Komunikaty PR

W Atrium Plejada nastroimy Cię na jesień

2023-11-09  |  09:22
Biuro prasowe

Zacznij dzień w miłym nastroju i wpadnij do Atrium Plejada na zakupy! Jesień to przecież idealny czas na buszowanie po sklepach i zdobywanie wspaniałych nagród. Taką propozycję od 15 do 18 listopada dla klientów przygotowało centrum handlowe. Za zakupy zrealizowane w tych dniach w bytomskiej galerii, można będzie otrzymać wyjątkową kartę podarunkową, przeznaczając je na dodatkowe wydatki lub na prezent dla bliskiej osoby. Łączna wartość nagród w akcji to aż 17 tysięcy złotych!

 

Na otwarcie sezonu jesiennego Atrium Plejada zaplanowało promocję pod hasłem „Nastroimy Cię na jesień!”. Klienci, którzy w dniach 15-18 listopada br. dokonają zakupów w centrum handlowym na określoną kwotę, mają szansę otrzymać kartę prezentową. Wydając minimum 200 zł (na max. dwóch paragonach), będzie można otrzymać kartę podarunkową o wartości 50,00 zł. W przypadku zakupów na kwotę minimum 300,00 zł (na max. dwóch paragonach), kupujący mogą odebrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł.

 

Aby zdobyć nagrodę, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującym się obok salonów Reserved i Cropp. Pula nagród przewidzianych w akcji jest ograniczona: do rozdania jest 140 kart o wartości 50 zł oraz 100 sztuk kart o wartości 100 zł.

 

Ale to nie koniec niespodzianek. Dodatkowo w okresie trwania promocji do dyspozycji kupujących będzie instacorner w jesiennej, przepięknej scenografii, które stanie tuż obok Reserved. Osoba, która zrobi sobie zdjęcie w instacornerze, a następnie zamieści je na profilu Facebookowym lub IG z oznaczeniem #atriumplejada, ma szansę wygrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł na zakupy w Atrium Plejada.

 

– Zachęcamy mieszkańców Bytomia do odwiedzenia naszego centrum w tych dniach. W Atrium Plejada jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty do domu, uzupełnić garderobę o ciepłe elementy, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Wierzymy, że możliwość otrzymania karty podarunkowej będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

 

Jesienna akcja w Atrium Plejada odbędzie się w dniach 15-18 listopada br. w godz. 11.00-19.00.

 

 

Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.