W Atrium Plejada nastroimy Cię na jesień
Zacznij dzień w miłym nastroju i wpadnij do Atrium Plejada na zakupy! Jesień to przecież idealny czas na buszowanie po sklepach i zdobywanie wspaniałych nagród. Taką propozycję od 15 do 18 listopada dla klientów przygotowało centrum handlowe. Za zakupy zrealizowane w tych dniach w bytomskiej galerii, można będzie otrzymać wyjątkową kartę podarunkową, przeznaczając je na dodatkowe wydatki lub na prezent dla bliskiej osoby. Łączna wartość nagród w akcji to aż 17 tysięcy złotych!
Na otwarcie sezonu jesiennego Atrium Plejada zaplanowało promocję pod hasłem „Nastroimy Cię na jesień!”. Klienci, którzy w dniach 15-18 listopada br. dokonają zakupów w centrum handlowym na określoną kwotę, mają szansę otrzymać kartę prezentową. Wydając minimum 200 zł (na max. dwóch paragonach), będzie można otrzymać kartę podarunkową o wartości 50,00 zł. W przypadku zakupów na kwotę minimum 300,00 zł (na max. dwóch paragonach), kupujący mogą odebrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł.
Aby zdobyć nagrodę, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującym się obok salonów Reserved i Cropp. Pula nagród przewidzianych w akcji jest ograniczona: do rozdania jest 140 kart o wartości 50 zł oraz 100 sztuk kart o wartości 100 zł.
Ale to nie koniec niespodzianek. Dodatkowo w okresie trwania promocji do dyspozycji kupujących będzie instacorner w jesiennej, przepięknej scenografii, które stanie tuż obok Reserved. Osoba, która zrobi sobie zdjęcie w instacornerze, a następnie zamieści je na profilu Facebookowym lub IG z oznaczeniem #atriumplejada, ma szansę wygrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł na zakupy w Atrium Plejada.
– Zachęcamy mieszkańców Bytomia do odwiedzenia naszego centrum w tych dniach. W Atrium Plejada jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty do domu, uzupełnić garderobę o ciepłe elementy, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Wierzymy, że możliwość otrzymania karty podarunkowej będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Jesienna akcja w Atrium Plejada odbędzie się w dniach 15-18 listopada br. w godz. 11.00-19.00.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.