W Atrium Plejada nastroimy Cię na jesień
Zacznij dzień w miłym nastroju i wpadnij do Atrium Plejada na zakupy! Jesień to przecież idealny czas na buszowanie po sklepach i zdobywanie wspaniałych nagród. Taką propozycję od 15 do 18 listopada dla klientów przygotowało centrum handlowe. Za zakupy zrealizowane w tych dniach w bytomskiej galerii, można będzie otrzymać wyjątkową kartę podarunkową, przeznaczając je na dodatkowe wydatki lub na prezent dla bliskiej osoby. Łączna wartość nagród w akcji to aż 17 tysięcy złotych!
Na otwarcie sezonu jesiennego Atrium Plejada zaplanowało promocję pod hasłem „Nastroimy Cię na jesień!”. Klienci, którzy w dniach 15-18 listopada br. dokonają zakupów w centrum handlowym na określoną kwotę, mają szansę otrzymać kartę prezentową. Wydając minimum 200 zł (na max. dwóch paragonach), będzie można otrzymać kartę podarunkową o wartości 50,00 zł. W przypadku zakupów na kwotę minimum 300,00 zł (na max. dwóch paragonach), kupujący mogą odebrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł.
Aby zdobyć nagrodę, wystarczy zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującym się obok salonów Reserved i Cropp. Pula nagród przewidzianych w akcji jest ograniczona: do rozdania jest 140 kart o wartości 50 zł oraz 100 sztuk kart o wartości 100 zł.
Ale to nie koniec niespodzianek. Dodatkowo w okresie trwania promocji do dyspozycji kupujących będzie instacorner w jesiennej, przepięknej scenografii, które stanie tuż obok Reserved. Osoba, która zrobi sobie zdjęcie w instacornerze, a następnie zamieści je na profilu Facebookowym lub IG z oznaczeniem #atriumplejada, ma szansę wygrać kartę podarunkową o wartości 100,00 zł na zakupy w Atrium Plejada.
– Zachęcamy mieszkańców Bytomia do odwiedzenia naszego centrum w tych dniach. W Atrium Plejada jak zawsze można skorzystać z szerokiej oferty usługowo-produktowej i zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty do domu, uzupełnić garderobę o ciepłe elementy, a przy okazji wziąć udział w odbywającej się w tym czasie akcji. Wierzymy, że możliwość otrzymania karty podarunkowej będzie dla wielu osób miłym dodatkiem do zakupów – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Jesienna akcja w Atrium Plejada odbędzie się w dniach 15-18 listopada br. w godz. 11.00-19.00.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.