W Atrium Plejada nastroimy Cię na jesień
Zacznij dzień w miłym nastroju i wpadnij do Atrium Plejada na zakupy! Jesień to przecież idealny czas na buszowanie po sklepach i zdobywanie wspaniałych nagród. Taką propozycję od 15 do 18 listopada dla klientów przygotowało centrum handlowe. Za zakupy zrealizowane w tych dniach w bytomskiej galerii, można będzie otrzymać wyjątkową kartę podarunkową, przeznaczając je na dodatkowe wydatki lub na prezent dla bliskiej osoby. Łączna wartość nagród w akcji to aż 17 tysięcy złotych!
Na otwarcie sezonu jesiennego Atrium Plejada zaplanowało promocję pod hasłem „Nastroimy Cię na jesień!”. Klienci, którzy w dniach 15-18 listopada br. dokonają zakupów w centrum handlowym na określoną kwotę, mają szansę otrzymać kartę prezentową. Wydając minimum 200 zł (na max. dwóch paragonach), będzie można otrzymać kartę podarunkową o wartości 50,00 zł. W przypadku zakupów na kwotę minimum 300,00 zł (na max. dwóch paragonach), kupujący mogą odebrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł.
Aby zdobyć nagrodę, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującym się obok salonów Reserved i Cropp. Pula nagród przewidzianych w akcji jest ograniczona: do rozdania jest 140 kart o wartości 50 zł oraz 100 sztuk kart o wartości 100 zł.
Ale to nie koniec niespodzianek. Dodatkowo w okresie trwania promocji do dyspozycji kupujących będzie instacorner w jesiennej, przepięknej scenografii, które stanie tuż obok Reserved. Osoba, która zrobi sobie zdjęcie w instacornerze, a następnie zamieści je na profilu Facebookowym lub IG z oznaczeniem #atriumplejada, ma szansę wygrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł na zakupy w Atrium Plejada.
– Zachęcamy mieszkańców Bytomia do odwiedzenia naszego centrum w tych dniach. W Atrium Plejada jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty do domu, uzupełnić garderobę o ciepłe elementy, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Wierzymy, że możliwość otrzymania karty podarunkowej będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Jesienna akcja w Atrium Plejada odbędzie się w dniach 15-18 listopada br. w godz. 11.00-19.00.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.
Nowości od HARIBO!
Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.