na stronie https://atrium-biala.pl/maszokazje/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.